T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 18 grudnia 2018, 23:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 stycznia 2016, 21:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 11 grudnia 2015, 01:05
Posty: 218
model: Karetka
silnik: 2461, 102hp

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 6 razy
Nie jeżdżę jakoś specjalnie wolno, ale nie gnam też do wyrwania motoru z ramy. Raczej wybieram jazdę obwodnicami niż przez centrum( chyba że muszę). Spalanie w okolicach 8 litrów. I to mnie cieszy:-)


_________________
nic nie jest takie, na jakie wygląda


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lutego 2016, 13:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 19:17
Posty: 70
Lokalizacja: département 74
model: T4 Multivan `03
silnik: 2,5Tdi 151KM

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 1 raz
Jeżdząc spokojnie nigdy nie udało mi się zejśc poniżej 6l/100km w AXG a i to też rzadko , za to częściej mam w okolicach 6,5~7l/100km. Oczywiście trasa , bo moje auto po mieście nie jeżdzi tylko wakacyjnie w trasach jest użytkowane. Na co dzień jeżdzę Ducato 2015 r 3.0 a ten żłop w mieście to tak 12l/100 km to norma , poza miastem przy spokojnej jeżdzie jak wyjdzie w okolicach 9l/100km to trzeba się cieszyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lutego 2016, 16:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1035
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 10 razy
To malutkie spalanie axg to przy jakich predkosciach przelotowych masz? Mi tyle pali golf 1.9tdi...


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lutego 2016, 17:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 września 2015, 16:59
Posty: 36
Lokalizacja: Małopolska
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
witam korzystając z okazji ze mam ACV to tez sie wypowiem po małym remoncie wtryski nowe, pompa po regeneracji,filtry nowe , bak i pompa wyczyszczona, wszystkie podciśnienia ogarnięte , turbo sprawdzone, poustawiany motor na igłę dawka 3,4mg . nie udało sie zejść mniej jak 8,6 na setkę pomiar był robiony na 5 pełnych bakach na tej samej stacji tankowany i zawsze tyle samo i najlepiej wyszło 8,6 a najgorzej 12,4 wszystko zależy od kierowcy i jego nastroju <sarkastyk>

pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lutego 2016, 22:56 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 470
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 47 razy
Pomógł: 34 razy
witam to może i ja wypowiem się w temacie . t4 Transporter Sinik acv 102km jazda przeważnie w cyklu pozamiejskim gdy jeżdże do 100km/h to udało mi się raz zejść do 6,7l/100 ale przewaznie 7-7,5 przy predkosciach do 120km/h ok 8l . trasa po autostradzie z predkoscią nie niższą niż 140km/h 9,3-9,5l/100 trasa do 130km/h 8-8,5l . Jakiś czas temu jechałem multivanem też acv trase ok 800km z predkoscią 120-130km/h to spalanie wyszło 7l jechałem sam bez wiekszego bagażu .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lutego 2016, 23:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): sobota, 14 maja 2011, 21:40
Posty: 336
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 20 razy
Kiedyś jeżdżąc dużo krótkim ACV na pusto nie było problemem wykręcić normę na poziomie poniżej 6.5l/100km jadąc na trasie Poznań - Karpacz. W drugiej Caravelle AJT nie jestem w stanie zejść poniżej 7l, nieważne jakbym się starał...
Zresztą, rekord w ACV mam na poziomie 5.8l/100km, powrót z Strasburga do Poznania, 100% autostrada nie przekraczając 95km/h bez przerwy jadąc za autobusem. Długa skrzynia zrobiła wtedy robotę... ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lutego 2016, 23:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 470
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 47 razy
Pomógł: 34 razy
że chciało ci się za tym autobusem wlec ;p


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 lutego 2016, 07:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1310
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 35 razy
rafwlkp napisał(a):
Zresztą, rekord w ACV mam na poziomie 5.8l/100km, powrót z Strasburga do Poznania, 100% autostrada nie przekraczając 95km/h bez przerwy jadąc za autobusem. Długa skrzynia zrobiła wtedy robotę... ;)


To jakie obroty były na piątym biegu? Przy takiej prędkości .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 lutego 2016, 09:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): sobota, 14 maja 2011, 21:40
Posty: 336
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 20 razy
95km/h przy ACV mam o ile się nie mylę 2100 lub 2200rpm. A wlec się musiałem, bo jechaliśmy razem ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 maja 2016, 13:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 12 razy
A czy ktoś się orientuje czy long pali więcej od krótkiej wersji? Np taki sam silnik 2,5 TDI (AJT,ACV,AXG) /taka sama ładowność? Niby więcej blachy w longu,ale czy ma to jakiś wpływ czy spalanie porównywalne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 maja 2016, 14:10 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 960
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 62 razy
Pomógł: 26 razy
notri napisał(a):
ja kilka razu miałem okazję przetestować spalanie. T4 ACV, tankuję, przynajmniej się staram VPower Shell.

Jazda na trasie 2000-2200 obrotów 95-100 km/h - spalanie w granicach 6,1 L
Jazda na trasie (odcinek - 740 km) z obciążeniem około 150 kg - prędkość na maxa (160-180 km/h) - spalanie w granicach 10 L
Miasto - aż tak dokładnie nie sprawdzałem, więc się nie wypowiadam

Podobne wyniki uzyskałem do prędkości wg, GPS 120km/h dla ACV.AXG pali troszkę mniej,praktycznie trasa sie spokojnie zamyka w 7l/100km. Norma to 6,5. Najwiecej pala silniki jak sie rozgrźewaja,wiec albo odpalamy dogrzewacz albo nich pochodzi na biegu jałowym kilka minut. Nigdy zimny i w trasę gdyz pala jak smok. Fakt on do 10km sie zagrzeje do swojej temperatury pracy ale spalanie jest najpierw astronomiczne .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 maja 2016, 22:52 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 12 razy
ACV Syncro 120km/h 3400obr -10l/100 miasto 10l/100km. Około 500-600kg ładunku
AXG głownie autostrady i trasy po 1000km:
150km/h 3200obr 9-10l/100 jak go pogłaskam 120 km/h 2600obr 8-8,5/100 (ale nie mam cierpliwości do głaskania i szybko mi przechodzi).
Miasto nie wiem 0koło 9-10/100 km. Zawsze około +- 700kg ładunku.

Na pusto nie jeżdze to nie wiem.
Minimalnych spalań nie osiągam ,bo dostaje rozstroju nerwowego przy emeryckim stylu,więc się nie wypowiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 maja 2016, 11:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1035
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 10 razy
U mnie wyniki spalania sa mocno zalezne od kierunku wiatru. Spalanie potrafi sie roznic przy 140kmh o 1.5l w zaleznosci od tego czy lece pod czy z wiatrem. Z niskim dachem to pewnie troche mniej odczuwalne, ale na pewno jest...


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 maja 2016, 14:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 12 razy
flax napisał(a):
U mnie wyniki spalania sa mocno zalezne od kierunku wiatru. Spalanie potrafi sie roznic przy 140kmh o 1.5l w zaleznosci od tego czy lece pod czy z wiatrem. Z niskim dachem to pewnie troche mniej odczuwalne, ale na pewno jest...


Ja tam zawsze licze 10l/100km i jestem zadowolony. To jest bus i ma palić. Spalanie na poziomie 7 l to droga przez mękę. Z tym że jak gonię autostradą to 140-150 przez 1000km (odcinek 200km to dość srogie podjazdy (góry). Czy 10 to dużo czy mało tego nie wiem.
Testowo kiedyś przy 120km/h spalił 8,ale więcej tego nie powtarzałem.


Ostatnio edytowano niedziela, 22 maja 2016, 18:20 przez driver77, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 maja 2016, 16:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1035
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 10 razy
Dokladnie. To i tak super wynik na taki kawal auta.


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 maja 2016, 12:20 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 29 listopada 2010, 13:16
Posty: 729
Lokalizacja: Dolnośląskie
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-opolska
model: T4
silnik: diesel

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
W dniu wczorajszym zrobiłem trasę Wrocław -Ostrołęka ok.470 km z maksymalnymi prędkościami dozwolonymi i spalanie wyszło na poziomie 7,8 na 100.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 maja 2016, 08:11 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 15 września 2014, 08:07
Posty: 114
Lokalizacja: Skoki
model: multivan
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. ACV W zeszłym roku wyjazd do Chorwacji w 4 osoby, bagaże, rower na klapie jazda w okolicach 120- 140 spalił zawsze około 8l. Wydaje się, że jest ok ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2016, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 6 września 2014, 07:28
Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
model: t4
silnik: 2,5 TDi ACV + AHY

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
Mój ACV porusza się tylko w mieście i spalanie waha się miedzy 7-7,5l. Natomiast AHY porusza się wyłącznie na trasach i przy jeździe bez klimy i włączonym tempomacie 70 -80 km/h udało mi się zejść na 5,8L (sprawdzane przy tankowaniu, a nie na kompie) Normalnie z klimą mieszczę się w 7L.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2016, 21:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4008
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 124 razy
W krk mieszkasz i 7,5l to moze jeszcze ci oddaje paliwo


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2016, 22:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 12 razy
grooverek napisał(a):
Mój ACV porusza się tylko w mieście i spalanie waha się miedzy 7-7,5l. Natomiast AHY porusza się wyłącznie na trasach i przy jeździe bez klimy i włączonym tempomacie 70 -80 km/h udało mi się zejść na 5,8L (sprawdzane przy tankowaniu, a nie na kompie) Normalnie z klimą mieszczę się w 7L.

Zajedziesz go na trasie takim tempem <szok> No ale każdy ma swój styl. I trasa trasie nierówna.
Mi na trasie AXG 9-10l/100 ale prędkość x2 jak u Ciebie. Trasy po 1000km z taką prędkością i motorek łapie drugi oddech po nich. No i na plecach non stop ładunek +- 600kg.
btw.
AHY ma zmienną geomertię turbiny. Wskazane dość częste, mocne przebutowanie wozidła,w przeciwnym razie rychłe czyszczenie turbiny Cię czeka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB