T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=13&t=2739
Strona 2 z 2

Autor:  Silvestro [ poniedziałek, 24 października 2011, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć

andrewa1 dałbys mały foto-insruktarz :) jak to wyszło i jak to najlepiej zrobić.

Autor:  gabrielk [ poniedziałek, 21 listopada 2011, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć

zakupiłem tego typu nadkola:
Obrazek

Andrewa jeżeli mógłbyś poradzić jak je zamontować bez wiercenia otworów w nadwoziu. Może ktoś ma jakiś pomysł?

Naczytałem i nasłuchałem się różnych opini o nadkolach. Samochód ma nowy lakier, blach pozabezpieczane i to też trzeba zrobić. Boli mnie tylko to że te "prywaciarskie" nadkola będą wychodziły na zewnątrz, no ale coś za coś. Rant przykryty, a to chyba newraligiczny punkt.

Autor:  mariogo [ niedziela, 4 grudnia 2011, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć

witam. ja w poprzednim busiku T3 wkleiłem nadkola na klej do szyb bez wiercenia, w T4 zakupionym wczoraj też mam zamiar to zrobić w taki sam sposób.

Autor:  Stary_S3 [ poniedziałek, 5 grudnia 2011, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć

W ten weekend odbył się montaż nadkoli w mojej Tetce - oczywiście u Andrewy. Wszystko działa, przy okazji trochę czyszczenia z rdzy, podkładu i lakieru. Przygotowana do zimy!

Autor:  Adampio [ wtorek, 26 marca 2019, 00:29 ]
Tytuł:  Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć

Sterciu napisał(a):
Co do samych nadkoli to lepsze są te pełniejsze ale to wyrób jak to kiedys okreslało się "prywaciarki" i zwykle niezbyt chce pasowac , trzeba pomóc mu opalarką. Są z grubego tworzywa co tez jezeli nie jest fabrycznie dobrze wyprofilowany niezbyt ładnie wygląda na łaczeniu pózniej z błotnikiem. No i trzeba wiercic otwory aby je zamocować , trzeba je pózniej dobrze zakonserwować. Ja ostatnio w ducato zrobiłem to w ten sposób ze wywierciłem większe otwory , zamalowałem je , dałem nitonakrętki , pózniej zamalowałem , wysmarowałem masa uszczelniającą , znów zamalowałem i dopiero skręciłem. Zobaczymy za pare lat jak to bedzie się trzymalo kupy z tymi nitonakrętkami ;)


@Sterciu, jak Ci się sprawdziły nitonakrętki i z jakim rozmiarem gwintu je stosowałeś? Ja się waham między M3 a M4, ze wskazaniem na M4, z nierdzewki i wkręty też z nierdzewki

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/