T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 13:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 sierpnia 2011, 23:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Które nadkole lepiej założyć do przodu http://moto.allegro.pl/nowe-nadkole-nad ... 09024.html lub takie http://moto.allegro.pl/transporter-t4-9 ... 07102.html
i teraz czym się różnią te środki od siebie i który lepszy http://www.boll.com.pl/oferta01.html interesują mnie pierwsze 3 produkty na pistolet, który lepszy do nadkoli i do podwozia całego, i czy można któryś nich zastosować do zakonserwowania drzwi i bocznych ścian tak żeby je wygłuszyć,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 sierpnia 2011, 10:33 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
ja to bym nie zakładał nadkoli pod nimi zbiera się syf , brud i rdza


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 21:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Czy ktoś jeszcze pomoże???


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 23:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
nadkola jak najbardziej.

Moge powiedziec an podstawie ducato , jak załozy się nadkola to na bank korozja nie wyjdzie pod nimi tak szybko jak w takim bez nadkoli. Jak nie ma nadkoli to auta 10 letnie mają juz skorodowane blachy w nadkolach i ponowna konserwacja na niewiele się zdaje. Chronią przed uderzaniem kamieni i uszkadzaniem powłoki lakiericzej (konserwacji) nie jest narazone na ciągle walenie wody z pod kół w blache , wygłuszają , i w zimie sól bezpośrednio nie wali równiez w blache i nie zbiera się namarzlina lodowo snieżna przyklejona do blachy bezpośrednio.

Co do samych nadkoli to lepsze są te pełniejsze ale to wyrób jak to kiedys okreslało się "prywaciarki" i zwykle niezbyt chce pasowac , trzeba pomóc mu opalarką. Są z grubego tworzywa co tez jezeli nie jest fabrycznie dobrze wyprofilowany niezbyt ładnie wygląda na łaczeniu pózniej z błotnikiem. No i trzeba wiercic otwory aby je zamocować , trzeba je pózniej dobrze zakonserwować. Ja ostatnio w ducato zrobiłem to w ten sposób ze wywierciłem większe otwory , zamalowałem je , dałem nitonakrętki , pózniej zamalowałem , wysmarowałem masa uszczelniającą , znów zamalowałem i dopiero skręciłem. Zobaczymy za pare lat jak to bedzie się trzymalo kupy z tymi nitonakrętkami ;).

Co do srodków to brałbym ten 2w1. Uszczelnia on rózne takie łączenia przy okazji czy czasem nawet spawy (choć to zawsze w/g mnie najlepiej pędzlem i masą uszczelniającą taką pod pędzel pociuągnąc dodatkowo). Czy wyglusza.... uzywalem i tego srodka z pozycji drugiej i tego z trzeciej i jako wygłuszenie niezbyt to wygłusza. Mam wymalowane tym nadkola głównie. Podłoge konserwowalem w spronterze tym środkiem pod pędzel i teraz mam zamiar ducato i boxera konserwowac i tez tym pod pędzel. Z tego co zauwazyłem bardziej elastyczna powłoka jest niz po tym pod pistolet .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 19:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
chemik211 napisał(a):
Które nadkole lepiej założyć do przodu http://moto.allegro.pl/nowe-nadkole-nad ... 09024.html lub takie http://moto.allegro.pl/transporter-t4-9 ... 07102.html
i teraz czym się różnią te środki od siebie i który lepszy http://www.boll.com.pl/oferta01.html interesują mnie pierwsze 3 produkty na pistolet, który lepszy do nadkoli i do podwozia całego, i czy można któryś nich zastosować do zakonserwowania drzwi i bocznych ścian tak żeby je wygłuszyć,


co do rodzajów

ten pierwszy link to jakaś lipa tylko górny fragment nadkola chroni


ten drugi link jest bardziej ukształkowane i takie tez mam załozone wiele do jakości wykonania ale działa i co najwazniejsze chroni klakson oprócz tego całe wnętrze nadkola

co do środków to pierwsze dwa to tak zwane baranki

ten trzeci to coś na bazie biteksu


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 19:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Andrewa a teraz napisz czy tymi środkami a dokładnie pierwszym mogę środek drzwi wypryskać


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 20:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
chemik211 napisał(a):
Andrewa a teraz napisz czy tymi środkami a dokładnie pierwszym mogę środek drzwi wypryskać



tymi dwoma pierwszymi nie

jeśli juz to środek do profili zamkniętych lub biteks lub coś podobnego co nie wysycha i twozy tłustą powłokę

dodatkowo pamietaj ze w drzwiach masz otwory odpływowe

mowa tez o firmie boll tego typu
Załącznik:
DSC01575.JPG



http://allegro.pl/srodek-do-konserwacji ... 54224.html


lub
http://allegro.pl/srodek-do-konserwacji ... 75264.html


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 20:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Czyli na pistolet do podwozi może być , chodzi mi tu akurat o właściwości wyciszające w drzwiach, a czy podłogę takim środkiem tez mogę zrobić w środku samochodu czy raczej maty zostają????


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 20:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Drzwi tez mozesz matami wykleic od wewnatrz ja tak mialem w polonezie i bylo zdecydowanie ciszej i glosniki w drzwiach jakby co maja wieksze szanse by skrzydla rozwinac.
Szkoda tylko ze teczka taka wielka a maty takie drogie bo byl calego lacznie z sufitem wykleil
Narazie mam wyklejony sam przod a roznica juz jest zdecydowana
A zamiast tych srodkow penetrujaca konserwujacych to radze oleju nagromadzic wymieszac z towotem potem zagrzac i taka mamalyge pistoletem do ropowania potraktowac profile i bedzie na lata


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 20:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co do mat to są za drogie i dlatego myślę środkami do konserwacji potraktować blachę w celu wygłuszenia


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 21:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Maty niestety ale drogie sa strasznie,mozna dekarka przycyganic ale tez wiele taniej nie wyjdzie
Lata temu robilem cala blacharke w maluchu razem z kolega ktory wtedy pracowal jako blacharz w jednym z serwisow fiata
Mial on wtedy chyba nieograniczony dostep do wszelkich srodkow konserwujacych znajdujacych sie w serwisie i mi jak to sie mowi "zalatwial"
Na kaszlaka z tego co pamietam poszlo grubo ponad 20 barankow firmy "wurth" na samo podwozie,kilka klejow do szyb i kilka past uszczelniajachych "terrosan" chyba,w srodku tez cos tam popsikalem oprocz drzwi i jakos specjalnie ciszej niz w innych maluchach raczej nie bylo
Chyba ze chemia samochodowa od tej pory tak poszla do przodu i te srodki co sa teraz radza sobie jakos lepiej


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 22:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Na podwozie to tylko mase bitumiczną , najlepiej do aplikacji pod pistolet. Po wyschnięciu tworzy elastyczną , gumową powlokę ktora jest miękka cału czas . Czyli powstaje coś podobnego jak oryginalnie fabrycznie jest auto konserwowane. Niestetey droższa jest to zabawa niz ze zwykłym barankiem. Tak jak pisałem całe podwozie , czyli podłoge od spodu wymalowałem tym w sprinterze i po 4 latach sladu korozji nie ma pod autem.

Mogę polecic ten srodek do podwozia : APP B 120 Autobit
http://rg-narzedzia.com.pl/masa-zabezpi ... p-621.html

W drzwi to najlepiej psiknac środek do profili zamknietych ML , bitex tez mozna ale bedzie smierdziec duzo dluzej w aucie w kabinie niz po tym "wosku".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2011, 22:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
z tymi kitami do podwozia i nadkoli jest tylko jeden problem
jeśli przegapisz gdzieś ognisko korozji, które tym pokryjesz to jak już ruda z pod tego wyjdzie to pod spodem zazwyczaj nie ma już czego ratowac
nie raz już widziałem niezwykle zadowolonych obkitowanych fur właścicieli chwalących się jak to im korozja nie atakuje samochodu bo z wierzchu nic nie widac - po kilku dłubnięciach śrubokrętem zachwyt zamieniał się w rozpacz
sam do takich należałem niestety


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 sierpnia 2011, 01:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
To co masz w pierwszym linku to reparaturka nadkoli do wspawania zamiast oryginału jak wygnije. Do montażu wewnątrz oryginalnych się nie nadaje. Drugi link pokazuje nadkola takie jak mam zamiar za miesiąc sam kupić i zamontować. Widziałem nadkola w moim 18 letnim Golfie z wkładkami plastikowymi - pod plastikami czysto i bez rdzy. Myślę że w Tetce będzie tak samo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 sierpnia 2011, 20:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
ja niebawem swoje bedę demontowal w celu sprawdzenia stanu ale o tym w innym temacie


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 sierpnia 2011, 12:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
ja tam nie wiem z tymi nadkolami, znam paru blacharzy i mi odradzali :roll:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 sierpnia 2011, 23:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Bo blacharze muszą miec robote , jak odrazdzą to klient nie zaozy i szybciej przyjedzie z nadkolami do łatania :P.

Ja w tych busach w ktorych miałem nadkola to po zdjęciu w niektórych okazywało sie ze nadkola jakby swierzo wymalowane były , czyściutkie i bez rdzy pomimo ze montowałem je srednio 2-3 lata wczesniej. A ze busy w wiekszosci białem to po zdjęciu nadkola bielutkie były i auto wyglądało jakby wyjechało dopiero z montowani...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2011, 08:31 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Jeśli już ktoś upiera się przy nadkolach to moim zdaniem tylko oryginalne, nie wymagające wiercenia dziur w nadwoziu.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2011, 13:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
slimak napisał(a):
Jeśli już ktoś upiera się przy nadkolach to moim zdaniem tylko oryginalne, nie wymagające wiercenia dziur w nadwoziu.


to jest sedno sprawy <brawo>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2011, 22:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
slimak napisał(a):
Jeśli już ktoś upiera się przy nadkolach to moim zdaniem tylko oryginalne, nie wymagające wiercenia dziur w nadwoziu.


mam zamienniki i nie wierciłem otworów w nadwoziu <england>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie



Za ten wpis autor andrewa1 podziękował: michu1u (wtorek, 16 kwietnia 2019, 21:42)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB