T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 14:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
Witam, jak to w zwyczaju, że jak komuś pożyczysz auto to ci je zepsuje. I potwierdziło się...

Mam problem z tylną klapą w t4. Otóż kumpel mówi że nic nie robił i najpierw że zamek w ogóle się nie chce przekręcić lewo prawo a później jak do mnie przyjechał to że się kręci ale klamka nie otwiera klapy. No i sprawa wygląda tak że nie ważne czy zamek zamknięty czy otwarty to klamka nie łapie mechanizmu. (taki luz jak zamek jest zamknięty). Problem jest o tyle gorszy że nie mogę się dostać od środka bo mam zabudowę holenderską.

Czy macie jakieś pomysły jak otworzyć klapę inaczej? Czy muszę wybić szybę i wejść? Bo z tego co mi się wydaje chyba lepiej będzie wybić tylną i kupić nową niż szukać do zabudowy szyby...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 14:57 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Szyba w zabudowie jest wstawiana na uszczelkę więc powinna dać się bez problemu wyjąć i ponownie włożyć.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 15:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Mam to samo u siebie co jakiś czas, musisz kręcić az zaskoczy , no chyba że cięglo się urwało albo spadło


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 18:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
dzieki za odpowiedzi...

no wiec nigdy nic podobnego mi się nie zdarzyło. Co do szyby w zabudowie mam wrażenie że jest wklejona a nie na uszczelkę niestety nie mam jeszcze zdjęć ale postaram się znaleźć.

http://imageshack.us/photo/my-images/59/img0965ka.jpg/
Ja mam taką zabudowę.

Co do zamka długo kręcisz bo ja tam nawet smar wurtha wpakowałem i kręciłem i nic... I jak ty tym kręcisz? Otwierasz zamek ciąniesz? I jak nie pomaga zamykasz i tak dalej??

pzdr.piotrek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 18:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
u mnie było tak, że kluczyk trzeba cofnąć/obrócić z pozycji otwartej tak o 2-3 mm i dopiero ciągnąć za klamkę


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 18:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
no dobra ide probowac;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 19:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
No wiec nie pomoglo.... nic a nic. A powiedzcie mi co jest powodem ze ten zamek sie nie otwiera? Czy to mroz?
Bo jeżeli tak to myslałem żeby może podgrzać opalarką... Co wy na to...?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 20:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 stycznia 2012, 13:08
Posty: 47
Lokalizacja: Tłuszcz
model: ABL
silnik: 1,9TD

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 2 razy
Od ogrzania opalarką kolego powinieneś zacząć, jeżeli nie zakonserwowałeś zamków przed zimą. pzdr


_________________
He Who Must Die, Must Die In The Dark, Even If He Sells Candles



Za ten wpis autor SteffoV8 podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 20:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
Miałam to samo, nie mogłam otworzyć więc postawiłam auto mechanikowi.
Skasował mnie za to na 100PLN <szok> nie chciał powiedzieć jak mu się udało otworzyć, tylko że strasznie się przy tym namęczyli.Obeszło się bez wymiany zamka, rozebrali podobno cały mechanizm i wyczyścili, bo syfu tam się nazbierało i kazali dokładniej sprzątać pakę <30>



Za ten wpis autor mora podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 21:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Zamek raczej nie zamarza, jeśli już to wkładka. Jednak piszesz, że kluczyk normalnie idzie włożyć...

A z opalarką to ostrożnie, można stopić sobie plastiki i lakier też może ucierpieć. Lepiej użyć suszarki na początek ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 lutego 2012, 23:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
dzieki za pomoc;p no wiec auto uzywam jak budowlane do roboty wiec kurcze musze przewozic towar i bez jego otwarcia to dla mnie kleska;( wiec jutro rano bede sie meczyl. zamki konserwowalem jakis czas temu. zawsze to robie bo mieszkam na wsi i troche syfu sie zbiera. ale zamki chodzily caly czas elegancko. dwoma palcami moglem zamykać i otwierać drzwi. aż tu nagle... Jutro rano sprobuje z suszarka potem jak nie poskutkuje przejdę do opalarki. Później jak nie pomoże udam się do mechanika.:(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 08:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
piotruuch napisał(a):
No wiec nie pomoglo.... nic a nic. A powiedzcie mi co jest powodem ze ten zamek sie nie otwiera? Czy to mroz?
Bo jeżeli tak to myslałem żeby może podgrzać opalarką... Co wy na to...?

Ja stawiam na cięgno metalowe które idzie od klamki do zamka i na końcu jest plastikowy zatrzask to tam musiał sie urwać ,na łączeniu...


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg



Za ten wpis autor chmielik podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 12:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
witam, no wiec nic a nic nie idzie. Za chwile bede walczyl z mechanikiem. Czy ma ktos moze zdjecia mechanizmu? Bo ulatwilo by mi to grzebanie. Jak cos mi sie uda to dam znac. Pzdr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 12:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tyle co mi się udało znaleźć ;)
http://www.t4-wiki.de/wiki/Schloss#Heckklappe


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 13:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
dzieki bardzo!!! A mam ppytanie bo dyskutujemy z mechanikiem czy rozwiercenie wkladki cos da?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 13:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 lutego 2011, 16:51
Posty: 414
Lokalizacja: Przysowy
opis: Posiadacz Zielonej t4 :D
model: t4 Mix
silnik: 1.9TD ABL< 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 29 razy
Jeżeli faktycznie cięgno to rozwiercenie nie pomoże. Miałem pęknięty plastik na końcu cięgna i tak samo wyglądało jak u Ciebie, czyli klamka beż żadnych oporów się poruszała przy zamkniętym czy otwartym zamku. Jednak dostałem się do środka i otwarłem. Zmieniłem plastikowy zatrzask i ok do dziś.



Za ten wpis autor Ryś podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 13:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
witam, dzieki bardzo za tak szybkie odpowiezi. Zaczynam walczyc jakos od srodka, jak by ktos wymyslil to prosze o info.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 17:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 6 kwietnia 2011, 10:47
Posty: 125
model: Caravelle 2.5TDI ACV
silnik: T4 Holenderka 1.9TD

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 1 raz
Przepraszam, że post pod postem ale udało się pozbyć szyby.
Najpierw krótka historia mojej męki. Szukałem...szukałem, wszyscy mechanicy rozkładali ręce że to się nie da. Trzeba wybić szybę. No i aż ostatni dał mi namiar na kolesia, który jeździ i montuje szyby samochodowe (mobilne centrum). Przyjechał do mnie pod dom i powiedział że się nie podejmuje bo szyba jest hartowana i się rozsypie. Niby tylną łatwiej ale może uciąć ogrzewanie (i nigdy już nie będzie podgrzewana) więc mowie to lepiej tą w środku bo wstawię pleksi i będę w razie czego miał dostęp. Na moją odpowiedzialność. No i wziął specjalny nóż zgięty pod kątem 90stopni.... i zaczął ciąć. Zajęło mu to może z 1min i podał mi szybę do ręki. Powiedział że jak zrobię to mam mu dać znać to podjedzie i mi to wklei. Chciał 90zł. Dałem mu 100zł i jestem mega zadowolony. Teraz idę walczyć z zamkiem. Za chwilę dam znać co się stało.

Jeżeli ktoś potrzebuje namiar na dobrego szklarza to polecam, młody, bardzo w porządku koleś.
Auto-Szyby
ul.Naramowicka, Poznań
tel.605-068-082



No więc się wyjaśniło,
Nic nie pękło, nic nie spadło, tylko się zamek zaciął. Nie wiem dlaczego ale narazie chodzi ok.

Tutaj zdjęcia zamka od tyłu i jak wygląda holenderka bez szyby https://picasaweb.google.com/piotruuch/VWT4AwariaTylnegoZamka

Tutaj filmy z naprawy zamka. W opisie filmów macie dokładnie opisane i pokazane jak się zaczął i jak prawidłowo chodzi
http://www.youtube.com/watch?v=AQY7n5X0 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=lGP4xsS4 ... e=youtu.be


Z góry dzięki wszystkim za pomoc. Jeżeli ktoś ma pytania śmiało pisać. Dzięki i pozdrawiam, piotrek.


Jeszcze jedno pytanie... Na trzecim zdjęciu https://picasaweb.google.com/piotruuch/VWT4AwariaTylnegoZamka#5708661220815191250 widać kostkę, którą luzem znalazłem w klapie bagażnika. Czy ktoś wie od czego moze być. Jeden kabel brązowy, drugi chyba brązowo-biały. Nie widze gdzie miałby być podłączony. Podświetlanie tablicy dział i kierunki też. co to może być?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Linki do picasy nie działają ;) Musisz upublicznić album dla osób mających link. Cieszymy się, że udało się naprawić zamek ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 20:28)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Co do zabudowy holenderskiej ten Twój model ma niestety klejona szybę....

Jak dostaniesz sie do auta to nasmaruj wkładkę , albo zalej ją olejem albo wymnontuj ,wyczysc i nasmaruj tak abys kiedys nie mial znow problemu z przekręceniem kluczyka...

Zamek wymontuj tez , przemyj benzyną i nasmaruj a nie bedziesz mial takich problemów więcej...


Ostatnio edytowano poniedziałek, 13 lutego 2012, 19:59 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor Sterciu podziękował: piotruuch (poniedziałek, 13 lutego 2012, 20:28)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB