T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 10:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 20:52 
ja u siebie mam czerwony w vr6 miałem zielony. to mnie się wydaje że ten płyn to od rocznika zależał z kim VW miał umowę <01>


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 21:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
W zeszlym roku gadalem z gosciem w ASO,ktory pracuje tam kilkanascie lat I twierdzi ze ori plyn vw dawniej byl zawsze zielony
W nowszych vw podobno w niektorych modelach idzie czerwony ale to dopiero od paru lat I napewno grubo po zakonczeniu produkcji t4


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 21:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Z ciekawostek zielony płyn Febi jest mineralny a ja mam zalany zielony Liqui Moly pełny syntetyk <01>


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 23:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Probe041 napisał(a):
Z ciekawostek zielony płyn Febi jest mineralny a ja mam zalany zielony Liqui Moly pełny syntetyk <01>

I tu jesteś w błędzie bo jest też syntetyk zielony febiego, a do t4 jak był zielony to minerał


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 września 2013, 21:31 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
ja płukałem juz drugi raz i wlałem jakis taki jaki miałem ;) powiem ze po odpleniu na zimnym nie było słychac pompy dopiero pózniej chyba po rozgrzaniu ?? zaczeła szumiec zły olej ?? takie objawy ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 września 2013, 23:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:08
Posty: 157
model: t4 białas
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
przy skrajnym skręcie kół buczy mi wspomaganie. Płyn mam na ful, ale jest brunatny i śmierdzi. Czy wymiana płynu na świeży pomoże czy jest to jakiś inny problem ze wspomaganiem??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 listopada 2013, 11:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 21 czerwca 2013, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łódź
model: Transporter
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
T4 ACV, zielony płyn, zajrzałem do pojemniczka i płynu jest do połowy- to dobrze czy źle? Trochę się zmartwiłem, bo wydawało mi się, że ma być do pełna.


_________________
F*ck the new car, I'm driving OldSchool!
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 października 2014, 23:33 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Stan plynu ma byc najlepiej miedzy min a max.Po zapaleniu podniesie sie stan plynu.Gdy sie rozgrzeje zmiena sie tez stan na wyzszy.
Nie raz gdy wspomagania glosno pracuje to zazwyczaj pomaga dolanie swiezego plynu do stanu max ale na pracujacym silniku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 marca 2015, 07:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9357
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Zakupiłem olej do wspomagania , ktos mi powie dokladnie ile tego oleju powinno wejśc ??

Będe lał olej syntetyczny koloru zółtego :D
Jak myślicie... syntetyk to przerost formy nad treścią w t4 ?? :D





Stary płyn mam koloru blizej nie okreslonego , pewnie kiedys był zielony , wsumie zadnych objawów niepokojących nie mam ale nie podoba mi się kolor tego plynu... zblizony do zielonego , a moze i szarego juz ;).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 marca 2015, 10:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Swego czasu miałem zalany liqui moly zielony, na butelce było napisane drukowanymi vollsynthetisch i nic zupełnie się nie działo złego. W cały układ wchodzi ok. 1L


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 marca 2015, 12:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9357
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
No ja idąc za ciosem chce wlać ten olej:
http://www.zmienolej.pl/oferta/uklad-ws ... 3ml-detail
Niby to pelny syntetyk... kupilem go wsumie do t5 bo jakies uszczelnienie węza pusciło i teraz jak mam dolewac po wymianie wężą to wole wymienic całkiem plyn, i wlasnie zastanawiam się czy do t4 go nie zamówić też i zalac....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 marca 2015, 16:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 13 maja 2013, 15:51
Posty: 204
Lokalizacja: OPOLE
opis: Podróże to moja pasja.
Tarifa Ronda Tropea.
model: T4
silnik: AAZ 75+

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 11 razy
Hej

Czy ktoś może mi pomóc w doborze płynu do tego co widać poniżej na zdjęciach :

Obrazek

Obrazek

Jest tam wlany jakiś czerwony ( w zasadzie to wygląda jak bordowy ).
Nie mam pojęcia co to za płyn a muszę trochę dolać, bo jest teraz na minimum.

Pozdrawiam
Tomek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 10:46 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Jedź do sklepu powiedz że masz takiego koloru płyn wlany i ci dobiorą ja tak zrobiłem tylko że miałem bodajże zielony na pudełku pisało że mieszalny jest z innymi płynami więc nie ma problemu .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 kwietnia 2015, 12:08 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 13 maja 2013, 15:51
Posty: 204
Lokalizacja: OPOLE
opis: Podróże to moja pasja.
Tarifa Ronda Tropea.
model: T4
silnik: AAZ 75+

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 11 razy
Dzięki
Czerwony wlany :)
Temat załatwiony.

Pozdrawiam
Tomek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 sierpnia 2015, 10:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 12 lipca 2015, 13:41
Posty: 86
Lokalizacja: Wrocław
model: Multivan TOPSTAR
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Ja wczoraj wymieniałem płyn i wg katalogu w hurtowni AD ma być zielony, który z resztą jest zamiennikiem dawnego żółtego. A co ciekawsze firma SWAG zaleca do T4 syntetyczny (dla ciekawostki koledze w T5 wymieniałem 2 tyg temu i taki sam zalecali, więc pewnie do wszystkiego go zalecają bo droższy), kupiłem takowy, wymiana dynamiczna i wszystko działa jak należy... koszt 1L płynu synt. 41pln także da się przeżyć ;) i pewnie coś tam lepszy będzie niż mineralny ale gdyby w katalogu było napisane, że może być mineralny to zapewne bym go kupił bo tańszy... i tak byłby lepszy niż stary jeszcze żółty ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 grudnia 2015, 22:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 20 grudnia 2015, 08:24
Posty: 4
opis: T4 transporter 93r.
Poj:2400cm
model: T4 Transporter
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam Serdecznie
Jakim płynem zalać układ wspomagania.
Czy dobry bedzie ATF?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 grudnia 2015, 09:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Zielony np,febi 06162


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 grudnia 2015, 10:01 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
Febi 06162 ,F6162 obojetnie jak piszą

kiedyś jak nie było lali LHM z Citroena

6162 - zakres pracy -40 do plus 100 odpowiednik G002 000
kiedyś tak pisało ,teraz jest tylko norma bmw na butelce

syntetyczny jest z firmy Febi 06161 lub 6161 odpowiada G 004 000
temp.nie podam (brak chwilowy na półce) ale patrzę ,że ma normę
Citroena C5 LDS (hydraulika)

czerwonego oleju z automatu się nie leje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 grudnia 2015, 10:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
fetor1839 napisał(a):
Witam Serdecznie
Jakim płynem zalać układ wspomagania.
Czy dobry bedzie ATF?

Wiele osób taki olej leje i ja takowy też zalałem.
Jak troche poszperasz to znajdziesz i inne osoby na tym forum które to zrobiły.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 grudnia 2015, 12:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
Jak ktoś chce poprawić fabrykę i wlać olej do automatu - jego wola
wcześniej czy później załatwi sobie pompę lub listwę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB