T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 17:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 lipca 2017, 23:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 21:26
Posty: 192
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 45 razy
Może komuś się to przyda.
Mam obrotnice, kupiłem te z rynku niemieckiego Remio. W kraju koszt coś chyba 560 sztuka. Podnoszą 3cm. I dobrze że nie więcej, jakby podniosły 9 to na pewno było by to za dużo i źle by mi się samochód prowadziło. Mam 172cm, ale fakt że założyłem namiot Westfalii i może też trochę zmienił mi się przy tym kształt podsufitki.
Pracują dobrze i jestem zadowolony, fakt że była kiszka z rozstawem śrub, bo faktycznie musiałem rozwiercać, bo trochę były krzywo zrobione (ktoś już poruszał na forum ten problem).

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 lipca 2017, 22:00 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Wrzos napisał(a):
Może komuś się to przyda.
Mam obrotnice, kupiłem te z rynku niemieckiego Remio. W kraju koszt coś chyba 560 sztuka. Podnoszą 3cm. I dobrze że nie więcej, jakby podniosły 9 to na pewno było by to za dużo i źle by mi się samochód prowadziło. Mam 172cm, ale fakt że założyłem namiot Westfalii i może też trochę zmienił mi się przy tym kształt podsufitki.
Pracują dobrze i jestem zadowolony, fakt że była kiszka z rozstawem śrub, bo faktycznie musiałem rozwiercać, bo trochę były krzywo zrobione (ktoś już poruszał na forum ten problem).

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka


W jakiej cenie z DE?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2017, 11:42 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 21:26
Posty: 192
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 45 razy
Jak napisałem, zapłaciłem 560zł za sztukę (czy 580- nie jestem pewny) w polskim sklepie, ale czekałem chyba że dwa tygodnie bo ścigali je z Niemiec z magazynu.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 października 2019, 16:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 czerwca 2017, 15:26
Posty: 120
model: brak
silnik: hybryda

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Witam
Chciałem przełożyć obrotnice z jednej teczki do drugiej ale jest problem z otworami montażowymi w podstawach, tzn. otwory nie pasują.
Pytanie jest następujące. Czy prowadnice fotela są jego integralną częscią? Czy ewentualnie można je przełożyć. Próbowałem odkręcić je od fotela ale dokręcone od góry - od strony siedziska, a tego już nie bardzo wiem jak rozmontować.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 października 2019, 18:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Który rok auta?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 października 2019, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 czerwca 2017, 15:26
Posty: 120
model: brak
silnik: hybryda

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Chce przełożyć z pseudomultika z 91' do transportera z 2002.

Jedne i drugie kapitańskie z tym że te z 2002 w skórze, ale to chyba bez znaczenia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 października 2019, 21:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Do '95 w podstawie fotela były kołki z otworami M6 a po lifcie byly otwory na śruby M8, bo zatrzask pasa zaczął być montowany do siedziska a nie do podstawy więc trzeba było wzmocnić to połączenie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 08:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Czy występowały obrotnice przednie prawe, ale do wersji z koziołkiem 2-go rzędu? chodzi o roczniki do 95'.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 10:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Fabrycznie moim zdaniem nie, ale ja mam akcesoryjną obrotnicę firmy Fasp, wladaną między podstawę z zaczepem do koziołka a fofel. Jedyny problem w takim rozwiązaniu to zatrzask pasa pasażera. Ja dalem taki od koziołka sprzed 1996 (na lince)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 10:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Ok, to trudno - ja preferuję fabryczne rozwiązania :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 10:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
A ja preferuję siedem foteli w samochodzie - skoro mam ich tyle fabrycznie - PLUS obrotowy fotel na dalekie wyjazdy, gdy sie nie zabiera prawego koziołka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 22:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 czerwca 2017, 15:26
Posty: 120
model: brak
silnik: hybryda

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Czyli dupa (bo przełożyć się nie da), albo rzeźba. A że rzeźba mnie nie przekonuje, to dupa.
No albo przełożę całe fotele z podstawami.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 23:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Jeśli musisz miec szmelcvagenową podstawę obrotową to do niej Niemiec nie przewidział prawego koziołka. Pozostają tylko szyny w podlodze co jest i kosztowne i pracochlonne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 23:29 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 czerwca 2017, 15:26
Posty: 120
model: brak
silnik: hybryda

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 1 raz
Ale ja mówię o przednim fotelu pasażera nie o koziołku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 października 2019, 23:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Masz rację, to Mazzy chcial i fotel obrotowy pasażera i koziolek za nim


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 stycznia 2020, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 stycznia 2020, 21:58
Posty: 3
model: Multivan T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Cześć Wszystkim, chciałem podzielić się spostrzeżeniami nt.obrotnicy pasażera FASP do Multivan T4 1999r. Zakupiłem na allegro (MotoBlend).
Z zakupem czaiłem się prawie rok. Nie chciało mi się wierzyć, że kawał łożyskowanej blachy z blokadą może kosztować takie pieniądze. Nagiąłem swoją zasadę - kupiłem - 569pln+20pln przesyłka.
Montaż zajął mi jakieś 1,5h. Miałem po drodze problem z jedną z szyn (rozruszać trzeba było), nie miałem jednej ze śrub M8 (gniazdo nakrętki jest zjechane, tymczasowo dałem M6 zamiast nic).
Montuje się w miarę sprawnie, ale brakuje jakiś 2mm dokładności - uwaga można ściąć gwinty śrub.
Montowałem inaczej jak instrukcja (najpierw obrotnica do fotela, potem obrotnica z fotelem do podstawy).
Działa ładnie, ale …minusy:
- obrót fotela bez zaczepiania o kieszeń boczną w drzwiach możliwy tylko przy lekkim, uprzednim podsunięciu się do przodu, co sprawia, że przy obrocie osoba średniego wzrostu musi dobrze kombinować z kolanami
- tracimy możliwość szybkiego dostępu do schowka pod siedzeniem, w praktyce zostaje otwór łożyska, ale wyjęcie z niego np.trójkąta chyba nie jest możliwe (?)
- jeśli macie oryginalnie 7-me siedzenie za pasażerem – ma się rozumieć… po co się obracać (uwypuklam tylko rzeczy, żeby ktoś nie miał wątpliwości).
Uwaga blokada mechanizmu następuje w jednym miejscu. Nie możemy wykonać obrotu 360 stopni (oczywiście i tak nogi by nie pozwoliły no i trzeba pamiętać o kablach do grzałki w fotelu – nie ukręcą się).
Pomimo trendu i tak twierdzę, że to jest za drogie, ale…
Plusy:
- świetna nowa funkcjonalność
- pozwala zachować schowek pod spodem, w przeciwieństwie do innych zespolonych obrotnic, czy oryginalnych siedzeń
- blokada zrobiona topornie, prosto, ładnie chodzi. Podoba mi się!
Ogólnie – zadowolony.

P.s.zamieszczam zdjęcia, czekam na zgodę MotoBlend.


Ostatnio edytowano czwartek, 23 stycznia 2020, 22:31 przez tomitoja, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor tomitoja podziękował: rafflex (środa, 22 stycznia 2020, 19:17)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 stycznia 2020, 12:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Z mojego punktu widzenia brakuje tylko blokady w pozycji odwróconej. Obrotnica jest przydatna, jako że na wyprawy zawsze zostawiam siódmy fotel bo np. blokuje wsiadanie do samochodu przy rozłożonym łóżku i zakładanie butów przed wyskoczeniem nocą na siusiu itp., a jak fotel jest odwrócony to w nocy jest dodatkowa półka na bety.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB