T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 19 grudnia 2018, 17:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 14:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9061
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: ProAce II
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 392 razy
chemik211 napisał(a):
160 to jest normalna predkość przelotowa


chyba na 3 pasmowej autostradzie...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 17:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4008
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 124 razy
Jak są 3 pasy to ile fabryka dała czyli pedał w podłodze, po Olszynie poniżej 150-160 to ja nie schodzę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 17:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 406
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
model: T4+Berlingo+Ducato
silnik: ACV2.5,HDI1.6,JTD2.3

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 3 razy
Psiaki cie nagrają lub zrobią fotkę i będziesz schodził ale schodkami w komunikacji miejskiej, bo po prawku zostanie wspomnienie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 17:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10766
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 267 razy
Pomógł: 689 razy
Panowie, jakie są bezpieczne obroty na długim dystansie autostradowym dla diesla? Jazda np. ACV non stop 160km/h to przypadkiem nie za dużo? Ktoś może próbował i się pochwali spalaniem?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 18:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4008
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 124 razy
diesel około 2500-2800 benzyna 3000-4000


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 18:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6842
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 621 razy
chemik211 napisał(a):
diesel około 2500-2800

czyli w ACV z najszybszą skrzynią maks 120km/h <paw>
ja całą drogę do Chorwacji około 1000km przejechałem 140km/h non stop co daje 3200obr i ogólnie na długich trasach tak jeżdże od zawsze


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 18:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4008
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 124 razy
Ja piszę o obrotach które są bezpieczne a że się jeździ szybciej to wiadomo, benzynę jak bym mógł to i na odcienciu bym jechał bez stresu bo po to jest samochód aby nim jeździć


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2015, 18:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 366
Lokalizacja: Kowary
model: syncro acv
silnik: acv

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 16 razy
Na starych zegarach jest zaznaczone na zielono pole od 2000 do 3700 obrotów. To nie jest zaznaczony bezpieczny zakres?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 maja 2015, 07:38 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 880
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 15 razy
Probe041 napisał(a):
Jazda np. ACV non stop 160km/h to przypadkiem nie za dużo? Ktoś może próbował i się pochwali spalaniem?


Powrót z HR w zeszłym roku w maju. Dosłownie pusta autostrada. No może nie całkiem... Ekipa z Mercedesa S500 była co nieco zdziwiona, że T4 potrafi... Generalnie jakieś 300-350 km prędkość między 160-180km/h = spalanie w okolicy 12 litrów! Potem jak zobaczyłem wskazówkę paliwa poniżej połowy to troszkę przyoszczędziłem :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 maja 2015, 09:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): sobota, 14 maja 2011, 21:40
Posty: 336
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 20 razy
Silnik nie powinien cierpieć nadmiernych katuszy do tych 3500rpm. Pytanie jednak co na to skrzynia... Ona z pewnością ucierpi przy częstej i długotrwałej jeździe z dużymi prędkościami.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 15:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4008
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 124 razy
W dieslu jest problem gdyż układ korbowo tłokowy jest ciężki przez co panewki dostają po dupie przy wysokich prędkościach, ja osobiście bym na to nie patrzył bo po to jest auto aby nim jeździć a nie jak żółw się przemieszczać


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 21:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1310
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 35 razy
Jestem tego samego zdania co chemik211 auto ma jeździć, jak kiedy jest możliwość czyli autostrada na pewno nie jadę 130 ale 160 . Dwumas musi ciągnąć nie lubi jazdy aby, aby.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 21:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10766
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 267 razy
Pomógł: 689 razy
Ok, ale jadąc na zachód autostrada jest od zmierzchu do świtu i czy wtedy jazda w dieslu cały dzień non stop z obrotami blisko 4000obr też jest ok? Mniejsza wtedy o spalanie :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 21:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1244
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 30 razy
Pomógł: 39 razy
AXG miasto 10-11 trasa 9-10 <cool>
AJT miasto 8-10 trasa 7-8 :P


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 21:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10766
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 267 razy
Pomógł: 689 razy
AFN+ miasto z klimą 10-11,
autostrada 7.3-7.8L z klimą według wskazań MFA


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 21:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1310
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 35 razy
Jeździłem swoją teczką do Hamburga czy Bremę z prędkością około 160 i więcej na 80 litrach robiłem zawsze 900-950 km. A z drugiej strony pytanie czy chcemy jechać oszczędnie lub nie zawsze zgodnie z przepisami ale z frajdą. Zawsze dbam o auto wszystko na czas, żadnych półśrodków . Nigdy auto mnie nie zawiodło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 maja 2015, 23:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4043
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 55 razy
Pomógł: 150 razy
Nic nie ma za darmo albo jedziemy albo oszczedzmy


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 06:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1979
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 152 razy
Pomógł: 125 razy
paweł t4 napisał(a):
AXG miasto 10-11 trasa 9-10 <cool>


No to powiem Ci, że mój AXG nigdy, ale to przenigdy nie przekroczył 9,5 a w zasadzie nie przekracza 9.
Te pół to może z raz jak byłem na etapie zabawy z dogrzewaczem i chodził przy każdym odpalaniu na drucie zamiast termometra.
Zawsze leję pod korek, aż widzę paliwo i wyliczam, a jak ja jeżdżę to wiesz <38> . I tak oscyluje pod 9 litrów, nie ważne czy to zima (dogrzewacz), czy lato (klima), czy miasto, czy autostrada (wtedy ok 160 km/h). Myślę, że na Twoje spalanie ma wpływ posiadanie katalizatora i działającego EGR.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 08:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1244
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 30 razy
Pomógł: 39 razy
niebieski-n2 napisał(a):
paweł t4 napisał(a):
AXG miasto 10-11 trasa 9-10 <cool>


No to powiem Ci, że mój AXG nigdy, ale to przenigdy nie przekroczył 9,5 a w zasadzie nie przekracza 9.
Te pół to może z raz jak byłem na etapie zabawy z dogrzewaczem i chodził przy każdym odpalaniu na drucie zamiast termometra.
Zawsze leję pod korek, aż widzę paliwo i wyliczam, a jak ja jeżdżę to wiesz <38> . I tak oscyluje pod 9 litrów, nie ważne czy to zima (dogrzewacz), czy lato (klima), czy miasto, czy autostrada (wtedy ok 160 km/h). Myślę, że na Twoje spalanie ma wpływ posiadanie katalizatora i działającego EGR.

Myślę że bardziej na wynik spalania miał czujnik temperatury wody sporo zaniżał przy temperaturze otoczenia 12 stopni wskazywał minus 10 stopni, pełną temperaturę osiągał po 15 km teraz 4-5 km. Teraz po wymianie jakby spalanie spadło jednak za mało jeszcze przejechane aby mieć wiarygodne wyniki.


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 stycznia 2016, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 października 2015, 17:00
Posty: 70
Lokalizacja: Silesia
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 0 razy
Pierwsze pomiar cykl mieszany (miasto 130km / trasa 70km trasa) 200 km wlałem 18,2l =9,1.
Drugi pomiar po wymianie końcówek drążka kierowniczego + zbieżność cykl mieszamy (miasto 150 km / trasa 250 km z prędkością 110-120 km/h) zalane 31,2 litra = 7,8.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB