T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 kwietnia 2014, 08:19 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Bo ja tak czasami do przodu,a czasami do tyłu jeżdżę i nie mogłem się zdecydować jak założyć <53> A tak na poważnie to nie ma innej opcji,przy dwóch boxach otwieranych na tą samą stronę po prostu.Musiałbym mieć jeden co się otwiera na drugą stronę a takowego u mienia brak.W sumie tyle co ja z nimi jeżdżę,to mi w niczym nie przeszkadza,najważniejsze,że zapakować idzie dość sporo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 13:37 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Relingi można zawsze przykleić na kleju do szyb. Są u mnie dostępne dwie wersje takich relingów. Jedne mocuje się na kleju do szyb ze względu na słabą ich nośność ( około 35kg ) , a drugie można zamocować za pomocą śrub i naładować na nie ( po wcześniejszym zamontowaniu bagażnika ) znaaacznie więcej kg.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 lipca 2014, 11:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
Sterciu napisał(a):
Widzę ze chyba nikt się nie zastanawiał nad tym problem mocowania bagaznika dachowego, chyba tylko ja jestem przewrazliwiony na punkcie tych wszystkich mas uszczelniających które lubią pękać i nie lubie jak cos te masy w jakimś stopniu nawet dotyka lub naciska :P.
Mnie interesuje ten temat.
A jaki kolega w końcu kupił bagażnik?
Ja rozważam hiszpański Cruz, ma fajne mocowanie do dachu i dużą nośność,
ale nietypową kwadratową belkę i mogą nie pasować później do niej przystawki.
Drugi to polski z firmy Amos. W Poznaniu ich nie ma i bez oglądania ciężko się zdecydować.
Ma małą nośność, tylko 50kg na 2 belkach.

hiszpański http://allegro.pl/vw-t4-transporter-bag ... 21639.html

polski http://allegro.pl/bagaznik-dachowy-vw-t ... 81902.html

ciekawy uchwyt do kajaka, tylko nie wiem czy by pasował do kwadratowej belki Cruz?
http://allegro.pl/uchwyt-na-kajak-bagaz ... 97029.html

Pozdrawiam
Jacek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 lipca 2014, 14:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Jacek J napisał(a):
Mnie interesuje ten temat.
A jaki kolega w końcu kupił bagażnik?

Thule , model chyba 440 (nie pamietam dokładnie teraz)

Cytuj:
Ja rozważam hiszpański Cruz, ma fajne mocowanie do dachu i dużą nośność,
ale nietypową kwadratową belkę i mogą nie pasować później do niej przystawki.


Jezeli chodzi o mocowanie do dachu to wszystkie mają na podobnej zasadzie więc nic się nie wymyśli innego. Zauwazyłem ze ta masa na łączeniach blach u góry sie poddaje, a jak się cieplej zrobi to w miejscach gdzie odgniecie się "łapa", zaraz to odgniecenie na masie znika , czyli masa jest jeszcze elastyczna w miare...



Cytuj:
ciekawy uchwyt do kajaka, tylko nie wiem czy by pasował do kwadratowej belki Cruz?
http://allegro.pl/uchwyt-na-kajak-bagaz ... 97029.html

Pozdrawiam
Jacek


Wszystkie uchwyty na kajaki dostępne w sprzedazy nie są zbyt idealne do ich przewozów , kajak mocując w/g instrukcji takiego uchwytu jest odwrócony , a najlepiej go transportowac na dachu obroconego do góry nogami , większośc tych uchwytów jest przystosowana aby kajak przewozic w pozycji "plywalności" czyli dnem kajaka do dachu...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 lipca 2014, 20:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
Sterciu napisał(a):
Jacek J napisał(a):
Mnie interesuje ten temat.
A jaki kolega w końcu kupił bagażnik?

Thule , model chyba 440 (nie pamietam dokładnie teraz)

Cytuj:
Ja rozważam hiszpański Cruz, ma fajne mocowanie do dachu i dużą nośność,
ale nietypową kwadratową belkę i mogą nie pasować później do niej przystawki.


Jezeli chodzi o mocowanie do dachu to wszystkie mają na podobnej zasadzie więc nic się nie wymyśli innego. Zauwazyłem ze ta masa na łączeniach blach u góry sie poddaje, a jak się cieplej zrobi to w miejscach gdzie odgniecie się "łapa", zaraz to odgniecenie na masie znika , czyli masa jest jeszcze elastyczna w miare...



Cytuj:
ciekawy uchwyt do kajaka, tylko nie wiem czy by pasował do kwadratowej belki Cruz?
http://allegro.pl/uchwyt-na-kajak-bagaz ... 97029.html

Pozdrawiam
Jacek


Wszystkie uchwyty na kajaki dostępne w sprzedazy nie są zbyt idealne do ich przewozów , kajak mocując w/g instrukcji takiego uchwytu jest odwrócony , a najlepiej go transportowac na dachu obroconego do góry nogami , większośc tych uchwytów jest przystosowana aby kajak przewozic w pozycji "plywalności" czyli dnem kajaka do dachu...

Dzięki za odpowiedź :-)
Skuszę się na tego hiszpańskiego Cruz i zobaczę co jest wart.
Thule niestety przekraczają mój budżet ;-)
Na razie chcę zabrać nad morze deskę windsurfingową 3.7m a na kajaki przyjdzie czas potem
Decha co prawda wchodzi na styk do środka, ale całkowicie zagraca wnętrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2014, 21:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Jacek J napisał(a):
Skuszę się na tego hiszpańskiego Cruz i zobaczę co jest wart.
.


Bardzo dobry wybór.. <good>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 sierpnia 2014, 01:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
Kubek napisał(a):
Jacek J napisał(a):
Skuszę się na tego hiszpańskiego Cruz i zobaczę co jest wart.
.


Bardzo dobry wybór.. <good>

Faktycznie Cruz sprawdził się zarówno przy przewozie długiej deski windsurfingowej, jak i ostatnio kanadyjki. Na belki nałożyłem piankową ocieplinę do rur, kanadyjka położona do góry dnem, opasana pasami z zapadkami i heja :-)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 maja 2015, 13:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Czy do tych Cruzów pasują np. ograniczniki czy różne dodatki innych producentów, zwłaszcza polskich, czy jest się zapewne już zniewolonym przez firmę Cruz? Belki mają zamki? Też chcę głównie pływadełka wozić- canoe i kajak.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 maja 2015, 00:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 20:29
Posty: 129
Lokalizacja: Poznań
opis: rocznik 1995
model: T4 Multivan Syncro
silnik: 2.4D ABB

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 9 razy
Tonieja napisał(a):
Czy do tych Cruzów pasują np. ograniczniki czy różne dodatki innych producentów, zwłaszcza polskich, czy jest się zapewne już zniewolonym przez firmę Cruz? Belki mają zamki? Też chcę głównie pływadełka wozić- canoe i kajak.
Ja zdecydowałem się na Cruza, bo firmówki typu Thule , są 2 razy droższe. Z jedno sezonowych doświadczeń, to wytrzymałościowo dają radę. ograniczniki w zasadzie nie są niezbędne, bo opasane canoe, czy kajaka pasami z zapadkami jest stabilne (ale mają ograniczniki w ofercie).
Jak się orientowałem, jest możliwość dokupieni blokowania bagażnika na zamek, ale myślę, że przy sporadycznym, wakacyjnym jego wykorzystywaniu, jest to zbędne. Są też do dokupienia rolki ułatwiające włożenie długich przedmiotów.



Za ten wpis autor Jacek J podziękował: Tonieja (środa, 6 maja 2015, 18:28)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 maja 2015, 10:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
We Wrocku można kupić 3 belki Amosa za 339 zł a Cruza 3 belki za 379 na Ślężnej. Ten Cruz to chyba okazja, bo zwykle 2 belki tyle kosztują. Jak wygląda porównanie jakości Amosa z Cruzem? Bo chyba warto przy takich relacjach cenowych brać ten komplet ze Ślężnej? Głównie kajak i canoe będę woził. Który ma lepszą wytrzymałość i trwałość? Czy do Cruza jest przewidziana także trumna? Wydaje mi się, że mocowania tych Amosów lubią korodować, czy się mylę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 maja 2015, 11:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ograniczniki nie są konieczne do wozenia kajaków/canone , ja od ponad 10 lat wożę na dachu kajak spiety pasami transportowymi i nie ma prawa kajak się przemieszczac po belkach po takim spieciu , dodatkowo daję pas z przodu i z tyłu przeciągnięty przez mocowanie na dziobie/rufie i do belek jest równiez złapany , tak aby w razie co kajak nie przesunąl się ani do przodu ani do tyłu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 maja 2015, 12:10 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Dzwoniłem do sklepu na Ślężnej. Ten Cruz to komplet z 2 belkami niestety, info w necie było mylne. Ale i tak chyba lepiej 2 belki Cruza za 379 niż 3 belki Amosa za 339, jak myślicie? Facet na Ślężnej pytany o porównanie tych belek powiedział bez ogródek, ze Amos to gó.no, i nie powinien być w ogóle dopuszczony do sprzedaży.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 maja 2015, 12:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Mialem kiedys Amos do osobowki , jak kajak mocniej ściągałem pasami to belki wyginaly się w banan... Osobiście nie polecam tej marki. Do wozenia kajaków czy canone wystarczjące są 2 belki. Na Kromera 6 zajmują się sprzedażą bagazników dachowych , sprawdzałes tam czy nie maja do t4 tez ?? Jak kiedys szukałem to mieli najtaniej we wrocku cruza.

Ja mam Thule i jestem zadowolony , fakt juz farba odpryskuje gdzie niegdzie ale sporo juz tez ten bagaznik pojezdził na aucie i powioził kajaków.



Za ten wpis autor Sterciu podziękował: Tonieja (środa, 6 maja 2015, 18:28)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 6 maja 2015, 17:41 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Co ty Sterciu wypisujesz? Kajak będę woził, i owszem, ale nie ARMATĘ <szok> Dzięki za radę, na Kromera jest za 365, poza tym mam po drodze. Jacku J, jeśli jeździsz sporadycznie z bagażnikiem w wakacje, to szczególnie potrzebne zamki! Wyobraź sobie, że wieczorem po skończonym weekendowym pływaniu stwierdzasz brak belek. :evil: Zamki w S-LINE we Wrocku na Budowlanej można dostać za 45 zł, to chyba najlepsza cena jak do tej pory widziałem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 maja 2015, 09:31 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Sterciu, jesteś wielki! Nadal na Kromera 6 mają najtaniej, 14 zł taniej niż na Ślężnej i w innych sklepach we Wrocławiu. 365 belki i 45 zamki, po czym pan wystawiając rachunek powiedział, zrobimy tak: 360 i 40 to będzie równo 400. Tak więc wyszło 25 zł taniej, nie licząc paliwa i czasu który bym stracił na dojazd na drugi koniec miasta. Pan jednak się zatroskał, czy łódka nie jest cięższa niż 50 kg, bo zdarzały się przypadki zjechania bagażników z dachu przy hamowaniu :shock:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 16:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 19 lipca 2015, 22:15
Posty: 252
Lokalizacja: SCI
model: Multivan Atlantis
silnik: AHY 186KM / 387Nm

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 5 razy
Nośność dachu to faktycznie tylko 100kg ? Przeczytałem ten temat i raczej zdecyduję się na CRUZE, ale mam pewne wątpliwości. Miotam się pomiędzy 4-5 belkami a całą platformą (CRUZ jest na 4 poprzeczkach). To drugie rozwiązanie ma niewątpliwą zaletę, że można sobie chodzić swobodnie po takim bagażniku (np. aby wygodnie porozkładać bagaż), jednak 100kg nośności dachu mnie nieco przeraża... Mam na Jeepie zamontowany bagażnik wyprawowy na który spokojnie wrzucam koło zapasowe, windę, 4 pełne kanistry, dwie duże wodoszczelne skrzynie i spokojnie jeszcze wytrzymuje mój ciężar. Jakoś kompletnie nie widzę tego w teczce bo na te dopuszczalne 100kg to się już składa ciężar bagażnika (około 30kg) i mój własny (około 80kg)... nie wspominając o jakimś bagażu :lol: Jak to dokładnie wygląda w naszych bolidach? Ile faktycznie wytrzymuje dach i ile zdarzało Wam się wozić na dachu? Pierwszy lepszy bagażnik na np. Ducato ma nośność >200kg :roll:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2015, 10:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Ze względu na wyważenie auta na dachu raczej powinno się wozić rzeczy duże, których nie da się załadować do środka, jak kajak, deska surfingowa itp. Ciężkie rzeczy powinny leżeć jak najniżej w aucie, bo jeśli są na dachu to mogą nawet przy gwałtownym skręcie przewrócić auto.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2015, 16:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 19 lipca 2015, 22:15
Posty: 252
Lokalizacja: SCI
model: Multivan Atlantis
silnik: AHY 186KM / 387Nm

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 5 razy
Tonieja napisał(a):
Ze względu na wyważenie auta na dachu raczej powinno się wozić rzeczy duże, których nie da się załadować do środka, jak kajak, deska surfingowa itp. Ciężkie rzeczy powinny leżeć jak najniżej w aucie, bo jeśli są na dachu to mogą nawet przy gwałtownym skręcie przewrócić auto.
Czyli te 100kg to nie jest wytrzymałość konstrukcyjna, tylko zalecany ciężar jaki można wrzucić na dach aby bezpiecznie się poruszać ? Dokładnie to chodzi mi o to czy mogę (jakieś 80kg) bezpiecznie stanąć na bagażniku, porozkładać bagaż/towar ważący kolejne 80kg i nie mieć stresu, że zarwę dach ? ;) Wiem, że to trochę infantylne pytanie, ale mam mało doświadczenia z T4 i nie chciałbym eksperymentować na moim Multiku.... :lol:

Na moją wyprawówke tez oczywiście wrzucam wszystko z głową i nie wożę jakiś dużych ciężarów i mam tam średnio z 70-80kg a maksymalnie w skrajnych przypadkach 100-120kg jak trzeba więcej zapasu ropy zabrać. Przy czym podniesioną terenówką z dużymi kołami też się za szybko nie jeździ :) Mam jednak komfort, że nawet przy pełnym załadowaniu spokojnie mogę wyskoczyć na dach i nic mi się nie zarwie/skrzywi... dlatego tak mnie nurtuje to 100kg w T4...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 września 2015, 13:24 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 kwietnia 2014, 07:09
Posty: 20
model: Multivan
silnik: 2.4D

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Podbijam ostatnie pytanie, też mnie to interesuje. Czy ta stówka to granica konstrukcyjna? I czy dotyczy to tylko jazdy? Mnie interesuje większe obciążenie w stanie spoczynku. Mój bagażnik wspiera się na 4 belkach poprzecznych, na tych tradycyjnych łapach.
Zastanawiam się nad namiotem dachowym, bo po trzytygodniowym przekładaniu w środku auta skrzynek z gratami tył-przód-tył zachciało mi się trochę luksusu. Graty by sobie leżały dalej, a taki namiot można na szybko rozłożyć, do tego przedsionek i już mamy M3 na kempingu.
Czy ktoś przerabiał temat namiotu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 września 2015, 08:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 listopada 2013, 17:43
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
model: Transporter
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
W Transporterze jeszcze nie montowałem namiotu dachowego jednak posiadam wcześniejsze doświadczenie z wyprawowych samochodów terenowych i montowałem swój namiot dachowy na samochodzie który ma nośność belek 75 kg, gdzie sam namiot waży około 60 kg. Dwie dorosłe osoby plus waga namiotu i nic się nie powgniatało. Wszystkie określenia dotyczące nośności bagażnika są dla obciążenia dynamicznego więc statycznie można go obciążyć dużo więcej. U mnie właśnie w planach też będzie założenie namiotu na T4 z uwagi na wygodę. Terenówką z takim namiotem zdarzało mi się pojechać i 130 km/h i nic się nie urwało ani nie pogięło.



Za ten wpis autor mlodyy podziękował: Steppenwolf (wtorek, 8 września 2015, 20:58)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB