T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 11:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Proponuje taki watek aby można było sie wymieniac opiniami o róznych markach i modelach opon.

Wiadomo ile opini tyle plusów i minusów , ale zawsze mozna wtedy srednią wyciagnac z tych opini ;).

Ja moze nie w oponach do busa ale narazie napisze moje spostrzezenia dotyczace dwóch kompletów opon , dwóch nowych kompletów opon załozonych w odstępach dwóch dni na dwa samochody tej samej marki i tego samego modelu. Opony jednej marki , ale dwa rózne modele. Przebieg na tych oponach identycznie taki sam , oba auta jechały w to samo miejsce tak samo obciązone , dopiero wracały z wiekszym obciązeniem.

Opony to:

Nokian W+
Nokian WR G2

Rozmiar opon to 185/65/14 86T (W+) i 185/65/14 90T XL (WR G2)


Opony to Nokian WR G2 , bieżnik asymetryczny , opony nowe nieuzywane lecz w hurtownii mieli ostatnie 4 sztuki z datą produkcji 2008 i w dodatku ten model tylko wystepuje jako "XL", ale akurat tym sie nie przejmuje. Razem z tymi oponami kupiliśmy drugi komplet opon do drugiego takiego samego auta w tym samym rozmiarze ale juz nie "XL" a zwykłe standardowe. Te drugie to Nokian W+ z datą produkcji 2010. Obydwa samochody to Toyota Carina E , ta sama pojemnośc tylko wersje nadwoziowe inne , jedna liftback , druga sedan ale waga aut identyczna. Po zalozeniu pare dni temu trafil sie wyjazd nam w góry na dwa auta. po testach okazało sie iż Nokian W+ bije na głowę pod wzgledem podjazdów pod strome podjazdy zasypane kompletnie sniegiem Nokiana WR G2. Jednym i drugim autem celowo ja tylko wjezdzałem aby technika jazdy była ta sama (poniewaz dostałem za zadnanie podprowadzic auta 2 kilometry dalej pod wzniesienia takie ze mało kto tam podjechał , oczywiście teren wyzszych partii gór gdzies sniegu co nie miara) . Nokian W+ ładnie w wysokim sniegu , pod zasniezone strome podjazdy szedł. Natomiat WR G2 pod strome podjazdy i głęgszym sniegu grzązł ale tez nie było jakiś wiekszych problemów , jednak czesciej opona "mieliła" w śniegu. Niektóre podjazdy atakowałem po kilka razy na WR G2 co przy W+ bylo raczej spokojnym wjazdem , może raz musiałem za drugim razem atakowac bardziej strony jeden podjazd. Wsumie porównujac do starych opon jakie były wczesniej to nie było zle poniewaz oba komplety są nowe i auto na jednych i drugich sie dobrze spisywalo , jednak biorac pod uwage agresywnośc bieznika W+ to lepiej auto wchodziło na gęstym sniegu. Na moich WR G2 tez nie bylo zle poniewaz stare Klebery przy nich to była porażka, jednak jak ktoś by mocniej operował gazem to mógłby ugząznąc w sniegu co przy W+ było duzo cięższym zadaniem ;). W większej zaspie ja juz stałem na WR G2 , a tu jednak auto (W+) na sniegu co najwyzej podwoziem sie wieszalo na zamarznietym twardym sniegu :D. Wada W+ to taka że opona jest głośna , duzo głośniejsza jak WR G2. Ta druga znów jest bardziej komfortowa i bardzo cicha. Jedna i druga na ubitym ujezdzonym śniegu sie zachoiwywała tak samo , na mokrej nawierzchni tez się auto na jednych i drugich dobrze trzymalo. Stare klebery przy nich to nieporozumienie... ale wsumie tamte juz miały 10 lat i bięznik około 5mm wysokości. Podsumowujac , jezeli ktoś by miał wybór pomiędzy tymi dwoma modelami opon i duzo po śniegu jezdzi, wysokim sniegu to zdecydowanie polecam W+ , ale musi sie liczyc ze jednak kierunkowy bieznik tej opony bedzie głosny. Jeżeli ktoś chce opone komfortową , bardziej na autostrady , trasy gdzie większosc czasu jednak są drogi czarne to polecam WR G2 poniewaz opona jest bardzo cicha. Nie mogłem porównac "twardości" opony poniewaz jedna to "XL" a druga standard i wydawało mi się iż ciut bardziej twardo sie na tych wzmacnianych jezdzi. Ogólnie w skali od 1 do 6 to W+ dostaje 6 pkt, natomiast WR G2 conajwyzej naciągane 4 punkty przy oponach nowych , pewnie jak sie bieznik przytrze troche to te noty spadną im. Zawiodłem sie na WR G2 , jednak w przypadku samochodów osobowych to opony asymetryczne zimowe to wogóle porażka (w autach cięzszych typu dostawcze , vany , suvy asymetryczne duzo lepiej sie spisują) , jeszcze nie spotkałem takiej która by miała tak dobre własciwiości jezdne w śniegu jak kierunkowa z mocnym "agresywnym" bieznikiem. Tak jak pisałem porównania opon które byly po przebiegu około 100km i zamontowane na takim samym modelu samochodu , tak samo obciązonego (czyli tylko kierowca w aucie , bez bagazy zadnych dodatkowych).

Teraz szukam opon zimowych w rozmiarze 185/60/15 i tez patrze w kierunku Nokiana ale tym razem szukam tylko i wyłacznie modelu W+ lub tej samej opony pod starszą nazwą "WR". Model WR G2 juz sobie odpuszczam w poszukiwaniach :).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 20:04 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Opony ktore przetestowałem naprawde w trudnych warunkach i ktore mnie nigdy nie zawiodły to NOKIAN HAKKAPELLITTA . Ta guma "wyciągnie" t4 praktycznie wszędzie. Następną oponą wartą polecenia jest Nokian WR C Cargo. Troszkę z nizszej półki - aktualnie na nich smigam i naprawde "chcą jechac" po sniegu to KLEBER TRANSALP 2, jezeli musiałbym kupic dzisiaj opony na busa to wybierałbym tylko miedzy tymi trzema, pozdrawiam


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 10:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Jezdził ktos może na takich oponakach , lub teraz jezdzi ??

http://allegro.pl/185-60r15-185-60-15-x ... 07758.html

Musze kupić jakies opony w tym rozmiarze, a jest jakis kryzys z zimówkami nowymi teraz. Po hurtowniach jak dzwoniłem to maja tylko jakies chińskie badziewia , lub Savy , Barumy , Dębice a tych to nie chce. Chciałem Nokiany ,a le tylko w modelu WR lub W+ lecz o tych można zapomnac w tym sezonie juz. Hurtownie juz zyja oponami letnimi teraz i magazyny zapełniają letnimi...

Opony musze jednak kupić i zastanawiam sie nad tymi Vredestainami Snowtrac 3... Kiedys miałem Vredestainy ale letnie w osobówce i powyłaziły "banie" na bięzniku po dwoch sezonach więc to mnie zrazilo do opon tej marki. Ale ogólnie jak słyszałem wiele opini to maja dobre oponki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 10:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
Ja mam Goodyear Cargo Ultra Grip 195/70R/15C- śmigają jak ta lala


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 grudnia 2010, 00:47 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
ja posiadam w obu Kleber w jednym Kleber Transalp a w drugim nowy bierznik Kleber Transalp 2 i jedne i drugi super się sprawują na śniegu i na śliskich podjazdach. Ogólnie polecam!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 grudnia 2010, 03:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Więc teraz ja napisze jakie polecam z opon zimowych do aut dostawczych.

Więc wsumie dla mnie sie liczą dwie marki opon które przetestowane są w cięzkich warunkach zimowych w skandynawi przez nas.

To Michelin i Nokian.

Michelin Agillis 81 Snow-Ice
Nokian WR C VAN
Nokian WR C CARGO

Niestety po załozeniu następców Michelin Agillis 81 , czyli Michelin Agillis Alpin dochodze do wniosku ,że nie jest juz tak dobra ta opona jak jej poprzednik. Jak na poprzednim modelu Sprinter praktycznie z kazdej zaspy wyjechał , to juz na tych tak rózowo nie jest.Aż musielismy Micheliny które na tyle miał załozne zamienić z Nokianami WR C Cargo zalozonymi na przodzie. Szkoda ze michelin zmienił bieznik na mniej agresywny przez co i gorzej spisujacy sie juz w sniegu....

A teraz do Yarisa zakupiłem w sklepie internetowym opony Vredestein SnowTrack 3 , miałem kupić Nokiany WR i wsumie juz prawie kupiłem ale przeczytalem bardzo duzo dobrych opini o tych oponach i stwierdziłem ze chyba warto zaryzykować i kupić je. Wkońcu noty tych opon wysokie są , a i w testach ADAC wypadly dwa razy na pierwszym miejscu. Wsumie tego bieznika jestem ciekaw , taki gąsienicowy , więc powinien dobrze na śniegu ciagnąć. Wsumie tez dlatego je kupiłem aby ten bieznik między innymi przetestować. Jednak na lato juz do tego auta kupie Nokiany H i nie bede eksperymentował.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 grudnia 2010, 11:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:01
Posty: 1501
Lokalizacja: Warszawa
opis: Podróżować, zwiedzać, bawić, świat całować...
model: LT
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 248 razy
Pomógł: 194 razy
Ja w tym roku kupiłem do T4 Nokian WR C VAN jestem z nich super zadowolony. Świetnie kopią w śniegu.


_________________
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 stycznia 2011, 01:57 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Michelin Agillis 81 Snow-Ice
Ciezko je znalesc w dobrej cenie kolego Sterciu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 stycznia 2011, 14:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
peters napisał(a):
Michelin Agillis 81 Snow-Ice
Ciezko je znalesc w dobrej cenie kolego Sterciu.


Cięzko je bedzie teraz wogóle znalesc poniewaz teoretycznie wyszedł nowy bieżnik , następca agillisów 81. Ale niestety nie są juz tak rewelacyjne jak jego poprzedniczki.

Ja wczoraj przetestowalem w dośc takich ostrych warunkach sniegowych Vredesteiny Snowtrak 3 , wjechałem w droge , wsumie okolicy drogi bo chyba nawet po niej nie jechałem :D. Wtym sezonie zimowym jeszcze nikt tamtedy sie nie przebijał. Sniegu sporo poniewaz az tunel taki zrobiłem za soba , z poczatku w trzy osoby auto mi sie zakopywało , ale po opróznieniu ze zbednego balastu bez problemów dotarłem do miejsca docelowego. Pozostała czesc impezowiczow ktorzy wczesniej dotarli bali sie tam wjezdzac i zostawili auta kilometr wczesniej na poboczu drogi a ja bylem tFardy i sie nie przestraszyłem :D. Dodam ze jechałem autem które za wiele nie wazy , silnik tez lekki więc prawdopodobieństwo utknięcia było bardzo duze :D. Więc stwierdzam śmialo ze oponki zdały egzamin , na moich Nokianach WR G2 mógłby być problem z przebiciem sie tam pomimo ze są nowe i mają 8mm bieżnika :). Mogę smialo polecic je , dziś nagle po tym jak ja rozjezdziłem w nocy tą drogę bo chyba z trzy albo cztery razy jechalem po moich sladach to dziś prawie wszystkie auta dotarły pod zasypane miejsce imprezowe w tym jedno T4 i jedno T5 :D.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 marca 2011, 04:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 19 października 2010, 00:53
Posty: 8
model: T4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
ja dziś zmieniłem na letnie i po pełnym sezonie (mieszkam w górach) jestem mega zadowolony - wszędzie wjeżdżałem, nawet w kopnym śniegu - a opony to bieżnikowane markgum agil snow (pewnie odpowiednik agilisa), kupione w zeszłym roku za 150zl/sztuka z założeniem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2011, 19:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 19:17
Posty: 72
Lokalizacja: département 74
model: T4 Multivan `03
silnik: 2,5Tdi 151KM

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 1 raz
Widzę koledzy polecają opony Nokiana , czy może ktoś sie orientuje czy w rozmiarze 16" wystepują jakies zimówki Nokiana dedykowane do T4 2,5Tdi 151KM ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 października 2011, 20:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Występuje rozmiar 205/60/16 , taki chyba przychodzi do 150-cio konnej T4.

Nokian WR D3 205/60/16 92H XL wystepują.
index nośności : "92" (do 630 kg na oponę)

Nokian WR C VAN nie występuje w tym rozmiarze , pozatym WR C VAN jest to opona ze znaczkiem "C" do wożenia cięzarów.

Co do modelu WR D3 to jest to wsumie świerzy bieżnik więc opini narazie niewiele na ich temat.



Za ten wpis autor Sterciu podziękował: wojtasss (czwartek, 20 października 2011, 08:43)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 października 2011, 08:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 19:17
Posty: 72
Lokalizacja: département 74
model: T4 Multivan `03
silnik: 2,5Tdi 151KM

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 1 raz
Tak , taki rozmiar mam opon letnich w tej chwili. Wielkie dzięki. Będę w takim razie takich szukał.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 17:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 11 września 2010, 18:50
Posty: 6
model: caravela
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ja mam juz 3 zime smigam na Nokian WR C Van
195/70 R 15 C 104/102 i sa bardzo dobre jezdze duzo w Norwegi i jak patrze na inne auta dostawcze to przewaga to Nokian
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 19:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
WItam,
ostatnio gdy zapowiadali zimę i mój wyjazd za granicę był bliżej niż dalej postanowiłem zakupić opony zimowe. Miałem Hanckook, które dostałem od poprzedniego właściciela. Z opon byłem bardzo zadowolony niestety już trochę przejechały i przednie doszły do oznaczenia końca opony zimowej (nie końca opony tylko znacznika wydajności opony).

Wczoraj zakupiłem zgodnie z zaleceniami opony KLEBER Transalp2 i dziś spał duży śnieg. Wrażenia? Bardzo pozytywne. Wszyscy stali na światłach i buksowali żeby ruszyć a ja już pędziłem 50-60km/h. Opony mega dobre. Bardzo dobrze się hamuje i przyspiesza. Ja kupiłem za
350zł/szt. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany mogę dać namiar na sprzedawce.

Pozdrawiam Piotrek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 20:16 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Więc i ja czuję się zobowiązany dołożyć swoje 3 grosze w tym temacie <59> Otóż od kilku lat mieszkam na północy Norwegii,w górach gdzie zima jest długa i bezlitosna,a drogi wąskie i kręte-dziś straciłem lusterko <35> (o tym,że jazda odbywa się cały czas pod górę,lub w dół nie wspomnę <55> )Ale do rzeczy:w pierwszą zimę przyjechałem tu na zimówkach zakupionych w PL firmy Bridgestone,w PL było nie najgorzej,ale w Norwegii,kiedy wjechałem w góry-masakra.Więc zakupiłem Michelin X ice nord-i te już dawały radę.Ale zmieniłem samochód na słuszny <vw> i potrzebowałem nowe gumy.Popytałem tutejszych kierowców i wszyscy odpowiedzieli mi to samo-jeśli chcesz dobre opony zimowe,które dają radę zawsze i wszędzie w zimie-to tylko Nokian Hakkapeliitta.Takie też zakupiłem do t4,dokładnie model Hakkapeliitta 5 i po dwóch zimach na tych gumach nie chcę żadnych innych-polecam wszystkim.Co prawda ja mam wersję z kolcami,ale bez kolców też dają radę.Posiadam od dwóch miesięcy również małe auto o nazwie Opel Omega b kombi(taki wół roboczy coby t4 odciążyć nieco <01> )i tam poprzedni właściciel założył Goodyear Ultra grip extreme-też dobre,ale nie tak dobre jak Nokiany.Więc jeśli mogę podsumować moje wypociny <43> to:
1.Nokian hakkapeliitta <brawo> <brawo> <brawo>
2.Michelin x ice nord
3.Goodyear Ultra Grip extreme
więcej grzechów nie pamiętam <01>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 22:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 22:59
Posty: 571
Lokalizacja: Dolny Śląsk
model: Multivan
silnik: 1.9 TDI / AHU

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 23 razy
Pod warunkiem,że w większości jeździ się na drogach pokrytych śniegiem u nas można spokojnie zdecydować się na gumy producentów nie skandynawskich trochę gorzej radzące sobie w śniegu ale z większymi przebiegami na asfaltach


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 22:32 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
mora napisał(a):
Ja mam Goodyear Cargo Ultra Grip 195/70R/15C- śmigają jak ta lala


Melduję,że drugi sezon dalej śmigają <good>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 09:06 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
pokor napisał(a):
Pod warunkiem,że w większości jeździ się na drogach pokrytych śniegiem u nas można spokojnie zdecydować się na gumy producentów nie skandynawskich trochę gorzej radzące sobie w śniegu ale z większymi przebiegami na asfaltach

Dokładnie-podstawowa sprawa-gdzie auto jezdzi przez większość czasu,jeśli popatrzymy na zimę w PL w tym roku,lub jeśli ktoś jezdzi głównie po mieście,gdzie nawet jeśli ten śnieg spadnie,to nie zalega tak długo na drogach jak w mniejszych miejscowościach to bywa-myślę,że opony inne(tańsze)od Nokiana na przykład-w zupełności powinny dawać radę.Ale jeśli ktoś mieszka w górach <zły> no to już gorsza sprawa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 09:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
Jeżeli popatrzeć na zimę w tym roku, to śmiało można stwierdzić, że we Wrocławiu nie potrzeba opon zimowych. W sumie tej zimy może 7 dni był śnieg na drogach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB