T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 10:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
SO...T4 napisał(a):
Widziałem i czytałem, ale dzięki za wsparcie...

EDIT:
Szukam dalej info po sieci i wynika z tego, że cała grupa VAG miała ten sam wieloklin tylko T4 ma inny rozmiar. Czyli, że mechanicznie powinna podejść każda kierownica jak się tylko tuleję odpowiednią założy. Ktoś potwierdzi?
Mnie interesuje kierownica zbliżona do oryginału z MFL albo coś nowszego np. z T5...


Jak chcesz rozwiązać sprawę taśmy airbag i multifunkcji? T4 ma wpuszczoną taśmę w kierownicę a wszystkie inne nowsze mają schowaną w obudowę kolumny kierowniczej.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 11:12 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Cenna uwaga - dziękuję za podjęcie tematu.
Na razie wszystko na sucho - czyli czytam fora i przeglądam aukcje. Nie widziałem na żywo takiej kierownicy i nie wpadłem jeszcze na to, że ma inaczej taśmę.
W wolnej chwili pogrzebię dalej w temacie...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 marca 2017, 23:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Odgrzeje kotleta:

hoopsii napisał(a):
Zamontować to nie jest problem. Problemem jest to aby ładnie wyglądało. T4 ma taśmę w kierownicy a sharan w kolumnie kierowniczej. Na pewno się da bo osobiście widziałem u gościa który mi klimatron montował. Pytałem ile z tym roboty i mi odpowiedział że więcej się tego nie podejmie. Trzeba sprawdzić czy da sie sam airbag z przyciskami zamontować do t4 a taśmę myślę że pójdzie przewinąć.


To co na żółto - nie był bym tego taki pewien. Jest problem ale jak widać u mnie - wykonalne. hoopsii - wnioskuję z twojej wypowiedzi że nigdy tego nie montowałeś. Z całym szacunkiem do twojej osoby
hoopsii napisał(a):
..... T4 ma taśmę w kierownicy a sharan w kolumnie kierowniczej....


wbrew pozorom proste w wykonaniu ale wymaga bardzo dużej dokładności i dodatkowych elementów ciętych laserowo które zamówiłem, U mnie taśma działa - kierunki się odbijają, nawet działa blokada kierownicy.

Probe041 napisał(a):
W linkach do DE masz numery części do uruchomienia tego w T4, czego chcieć więcej. W sharanach były też podgrzewane a to jest bajka w zimie, lepszy bajer niż multifunkcja dla mnie.


Probe co prawda to już mówiłem ale dla innych - kierownica niedostępna, jest też inna taśma tylko pod grzaną kierownicę i również nieosiągalna. Podłączenie standardowej od multifuncji bezsensowne bo się pali.

Manuala dotyczącego montażu kierownicy multifunkcyjnej nie chce mi się pisać narazie bo temat mam niezakończony i nie przeczę że masa jest do pisania a pisać by napisać z czego nic nie wyniknie mija się z celem


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 marca 2017, 11:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
nie montowałem. dlatego tak mnie ciekawił Twój projekt. A dokładniej to, jak wygląda taśma miedzy kolumną a kierownicą. Widziałem juz fotę na FB i tak jak pisałem nie wygląda to żle. Z niecierpliwością czekam na manual :) Ten gość u którego ja to widziałem miał jakoś na nowo obitą skórą kierownicę razem z taśmą tak, że nie było jej wcale widać.

Dobra robota.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 15:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
czy oprócz SO_T4 intersuje kogoś przeprowadzka z kierownicy standardowej na multifunkcję ? pytam bo będę mu robił taśmę więc mogę zrobić komuś przy okazji, a głównie pytam czy pisać manuala do działu FAQ dla tych co robić będą "swapa" bo napisać by poczytać to mi się nie chce ?????


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 15:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja bym chciał ale nie wiem jak u mnie z brakiem CANu :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 15:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Probe041 napisał(a):
Ja bym chciał ale nie wiem jak u mnie z brakiem CANu :)


będę wiedział w środę bo powinienem już ją elektrycznie odpalić (ale raczej problemu nie będzie o ile zastosujesz przekaźnik 452 - tylko ten - dotarłem do osoby co montowała do T4 multifunkcję - na przekaźniku 451 który działa po canie nie ruszyło, przy 452 bez problemu). A przy okazji chyba z tym adapterem Dietz będzie kicha - on idzie po canie H i L <35>


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano niedziela, 19 marca 2017, 18:16 przez notri, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 16:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
To w takim razie czekam z niecierpliwością! :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 19:44 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 kwietnia 2015, 21:33
Posty: 95
Lokalizacja: GS / GWE
model: szukam kolejnej T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 11 razy
To ja mam pytanie dość nietypowe - czy w T4 wąski wieloklin jest taki sam jak w Golfach/Jettach 1 generacji oraz Golfach/Jettach 2 generacji do 89r?

Oraz czy ewentualnie zakładając w T4 przejściówkę na szeroki wieloklin nie trzeba skracać tej dużej "sprężyny"?


_________________
Aktualnie w moim garażu: Jetta A2 90' 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | Passat B3 91' 2.0 2E


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 marca 2017, 20:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Ja też mocno zainteresowany. Mój też bez canowy więc bardzo mnie ciekawi co wyjdzie z przekaźnikami.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 21:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Aezmo napisał(a):
To ja mam pytanie dość nietypowe - czy w T4 wąski wieloklin jest taki sam jak w Golfach/Jettach 1 generacji oraz Golfach/Jettach 2 generacji do 89r?


redukcja jaką zastosowałem jest do T4, golf i jetta - do jakich wersji nie wiem, nie znam tych aut ale domniemywam że do golfa III

Aezmo napisał(a):
Oraz czy ewentualnie zakładając w T4 przejściówkę na szeroki wieloklin nie trzeba skracać tej dużej "sprężyny"?


a do czego dążysz zadając to pytanie - pewnie prościej mi będzie odpowiedzieć

hoopsii napisał(a):
Ja też mocno zainteresowany. Mój też bez canowy więc bardzo mnie ciekawi co wyjdzie z przekaźnikami.


czyli tylko dwie osoby zainteresowane na 12 tysięcy użytkowników forum ? no to grubo


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 21:19 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ja tez jestem zainteresowany manualem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 22:06 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
notri napisał(a):
czyli tylko dwie osoby zainteresowane na 12 tysięcy użytkowników forum ? no to grubo


No jak by nie patrzeć nie jest to wymiana kostki stacyjki ;)
Myślę, że jest jakiś procent osób które podejmą się tego zadania a w tej chwili zastanawiają się czy podołają zadaniu bez podpowiedzi. Myślę też, że ci, którzy już to zrobią docenią Twój trud włożony w opracowanie tematu.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 23:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
hoopsii napisał(a):
Myślę też, że ci, którzy już to zrobią docenią Twój trud włożony w opracowanie tematu.


no jak na razie to jestem jedyny <38>


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 23:13 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
notri napisał(a):
hoopsii napisał(a):
Myślę też, że ci, którzy już to zrobią docenią Twój trud włożony w opracowanie tematu.


no jak na razie to jestem jedyny <38>


A tak się chwalisz, a ju tu na gotowca już czekam, że hoho :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 marca 2017, 00:01 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 kwietnia 2015, 21:33
Posty: 95
Lokalizacja: GS / GWE
model: szukam kolejnej T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 11 razy
notri napisał(a):
a do czego dążysz zadając to pytanie - pewnie prościej mi będzie odpowiedzieć


Powiem wprost: obecna - fabryczna kierownica mi się znudziła i jest trochę przytyrana, do tego poduszki powietrzne i tak nie działają, a w moim T4 jest wąski wieloklin.
Obecnie zastanawiam się nad kierownicą z Golfa/Jetty 2 pod mały wieloklin ale z powodu wyjazdu w delegacje nie mam możliwości porównać czy mały wieloklin w w/w autach ma taką samą grubość i ilość zębów jak ten w T4.


_________________
Aktualnie w moim garażu: Jetta A2 90' 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | Passat B3 91' 2.0 2E


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 marca 2017, 00:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Aezmo napisał(a):
notri napisał(a):
a do czego dążysz zadając to pytanie - pewnie prościej mi będzie odpowiedzieć


Powiem wprost: obecna - fabryczna kierownica mi się znudziła i jest trochę przytyrana, do tego poduszki powietrzne i tak nie działają, a w moim T4 jest wąski wieloklin.
Obecnie zastanawiam się nad kierownicą z Golfa/Jetty 2 pod mały wieloklin ale z powodu wyjazdu w delegacje nie mam możliwości porównać czy mały wieloklin w w/w autach ma taką samą grubość i ilość zębów jak ten w T4.


powiem ja wprost. Poczekaj na manuala to zamontujesz z multifunkcją a nie dziada jakiegoś będziesz montował


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 marca 2017, 21:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 stycznia 2011, 15:53
Posty: 1277
Lokalizacja: Warszawa
model: WV T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI AXG

Podziękował: 33 razy
Pomógł: 64 razy
Boguś jak podłączyłeś kabelki jest już ful wypas <england>


_________________
ObrazekObrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 marca 2017, 20:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
mam problem z czasem więc nie. Na razie kasa na waciki ważniejsza. Fotele w skórze kosztują <38>

Jak odpale elektryke to rusze z manulem bo będę wiedział na czym stoje


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 marca 2017, 23:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
No to ja mam takie pytanie odnośnie kierownicy multifunkcyjnej bo sam myślę o takiej zmianie, ale jak to jest jeśli posiadam układ ESP czyli mam taśmę i czujnik kąta skrętu G85 to zadanie mam ułatwione? bo mnie się wydaje że tak. I drugie pytanie gdzie kupię tak tanio tuleję czy adapter 191419514, bo w sklepach powyżej 60zł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB