T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 10:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 09:27 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
Witam ponownie. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc w rozebraniu tapicerki w drzwiach. Niestety myślałem że siłownik jest do wymiany od centralnego, jednak okazało się że na 99% zamek zepsuty. Nie chcę kupować nowego bo trochę kosztuje lub używanego bo też nie wiadomo na co się trafi. A poza tym lubię sam majsterkować i dowiadywać się czegoś nowego oczywiście dzieląc się z innymi.

Ok do tematu.

Po odłączenia siłownika od zamka zamek cały czas jest zamknięty, po pociągnięciu palca otwiera się ale jak tylko puszcze palec opada i zamek się zamyka, a powinno być słychać jak w drzwiach bez centralnego jakieś "pstryk" hehe, czyli zaczaśnięcie się zamka, czy może ktoś rozbierał zamek i wie co może być przyczyną?? Z góry dziękuję.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 10:43 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Do wymiany mała sprężynka w zamku (w jego części mechanicznej, nie elektrycznej). http://www.t4-wiki.de/wiki/T%C3%BCrschl ... arieren%29


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.



Za ten wpis autor grzesiex podziękował: rafflex (środa, 13 lutego 2019, 22:03)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 10:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
Dzięki za info...spróbuje dziś gdzieś dokupić sprężynkę i się za to wezmę. A jeszcze jedno pytanie z mojej strony, czy trzeba prowadnice szyby i szybę wyciągać żeby zamek wyciągnąć??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 11:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:46
Posty: 1014
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: multivan
silnik: 2.5 tdi 127 PS

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 16 razy
Jak masz zdjętą tapicerkę to 2 śrubki i masz szybę na zewnątrz. Ale to od Ciebie zależy. Ja wyciągałem. U mnie to samo było tyko że ja nie mam czasu <zły> i kupiłem nowy zamek w ASO.
Ale wiem że wystarczy doasować sprężynkę i dzała. <good> Pozdro <hi>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 22:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
grzesiex napisał(a):
Do wymiany mała sprężynka w zamku (w jego części mechanicznej, nie elektrycznej). http://www.t4-wiki.de/wiki/T%C3%BCrschl ... arieren%29



ta spręzynka to częsty przypadek w t4 lubi sie złamać

bardzo podobna występuje w zamku opla (omega ) jest ciut grupsza taka zakładałem na zlocie koledze Jabluszkowi jak narazie dziala bez problemu


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 listopada 2010, 22:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Ja założyłem od golfa II. Śmiga bez zarzutu.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 listopada 2010, 08:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
Jeszcze raz wielkie dzięki za rady. Pozdrowionka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 listopada 2010, 07:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 11:39
Posty: 382
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 9 razy
Ok koledzy zamek naprawiony....tak jak w temacie przyczyną była sprężynka - grzesiex dzięki za linka też wykorzystałem drucik z segregatora. <26>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 19:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Panowie ,mam dokladnie taki sam problem lec zmoje zdolnosci manualne odbiegaja od standardu. Mozecie wytlumaczyc jak najlepiej wykonac taka sprezynke lub gdzie zakupic nowa?? Na czym najlepiej i czym wygiac ten drucik??Mozecie pomoc,bo robilem dwa podejscia i nic z tego, drut nie spełnia roli. Z góry dzieki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2013, 08:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Drodzy koledzy,rygielek jednak naprawilem lecz problem wystapil z zamkiem. Wszystko cacy, rygielek opada,podnosi sie lecz gdy zamkne drzwi centralnym, naprawiane drzwi sie nie zamykaja ,zamek puszcza do polowy,tzn. chwytam klamke,zamek puszcza choc nie powinien i drzwi sa polowicznie otwarte,tak jak np. przy zamykaniu za slabo sie 'trzasnie'.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 lutego 2014, 18:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Zamontowałem ową sprężynkę ale mi wypada. Nadto zauważyłem brak jednego ogranicznika. Czy to normalne po stronie pasażera?
Obrazek
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 maja 2015, 23:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 lipca 2014, 18:11
Posty: 22
model: Multivan
silnik: TDI 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Witam, podepnę się do tego starego tematu, bo objawy mam identyczne - drzwi zamykają się zaraz po otworzeniu. Wyjąłem część mechaniczną zamka i sprawdziłem działanie sprężyny. Wszystko wygląda OK, zamek jest stabilny w obu położeniach. Czy możliwe jest by ta sprężyna była za słaba? Może jednak mam szukać problemu w siłowniku (lub po prostu wymienić go)?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 maja 2015, 23:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Sprawdz czy ciegno klamki wewnetrznej napewno ma ksztalt ktory nadano mu w fabryce i czy sie cofa do samego konca
Ew zamien silowniki w przednich drzwiach by sprawdzic czy to wina silownika


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: Somon (poniedziałek, 4 maja 2015, 00:28)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 maja 2015, 00:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 lipca 2014, 18:11
Posty: 22
model: Multivan
silnik: TDI 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Dzięki za szybką odpowiedź!
Cięgno oglądałem jak to wszystko rozbierałem i wyglądało dobrze. Rozumiem, że siłowniki są w pełni "podmienialne" i bez obaw mogę je zamienić.
Przy najbliższej okazji sprawdzę to.
Jeszcze raz wielkie dzięki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 maja 2015, 07:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Silowniki w przednich drzwiach sa takie same
Ciegno u mnie tez wygladalo dobrze ale dopiero jak go odpialem z mechanizmu zamka ten zaczal dzialac poprawnie
Opusc szybe i patrz przez otwor na zamek od gory


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 czerwca 2015, 10:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Po walce ze sprężynką postanowiłem wypłakać sie w aso i wyrwałem cały mechanizm za 70 zł Jak ma się duże rabaty (albo znajomego) to w aso całkiem fajne ceny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 stycznia 2019, 11:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 sierpnia 2018, 17:06
Posty: 40
model: T4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Nie chcę zaśmiecać forum dla tego odświeżę temat, bo ten mi najbardziej pasuje.

Pomożecie mi znaleźć spinkę zaznaczoną na zdjęciu? Jest to spinka mocująca cięgno klamki w drzwiach przednich w moim przypadku kierowcy, ale to chyba bez znaczenia. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale wycięte zostało z jakiegoś filmiku na YT

Załącznik:
Clipboard01.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 stycznia 2019, 20:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Spinka jest stosowana w VW od lat 70-tych, golf 1/2/3/4 - na szrocie też zdobędziesz lub w ASO. Mocuje się nimi najczęściej przewody elektryczne lub prz. płynu do spryskiwacza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 stycznia 2019, 10:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 16 sierpnia 2018, 17:06
Posty: 40
model: T4
silnik: 2,4 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Kurczę, nie mogę tego znaleźć nigdzie w necie. Chyba rzeczywiście trzeba się przejechać na szrot albo do serwisu.

Marek.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 stycznia 2019, 12:26 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
El. po prawej - otwarty - 701 843 747,
el. zaznaczony - nie widzę w ETCE...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB