T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=13&t=2739 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Silvestro [ poniedziałek, 24 października 2011, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć |
andrewa1 dałbys mały foto-insruktarz jak to wyszło i jak to najlepiej zrobić. |
Autor: | gabrielk [ poniedziałek, 21 listopada 2011, 14:49 ] |
Tytuł: | Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć |
zakupiłem tego typu nadkola: Andrewa jeżeli mógłbyś poradzić jak je zamontować bez wiercenia otworów w nadwoziu. Może ktoś ma jakiś pomysł? Naczytałem i nasłuchałem się różnych opini o nadkolach. Samochód ma nowy lakier, blach pozabezpieczane i to też trzeba zrobić. Boli mnie tylko to że te "prywaciarskie" nadkola będą wychodziły na zewnątrz, no ale coś za coś. Rant przykryty, a to chyba newraligiczny punkt. |
Autor: | mariogo [ niedziela, 4 grudnia 2011, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć |
witam. ja w poprzednim busiku T3 wkleiłem nadkola na klej do szyb bez wiercenia, w T4 zakupionym wczoraj też mam zamiar to zrobić w taki sam sposób. |
Autor: | Stary_S3 [ poniedziałek, 5 grudnia 2011, 11:08 ] |
Tytuł: | Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć |
W ten weekend odbył się montaż nadkoli w mojej Tetce - oczywiście u Andrewy. Wszystko działa, przy okazji trochę czyszczenia z rdzy, podkładu i lakieru. Przygotowana do zimy! |
Autor: | Adampio [ wtorek, 26 marca 2019, 00:29 ] |
Tytuł: | Re: Które nadkola lepsze i jaki środek do konserwacji użyć |
Sterciu napisał(a): Co do samych nadkoli to lepsze są te pełniejsze ale to wyrób jak to kiedys okreslało się "prywaciarki" i zwykle niezbyt chce pasowac , trzeba pomóc mu opalarką. Są z grubego tworzywa co tez jezeli nie jest fabrycznie dobrze wyprofilowany niezbyt ładnie wygląda na łaczeniu pózniej z błotnikiem. No i trzeba wiercic otwory aby je zamocować , trzeba je pózniej dobrze zakonserwować. Ja ostatnio w ducato zrobiłem to w ten sposób ze wywierciłem większe otwory , zamalowałem je , dałem nitonakrętki , pózniej zamalowałem , wysmarowałem masa uszczelniającą , znów zamalowałem i dopiero skręciłem. Zobaczymy za pare lat jak to bedzie się trzymalo kupy z tymi nitonakrętkami @Sterciu, jak Ci się sprawdziły nitonakrętki i z jakim rozmiarem gwintu je stosowałeś? Ja się waham między M3 a M4, ze wskazaniem na M4, z nierdzewki i wkręty też z nierdzewki |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |