T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 sierpnia 2020, 14:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam jestem posiadaczem t4 w trakcie doprowadzania do ładu i mam wrażenie że to auto jeździ nie tak jak powinno. Zaczyna ciągnąć dopiero jak przekroczy 2000rpm i prędkość max to 150. Auto kupiłem z turbiną "niby" po regeneracji. Jest założony nowy przepływomierz bosch, filtry wszystkie nowe. Jakby mógł ktoś fachowym okiem zajrzeć w logi będę wdzięczny.

Logi statyczne
001 http://vaglogi.pl/log-001_74B75rp.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_R8QilZP.html
004 http://vaglogi.pl/log-004_YjL61.html

Logi dynamiczne
001 http://vaglogi.pl/log-001_WQm63D.html
003 http://vaglogi.pl/log-003_xsix6l8.html
004 http://vaglogi.pl/log-004_i556c9.html
008 http://vaglogi.pl/log-008_Unph63.html
010 http://vaglogi.pl/log-010_JP5ke.html
011 http://vaglogi.pl/log-011_TwTYsp5.html
003+011 http://vaglogi.pl/log-003_011_PIYoRl.html
010+011 http://vaglogi.pl/log-010_011_06eEE.html
003+008+011 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_YA07v.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2020, 14:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
A czy jakiś posiadacz axg dałby rade podesłać mi logi swojego sprawnego auta dla porównania?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2020, 18:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 21:53
Posty: 110
Lokalizacja: podwarszawa
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 12 razy
Po co drugie auto jak widać że turbo za dużo dmucha .Sprawdź podciśnienia i n75.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2020, 21:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Wszystkie podciśnienia są wymienione na silikonowe i na gruszce jest podciśnienie 0.7 na wolnych obrotach. Tylko dlaczego zadane ciśnienie osiąga dopiero przy 2400rpm?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 października 2020, 18:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Mała aktualizacja ponieważ po wizycie na hamowni okazało się że program jest po modyfikacjach i na nim jest 140km a po wgraniu seryjnego jest 110km i zostało stwierdzone że coś jest nie tak z układem paliwowym. Wymontowałem pompę i wtryski i chciałbym się dowiedzieć czy te części są od tego silnika i czy jest sens je wysyłać do roboty bo już kilka kombinacji znalazłem w tym aucie. Na końcówkach wtrysków jest dsla 150 p 1019 a pompa 074 130 109 Q i coś mi ona nie pasuje bo nie mogę jej znaleźć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 października 2020, 18:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
jak końcówka numeru pompy 109, to podobno od wersji 151 konnej


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 października 2020, 20:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Trochę poszperałem i po tym numerze wychodzi że to pompa od lt 2.5 sdi a do axg jest z końcówką r i teraz nie mam pomysłu co z tym zrobić


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB