T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 21:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
andrewa1 napisał(a):
chmielik napisał(a):
Podobno zajefajny płyn



a wszczym taki zajefajny?


Nie wiem wszczym ...chyba chodzi o parametry np temperaturę wrzenia ,rozszerzalność,co ile sie go powinno wymieniać itp.


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 21:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
tzones napisał(a):
U mnie zielona nakrętka a płyn czerwony ATF 2 <cudzysłów>



no tak to ja juz nie wiem do niebieskiej nakrętki jaki mam olej wlać ? skoro po kolorach


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 marca 2012, 10:04 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Zerkam u siebie pod kurek, a tu czarna kawa, nawet zapachowo mi coś nie pasuje :roll: (wcześniej był raczej czerwony niż zielony)
Mam na stanie rezerwę płynu ATF Valvoline MaxLife, specyfikacja Dexron IID/IIE/III, kolor czerwony (akurat u mnie pod kolor kurka).
Piszecie głównie o Febi, ja ponieważ mam to co mam chcę z wami skonsultować czy można wlać Valvo, wymagania Dexron jak widać spełnia, choć na etykiecie mowa jedynie o skrzyni biegów, pojawia się jednak napis "multipurpose" (płyn wielorakiego zastosowania): http://www.valvolinepolska.pl/pr,56,maxlife_atf.html


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 marca 2012, 22:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jaki masz kolor korka zbiorniczka jak zielony to płyn zielony jak czerwony to płyn czerwony


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Wymieniłem dziś płyn, zlałem ok. 0,6-0,7 l (spuszczenie z 2 węży + wypompowanie zbiorniczka ze wskazaniem na górnej kresce), czy rzeczywiście nie da się zlać całości bo pisano że mieści się 1 l?


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Dlatego zawsze robi się płukankę,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 23:32
Posty: 263
Lokalizacja: nowy targ okolice
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 8 razy
mój post troszke odbiega od tematu ale może mi pomożecie;
czy wymiana płynu załatwi ciężką prace wspomagania?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
chemik211 napisał(a):
Dlatego zawsze robi się płukankę,

Ok, nic straconego bo auto od wlania nie odpalane. Zlewany olej miał jednak czerwony kolor i dobrą klarowność (czego ciężko się dopatrzeć z góry przez otwory w zbiorniczku wyrównawczym) ale dla świętego spokoju spuszczę jutro wężem powrotu ok. 250 ml <taniec>


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak ja płucze układ wspomagania to 1l oleju idzie na straty wykonuje to na pracującym silniku


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
marh napisał(a):
Ok, nic straconego bo auto od wlania nie odpalane


bez odpalenia i kręcenia kierownicą nie da się napełnic układu w 100% bo jest nieodpowietrzony


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 23:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Chemik, mam jeszcze nie otwierany 1 l Valvo w zanadrzu tylko szkoda mi go, hihih, przepcham tylko stary nowym a przy następnej okazji zrobię tj. sugerujesz; nie miałem problemów ze wspomaganiem i wnioskując z klarowności wylanego oleju mogę sobie to tym razem spokojnie darować.

Kenobi, chodziło mi o ilość zlanego starego oleju; jutro będę odpowietrzał układ:-)


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2012, 13:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Wedlug ASO do wspomagania ma isc plyn zielony,niezaleznie jakiego koloru jest korek


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 19:42 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
chemik211 napisał(a):
Jak ja płucze układ wspomagania to 1l oleju idzie na straty wykonuje to na pracującym silniku

Czyli co? luzujesz śrube przy pompie i przelewasz 1 l płynu ?
Nie uszkodzi to pompy ani przekładni ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 sierpnia 2012, 20:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
wilu8 napisał(a):
chemik211 napisał(a):
Jak ja płucze układ wspomagania to 1l oleju idzie na straty wykonuje to na pracującym silniku

Czyli co? luzujesz śrube przy pompie i przelewasz 1 l płynu ?
Nie uszkodzi to pompy ani przekładni ?

Przewód powrotu do zbiorniczka ściągam i daje do butelki, w zbiorniczku zaslepiam otwór żeby płyn się nie wylewał, zalewam układ i odpalam dolewając płynu do zbiorniczka druga osoba za kierownicą szybko kręci i tyle


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 lipca 2013, 20:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam w mojej Caravelli dość ciężko jest kręcic kierownicą dodam tylko ze oprócz pisku przy maksymalnym skręcie nie dochodza zadne niepokojace dzwieki. Zauważylem ze w zbiorniczku płynu poziom jest na min. i tutaj moje pytanie . Czy jezeli mam czerwony korek i płyn w tej chwili jest buraczkowy mogę dolac plynu ATF-II DEXTRON II firmy VENOL? jesli tak to czy nie lepiej jest wyciągnąć plyn ze zbiorniczka do konca i uzupelnic tymze plynem?


Ostatnio edytowano sobota, 20 lipca 2013, 20:22 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
orty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 lipca 2013, 08:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 listopada 2012, 10:19
Posty: 118
Lokalizacja: Niemcza
model: T4 70X0C 1994r
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Ja kupiłem w serwisie oryginalny i mam z głowy :) wszedł równo litr :) Cena w serwisie powalająca nie jest, wiec można spokojnie się szarpnąć


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 sierpnia 2013, 08:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 21 czerwca 2013, 19:19
Posty: 37
Lokalizacja: Łódź
model: Transporter
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Czy gdy mówicie o zielonym FEBI, chodzi o ten płyn?
http://oil-land.pl/pl/p/Plyn-do-wspomag ... 162-1L/405

Bo pojawiły się oznaczenia G6162, tutaj jest 06162... Chcę rozwiać wszelkie niejasności ;)


_________________
F*ck the new car, I'm driving OldSchool!
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 18:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
a jak czerwona nakretka to jaki?? narazie przepłukuje ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 20:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
czarny1x1x napisał(a):
w opisie wychodzi że tak napisz jeszcze do gostka i się upewnij
sklep jest na moim osiedlu :) jeszcze wymienie olej spróbuje chociaz dzisiaj wlałem na przepłukanie ale nie odpowiedni bo ma byc czerwony


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 września 2013, 20:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Plyn do wspomagania wedlug etki ma byc zielony,niezaleznie od rocznika I koloru korka na zbiorniku
30 pln w zeszlym roku za litr w ASO


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB