T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 września 2011, 09:58 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 22:03
Posty: 165
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 6 razy
VWT4 napisał(a):
A mój T4 z silnikiem 2.4 pali aż 6,5 litra przy max załadunku towaru <śmiech> <śmiech> <53> <53> <szok> <szok> <55> <55> <yahoo> <yahoo> <yes> <yes>


W takim razie na pusto pewnie do 5 schodzisz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 września 2011, 10:45 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
syreniarz napisał(a):
VWT4 napisał(a):
A mój T4 z silnikiem 2.4 pali aż 6,5 litra przy max załadunku towaru <śmiech> <śmiech> <53> <53> <szok> <szok> <55> <55> <yahoo> <yahoo> <yes> <yes>


W takim razie na pusto pewnie do 5 schodzisz



Ta wymiana zdań z pewnością pomoże autorowi wątku opanować sztukę ekonomicznej jazdy.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 września 2011, 11:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 września 2011, 14:10
Posty: 24
model: VW T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Na trasie przy 1900 obrotów na 5 biegu mam jakieś 80/85 km/h i spalanie wychodzi około 6 L
Na autostradzie tak przy 110/115 km/h obroty około 2400/2500 spalanie 7,5 L przy średnim załadunku.
W korzystnych warunkach z pustą paką przy prędkości 70/80 km/h można spokojnie zejść do 5 L :) ale to już nie jazda.
Aha no i silnik to 2.5 TDI 102 KM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 września 2011, 12:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
zunmen napisał(a):
Na trasie przy 1900 obrotów na 5 biegu mam jakieś 80/85 km/h i spalanie wychodzi około 6 L
Na autostradzie tak przy 110/115 km/h obroty około 2400/2500 spalanie 7,5 L przy średnim załadunku.
W korzystnych warunkach z pustą paką przy prędkości 70/80 km/h można spokojnie zejść do 5 L :) ale to już nie jazda.
Aha no i silnik to 2.5 TDI 102 KM


To dobrze że nie jeździsz osobówką bo pewnie by ci wtedy w baku paliwa przybywało <01> jak tu busem potrafisz spalić do 5 l <30>


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2011, 22:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 stycznia 2011, 22:11
Posty: 94
Lokalizacja: RASZYN
opis: TYLKO TEN SIĘ NIE MYLI CO NIC NIE ROBI
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI 185 KM

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam bardzo dobra opinia chmielika.bo jazda z prędkością 80/90 km/h na piątym biegu,to Moim zdaniem zarzynanie koła dwu masowego. czyli oszczędność żadna, przy cenie paliwa a cenie sprzęgła


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2011, 14:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 18 maja 2010, 13:15
Posty: 66
model: multivan
silnik: 1,9 td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Wyjazd wakacyjny na Bałkany, 4500km spalone 302l ropy zakładając że przy wyjeździe było w baku 80 l. ale to możliwe bo zatankowałem do pierwszego odbicia pistoletu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2011, 14:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 lutego 2011, 01:36
Posty: 159
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
model: t4 multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 2 razy
leon napisał(a):
Wyjazd wakacyjny na Bałkany, 4500km spalone 302l ropy zakładając że przy wyjeździe było w baku 80 l. ale to możliwe bo zatankowałem do pierwszego odbicia pistoletu


Moim zdaniem bardzo możliwe jadąc 100,110.Wychodzi6.7litra mi przy tej prędkości też tak wychodzi. Jadąc do niemiec na pusto a jak z pustą lawetą jadąc 100 wychodzi mi 7.3.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2011, 20:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
kazik1964 napisał(a):
Witam to Holenderskie paliwo na którym pomyka Kubek, to istny szatan. nie dość że pali 6,9l/100km to i rozpędza Jego T4 193km/h. Co przy skrzyni biegów 88km, obrotomierz powinien pewnie dochodzić 8000. t/m


Kolego ,zamiast szyderczo pisać bzdury,to proszę przeczytaj mój temat o moim "czarnuchu" <35>

Dzisiaj znowu na CPNie i znowu 76l z groszami. Zalane pod samiuteńki koreczek,bez piany panie Kenobi. Najwyrażniej ,jako jeden z niewielu mam bak 80litrowy <38>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2011, 21:02 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 20:20
Posty: 187
Lokalizacja: Wieluń
model: Multivan
silnik: 2,5TDI 102ps

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 11 razy
W moim tylko zimą jak mocno posypie po gierkówce spalanie mam na 5,6. Średnie spalanie bez szaleństwa czyli nie przekraczając 110 km/h wychodzi 6,7 litra. Po mieście minimum 8 litra.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2012, 01:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 10 października 2011, 09:24
Posty: 41
model: t4
silnik: 1.9td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam was mam takie pytanie, otóż czy to prawda że przy pompie mechanicznej 1.9TD gdy puszczę nogę z gazu przy np 3tyś obrotów np na 5piątym biegu ( chociaż to bez większej różnicy ) to i tak będzie pobierał paliwo tyle że w mniejszej dawce ?
W mazdzie 6 pokazuje mi spalanie na poziomie 0.0 przy podobnej sytuacji ale w niej jest CR, a więc inna epoka.
Pytam ponieważ gdzieś tak usłyszałem że dla 1.9td to nie robi oszczędności. Ile w tym może być prawdy ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2012, 10:04 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Tak to prawda, pompa mechaniczna bez sterowania elektronicznego nie ma możliwości odcięcia paliwa przy hamowaniu silnikiem i przy puszczeniu gazu przy jakich kolwiek obrotach podaje dawkę minimalną w przybliżeniu porównywalną z dawką biegu jałowego. W CR masz piezoelektryczne wtryskiwacze i można je zamknąć w każdej chwili, odcinając paliwo acz kolwiek to spalanie 0,0 to tylko taki bajer komputera ponieważ całkowite wyłączenie wtryskiwaczy przy hamowaniu w silniku diesla powodowało by szarpanie przy dodaniu gazu.
Kubek a Ty masz raczej coś nie halo z odpowietrzeniem.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2012, 15:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 10 października 2011, 09:24
Posty: 41
model: t4
silnik: 1.9td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
FocusMED napisał(a):
Tak to prawda, pompa mechaniczna bez sterowania elektronicznego nie ma możliwości odcięcia paliwa przy hamowaniu silnikiem i przy puszczeniu gazu przy jakich kolwiek obrotach podaje dawkę minimalną w przybliżeniu porównywalną z dawką biegu jałowego. W CR masz piezoelektryczne wtryskiwacze i można je zamknąć w każdej chwili, odcinając paliwo acz kolwiek to spalanie 0,0 to tylko taki bajer komputera ponieważ całkowite wyłączenie wtryskiwaczy przy hamowaniu w silniku diesla powodowało by szarpanie przy dodaniu gazu.
Kubek a Ty masz raczej coś nie halo z odpowietrzeniem.


Ok dzięki za wyjaśnienie teraz już jestem pewny.

Pozdrawiam :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 lipca 2012, 17:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Jednak faktycznie sa zbiorniki ok 100 litrowe.Ja tankowałem teraz z baniaków ,powolutku i weszło mi ok 95 litrów,a myslełem ze mam 70 :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 listopada 2012, 08:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 18:01
Posty: 16
model: t4
silnik: nie wiem ale się dow

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mam jeszcze takie pytanie. Wydaje mi się że moje syncro zaczyna więcej palić czy jest coś do regulacji raz na jakiś czas (słyszałem że zawory). nie mówię o reg wymianie oleju, filtrów itd.

dzięki Panowie za pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 listopada 2012, 15:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Johny_Mnemonik napisał(a):
(słyszałem że zawory)

bzdura, zaworów z hydrauliczną kompensacją luzu się nie reguluje ( po to ta hydraulika tam jest )

wzrost spalania może miec bardzo wiele przyczyn
a jedną z nich może byc problem który zgłosiłeś w innym temacie - jeśli się okaże, że turbina szwankuje
bez profesjonalnej diagnozy VAGiem ( sprawdzenia wszystkich parametrów typu kąty wtrysku, dawki itp.) ciężko będzie dojśc przyczyny, u ciebie jeszcze dochodzi stan i poprawne działanie napędu syncro
wydaje mi się oprócz tego, że stwierdzenie " wydaje mi się " to trochę mało


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 stycznia 2013, 18:25 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 8 grudnia 2012, 13:03
Posty: 4
model: T4
silnik: 1,9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
cze

jako ze dzis sprawdzilem jak to jest w moim 1,9 tb po zrobieniu 200km weszło 18litrow (jazda tylko miejska 3-6 osob) ,krotkie trasy :) jestem zadowolony :P

Pzdr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 stycznia 2013, 21:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
A ja po pokonaniu 520km z Zakopanego do Olszyny z ponaddżwiękową prędkością 98km/h zalałem 28l diesla <szok> What a fuck <śmiech> <śmiech>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 stycznia 2013, 21:32 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Kubek napisał(a):
A ja po pokonaniu 520km z Zakopanego do Olszyny z ponaddżwiękową prędkością 98km/h zalałem 28l diesla
Nie dopisałeś ile by jeszcze weszło :lol: :lol:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 stycznia 2013, 21:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
No właśnie weszło tylko 28,30 ,więcej nie chciało. Jak dureń huśtałem autem na cpnie, ludzie na mnie się gapili jak na wymoderowano, ale nie chciało wejść więcej <59>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Ostatnio edytowano czwartek, 3 stycznia 2013, 21:39 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
wulgaryzmy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 stycznia 2013, 21:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Mogłeś napisać że spalił 5,44l/100km było by bardziej :lol: :lol: :lol:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB