T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 20:54 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
a mam do kupienia tych klocków komplet za 67zł na przód ale jak mi mają piszczeć to dziękuje,ja za nerwowy jestem:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 21:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
A ja zdecydowałem się jednak na Textara (tarcze+klocki). Byłem też w ASO i pytałem o ceny - no comments. Tarcza 380 zł/szt, klocki 270 zł. A oryginały są produkcji TRW <sarkastyk> Niezła przebitka.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 21:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
jeżeli by ktoś był zainteresowany to mam dostępne klocki i tarcze w tych cenach,pozdro


Tarcze hamulcowe:
ATE-198zł/szt
Bosch-119zł/szt
Brembo-126zł/szt
TRW-118zł/szt

Klocki hamulcowe:
ATE-242zł/kpl
Bosch-151zł/kpl
Textar-227zł/kpl
TRW-195zł/kpl
LPR-62zł/kpl (nie mam pojęcia z kąd tak niska cena tych klocków)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 21:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Nie zakladajcie tarcz EBC. Najgorsze zestawienia to tarcze EBC + czerwone klocki EBC.
Tarcze biją po kilku tysiącach kilometrów mimo że są proste, robi się na nich nalot w postaci "placków", tragedia za tą cenę.
Mam wtej kwestii trochę doświadczenia nie tylko z T4 ale inne marki też.
Jak mogę to zawsze bede polecał zestaw tarcze ATE + Klocki EBC Zielone lub Czerwone jeśli ktoś chce troche więcej wydac.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 22:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Przeciez tarcz EBC jest kilka serii , czerwone EBC dobrze wspólpracują z Turbo Groove. Ja jezdze na zestawach tarcze + klocki EBC i problemow nie mam zadnych z biciem i innymi podobnymi problemami. I zjezdzilem juz nie jeden zestaw na niejednym aucie. Natomiat nie polecam zakladanie tarcz ATE i czerwonych ebc bo mozna kiedys się zdziwic jak hamulcow zabraknie. Klocki czerwone trzeba rozgrzac aby dobrze hamowały , one dobrze hamują wtedy gdy tarcza ATE i inne podobne mają juz dośc wysokich temperatur. Jezdziłem na tarczach EBC Turbo Groove + klocki EBC RedStuff w osobowym lexusie ktory latał na trasach , glownie autostradach z dośc duzymi prędkosciami i zaden zestaw nie radzil sobie tak dobrze jak ten , a mieszanka tarcz ATE (dokladnie zalozylem ATE kiedys w tym lexusie do klocków redStuff) z klockami czerwonymi EBC kiedys pozbawiła mnie hamulcow prawie... RedStuff powinien być do nacicnaych tarcz stosowany a nie gladkich , nawet z tego co kojarze chyba na stronie producenta to jest zaznaczone. Co innego GreenStuff , te mozna zakladac nawet do tarcz Mikoda i nie jest zle. Poprostu jak się ma zle dobrane tarcze EBC to pozniej ma się problemy w czasie hamowania. A nie ma co się oszukiwac , seria najbardziej popularnych tarcz serii Standard lub Ultimax z ebc nadaje sie wsumie najlepiej tylko do klocków serii ULTIMAX R90 , no ewentualnie mozna jeszcze zalozyc GreenStuff ale tutaj juz wskazana i tak bylaby lepsza jakas seria tarcz ebc , a niektórzy do serii Standard tarcz zakladali czerwone , zólte lub niebieskie klocki i szybko tarcze wykanczali.... nie mowiąc juz o klockach... Tarcz EBC jest kilka serii m.in. Standard , Ultimax , Blade , Turbo Groove , High Carbon . Klocków tez jest kilka serii m.in. Ultimax90 (Standard) , GreenStuff , RedStuff , OrangeStuff , YellowStuff , BlueStuff , CarbonStuff , seria 6000 , seria 7000 , te obie ostatnie do do aut 4x4 głownie. I tu pod kazde klocki powinno się odpowiednie tarcze dobrac aby to hamowalo jak nalezy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 maja 2013, 12:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
No i ja tam mam kilku klientów i sam jeżdze na zestawach tarcze ATE + klocki czerwone EBC i hamulec jest idealne od temperatur minusowych aż do długiego hamowania np. od 180 samochodem o masie 2300km do zera i to klika razy pod rząd i nigdy się nie zdziwiłem:)
Ale każdy moze mieć swoje doświadczenia.
Ja na pewno z tego zestawienia nie zrezygnuje bo cenowo wychodzi nie najgorzej a jakościowo do codziennej ostrej jazdy wystarczaja.
Niestety nie moge tego powiedzieć o zestawie EBC który w tym roku już reklamowaliśmy dwa razy; proste tarcze EBC USR + klocki RedStuff (dokładnie w mazdzie CX7 2.3T i audi A6 3.0 tdi) Tarcze mają dziwne ciemne placki przez co szarpia przy hamowaniu jak by były krzywe.
Odpowiedz EBC: "tarcza sprawna bez wad, przetoczona przez EBC na "wszelki wypadek" ale zalecaja zastosowanie klocków GreenStuff które załączaja w ramach gwarancji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 lipca 2013, 11:00 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
rotor napisał(a):
Nie zakladajcie tarcz EBC. Najgorsze zestawienia to tarcze EBC + czerwone klocki EBC.
Tarcze biją po kilku tysiącach kilometrów mimo że są proste, robi się na nich nalot w postaci "placków", tragedia za tą cenę.
Mam wtej kwestii trochę doświadczenia nie tylko z T4 ale inne marki też.
Jak mogę to zawsze bede polecał zestaw tarcze ATE + Klocki EBC Zielone lub Czerwone jeśli ktoś chce troche więcej wydac.


Podobnie sie zachowuja tarcze Bosch'a.Na nowych zrobilem ok.2tys.km i pojawily sie czarne placki.Na dodatek kierownica podczas hamowania zaczela mi drzec.Rozebralem ,popatrzylem ,przeczyscilem szczotka druciana i zlozylem ,bo coz wiecej moza zrobic.Zadzwonilem do kolegi co mi je sprzedal i powiedzialem ze chce je reklamowac.Po dalszym uzytkowaniu objawy zniknely.Nie wiem co sie stalo,ale tez nie mam pewnosci ze pewnego dnia powroci drzenie kierownicy.
Jedno wiem ze teraz grubo sie zastanowie zaczem zaloze jakies nowe tarcze.Wole zaplacic wiecej i nie miec takich stresow.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 lipca 2013, 15:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
a ja mam zestawik mikoda plus klocki bosch i jestem zadowolony, już trochę tysięcy na nich zrobiłem


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 grudnia 2013, 13:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 14:49
Posty: 1155
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 150 km

Podziękował: 221 razy
Pomógł: 88 razy
dobre bo polskie hihihi
Częstochowa to robi ja mikode w poprzednim zawiasie je miałem i klocki trw i polecam


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 grudnia 2013, 17:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
C-Y-K-L-O-N napisał(a):
dobre bo polskie hihihi
Częstochowa to robi ja mikode w poprzednim zawiasie je miałem i klocki trw i polecam

Kiedyś miałem w Vectrze nawiercane i nacinane tarcze BREMBO i klocki Ferrodo - to był zestaw, hamulce żyleta !!!!


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 grudnia 2013, 21:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Prawda, ja jeżdżę na Brembo i faktycznie ,żyleta. Ale od jakiegoś czasu zdarza się im pisknąć <30>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 maja 2014, 10:33 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 marca 2014, 01:47
Posty: 573
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
opis: Jak się nie spocisz, to się nie nauczysz...
model: MULTIVAN
silnik: 2.4D

Podziękował: 111 razy
Pomógł: 138 razy
a ja mam pytanko o zaciski - popiskuje mi lewe przednie i chyba musze zajrzec do tłoczka - czy można odpiąć zacisk i nie spuszczać płynu? jakiś patent z zatkaniem przewodu podobno jest?


_________________
Marcel / Banda Łysego
---------------------------------------------
Jak się nie spocisz, to się nie nauczysz...
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 maja 2014, 11:19 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Jak go ściśniesz jakimiś kleszczami zaciskowymi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 czerwca 2014, 14:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
właśnie jestem po wymianie klocków hamulcowych. Stare miałem oryginalne W wyprodukowane przez TEXTAR i na tarczach również oryginalnych wytrzymały ponad 40 tysięcy. Potem sprawdzę fakturę ile dokładnie. Tarcza zjechała się na jednym zestawie klocków o połowę czyli do 22,2mm ( minimum to 20mma nominał to lekko ponad 24mm )
Teraz tez kupiłem klocki firmy TEXTAR. Komplet na przód z czujnikiem zużycia to 233pln gdzie w serwisie te same klocki tylko w innym opakowaniu to ~350pln. Według mnie warto zainwestować w takie klocki skoro tyle wytrzymują.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 września 2014, 22:37 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy niech ktos mi poda odpowiednik klockow Textar 2188501 na przod do Vw T4 do ATE.
Gdyz potrzebuje kupic wlasnie ATE a w sieci nie moge nic madrego znalesc.
Odnosnie scieralnosci Textar do ATE to ATE wypadaja lepiej na tyle mialem zalozone kiedys i zrobilem ponad 80 tys.km.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 września 2014, 23:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Klocki standardowe ATE są twarde , moze dluższe przebiegi sie robi ale szybciej się tarcze wycierają.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 września 2014, 23:22 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Mozliwe,wcale nie zaprzeczam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 września 2014, 07:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
ATE 13.0460-7124.2


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 września 2014, 22:37 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Dzieki kolego Kenobi.
Podpowiem ze te same klocki wchodza do MK1 czyli trojaczki SGA do 2000roku.Na przod oczywiscie. Pasuja idealnie,jednak tarcze sa inne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 października 2014, 20:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 2 grudnia 2011, 23:55
Posty: 187
Lokalizacja: WL
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 9 razy
Panowie jeździ ktoś na zestawie tarcze Zimmermann+klocki TRW ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB