T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 08:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 marca 2013, 23:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 01:18
Posty: 4
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam

multivan z 93/94 ma kierownice na maly wieloklin czy na duży??

z góry dziekuje za odpowiedz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 marca 2013, 07:36 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Na mały.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 kwietnia 2013, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 2 kwietnia 2013, 19:28
Posty: 5
model: Caravelle
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich szczesliwych posiadaczy T4.Nieddawno stalem sie posiadaczem t4 caravelle 1.9TD 95R.Chcialbym zmienic wyglad kierownicy a mianowicie ja wymienic.Wiec chcialbym spytac jakie kierownice od orginalnych T4 pasuja do tego rocznika??Z GORY dziekuje za podpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 13:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 kwietnia 2013, 13:30
Posty: 14
model: T4 Multivan '99
silnik: 2,5TDi 102KM

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,

Jako że połowa zdjęć już nie działa, pozwolę sobie odświeżyć wątek i zapytać, czy zmiana kierownicy z tej :

http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Aufba ... t_1996.jpg

Na taką (od Passata B5FL np., lub Golfa 4) :

http://www.t4-wiki.de/wiki/images/HighlineInnenVorn.jpg

To ciężki temat? Czy tulejka redukcyjna o której mowa w temacie wymagana jest właśnie przy takiej zmianie ? Jeśli tak, gdzie ją dostanę ?
Poduszka będzie funkcjonowała prawidłowo ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 17:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Ta kierownica z drugiego linku to była oryginalnie montowana w t4 , więc szukaj od t4 takiej kierownicy. Z tego co się orientuje chyba są zamienne bez zadnych tulejek.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 19:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Sterciu - już bodaj o ile pamiętam było o tym mówione że temat ciężki bo pomimo że podobnie wyglądają te z passata czy golfa do T4 to jest problem. Fakt że w skórze kupić idzie wiele taniej niż ori do T4 ale nawet ja sobie to odpuściłem. Ja czekam jak "mój" dostawca używek pojedzie i wróci z niemiec bo mam w skórze już u niego zamówioną. Wie czego oczekuję, kwestia czy będzie i w jakim stanie


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 19:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Żeby kierownica od passata pasowała potrzebna jest ta redukcja ,golf 3 chyba taką ma.Ale to nie wszystko,bo kierownica bardziej odstaje ,trzeba przerobić taśmę od poduszki ,tzn jej mocowanie przy kierownicy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 21:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
notri napisał(a):
Sterciu - już bodaj o ile pamiętam było o tym mówione że temat ciężki bo pomimo że podobnie wyglądają te z passata czy golfa do T4 to jest problem.


Notri , ale po co mi to piszesz ?? ;) Napisalem powyzej ze takie kierownice były oryginalnie w t4 więc niech kolega szuka od t4 i problem rozwiazany ;).

A co do skóry to ja jednak wole obszyc , mam wtedy nowa skorę a nie juz wyślizganą... Jak tapicer jeszcze dobra skórą obszyje o zwwiększonej odpornosci na scieranie to wytrzym tyle samo co oryginał , a nawet dluzej bo jak się kupi oryginlna uzywketo juz awsze jakis czas ona jezdziła i bedzie zuzyta w jakims stopniu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 21:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Sterciu napisał(a):
notri napisał(a):
Sterciu - już bodaj o ile pamiętam było o tym mówione że temat ciężki bo pomimo że podobnie wyglądają te z passata czy golfa do T4 to jest problem.


Notri , ale po co mi to piszesz ?? ;) Napisalem powyzej ze takie kierownice były oryginalnie w t4 więc niech kolega szuka od t4 i problem rozwiazany ;).

A co do skóry to ja jednak wole obszyc , mam wtedy nowa skorę a nie juz wyślizganą... Jak tapicer jeszcze dobra skórą obszyje o zwwiększonej odpornosci na scieranie to wytrzym tyle samo co oryginał , a nawet dluzej bo jak się kupi oryginlna uzywketo juz awsze jakis czas ona jezdziła i bedzie zuzyta w jakims stopniu.


Sterciu - sorki ale trochę zmęczony dzisiaj jestem i mało trybię to raz, a dwa co do ori lub obszywania - to sam się waham właśnie bigsmile


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 23:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Podpowiem:

Załącznik:
kierownica t4 skora_a.jpg



tak wygląda teraz moja - identycznie <38>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 sierpnia 2013, 11:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Mam prośbę do osób posiadających taką kierownicę:
Obrazek

Aby zmierzyć długość sprężynek w kierownicy pod zaślepką, górne okrągłe otwory po bokach na tym zdjęciu
Obrazek
Ja mam chyba wsadzone za długie sprężynki i zaczęło mi "wyrywać" zaślepkę kierownicy z zaczepów..

Z góry dziękuje :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 września 2013, 20:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Witam wszystkich. Mam mały problem ze zmianą kierownicy, zakładam od vw b4, zastosowałem nabe i metode z obniżeniem drążka i wysokość wyszła idealna, manetki i sygnał działają jednak po opuszczeniu drążka zmienił się minimalnie kont na krzyżaku i przy kręceniu kierą są wyczuwalne przeskoki, kiera nie kręci się płynnie. A druga sprawa to nie działa blokada kierownicy bo drążek poszedł w dół i zapadka blokady nie trafia w frezy.Ktoś miał takie problemy, jakieś rozwiązania? Będe wdzięczny za podpowiedzi, pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 stycznia 2014, 13:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
Obrazek
Obrazek
kierownica Skórzana od Polo 2007r

ja kombinowałem coś takiego , ale chwilowo sobie odpuściłem bo do kompletu nie mam poduszki , ale jak tylko zdobęde w przyzwoitej cenie coś dalej będę myślał, może ktoś już zakładał tą kierke z golfa 4 3-ramienną przydały by sie jakieś fotki ;)

xxxkamil napisał(a):
Witam wszystkich. Mam mały problem ze zmianą kierownicy, zakładam od vw b4, zastosowałem nabe i metode z obniżeniem drążka i wysokość wyszła idealna, manetki i sygnał działają jednak po opuszczeniu drążka zmienił się minimalnie kont na krzyżaku i przy kręceniu kierą są wyczuwalne przeskoki, kiera nie kręci się płynnie. A druga sprawa to nie działa blokada kierownicy bo drążek poszedł w dół i zapadka blokady nie trafia w frezy.Ktoś miał takie problemy, jakieś rozwiązania? Będe wdzięczny za podpowiedzi, pozdrawiam.



spotkałem taki problem "przeskakiwanie" przy skręcaniu, po wyciąganiu krzyżaków i rozszczepieniu.. troche główkowałem i po ponownym wyjęciu i odpowiednim złożeniu problem sie rozwiązał (na moim były kropki które muszą sie pokrywać) , krzyżaki na tych frezach nie mogą być złożone jek sie chce tylko jest jeden sposób u mnie pomogło lecz jeśli ty tylko obniżyłeś to pewnie w tym może być problem przywróć do poprzedniej opcji i wszystko sie wyjaśni


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Ostatnio edytowano niedziela, 26 stycznia 2014, 13:39 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Post pod postem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 kwietnia 2014, 23:32 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 12 sierpnia 2011, 09:55
Posty: 651
Lokalizacja: Działdowo
opis: Elektronika nade wszystko - Touran i A3 :)
model: T4
silnik: 1Z

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 35 razy
Panowie .
Czy do t4 przedlifta z początkowych lat produkcji podejdzie kierownica z golfa 1/2 w wersji gti ??
http://allegro.pl/kierownica-wolfsburg- ... 34809.html
Włąśnie taka jak na tej aukcji .
Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2014, 10:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 listopada 2013, 13:58
Posty: 167
Lokalizacja: okolice DBL
model: T4
silnik: był ACV jest ABL :(

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 5 razy
Probe041 napisał(a):
Mam prośbę do osób posiadających taką kierownicę:


Aby zmierzyć długość sprężynek w kierownicy pod zaślepką, górne okrągłe otwory po bokach na tym zdjęciu

Ja mam chyba wsadzone za długie sprężynki i zaczęło mi "wyrywać" zaślepkę kierownicy z zaczepów..

Z góry dziękuje :)


2,55cm dość twarda, nie taka jak z długopisu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2014, 10:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Dziękuję, mimo że już dawno dociąłem "na oko" :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 lipca 2014, 16:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
No to nadszedł ten dzień i ja też będę lada zmieniał kierownice :) Mam Multivana 96 rok lift. Kupiłem ładną kierownicę trójramienna od vw model nie wiem bo pan sprzedawca też nie wiedział. Taśma od airbag pasuje bez przerabiania. Tulejka od golfa 3 już tez jest i dzisiaj doszedł airbag do kierownicy. Po wstępnych pomiarach już wiem ze muszę obniżać wałek kierowniczy. i teraz pytanie do tych co obniżali: czy po takim zabiegu działa blokada kierownicy? bo z tego co widać wałek musi zejść ok 2,5 3 cm a to już jest na tyle dużo , że nie wejdzie klin od stacyjki w nacięte miejsce. Dzięki za info.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 sierpnia 2014, 10:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 listopada 2013, 12:47
Posty: 16
model: Caravelle
silnik: 2.0 AAC

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.Nie znalazłem w temacie typu kierownicy która chcę zamontować u siebie 91 rok, więc zapytam:
Czy taką kierownicę na drobny wieloklin: http://allegro.pl/kierownica-vw-t-4-i4400856659.html

Da się zamienić na taką z passata b3
http://allegro.pl/kierownica-vw-passat- ... 87639.html
Chodzi o to, czy trzeba do tej kierownicy stosować tulejkę z golfa?
Czy wielokliny będą pasować?
Czy średnica tej z passata jest mniejsza od tej oryginalnej?(na zdrowy rozum powinna być mniejsza)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 sierpnia 2014, 11:11 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 12 sierpnia 2011, 09:55
Posty: 651
Lokalizacja: Działdowo
opis: Elektronika nade wszystko - Touran i A3 :)
model: T4
silnik: 1Z

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 35 razy
Ja taką u siebie a zlomie kuilem za 10 zł z golfa 2 i musialem zabrać też z niego tuleję rdukcyjną a mam t4 z roku 1992 .
Kris


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 października 2014, 15:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 6 października 2014, 20:50
Posty: 1
model: t4
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam transportera z 94r. i podobnie jak większość nie odpowiadał mi wygląd fabrycznej kierownicy. Dzisiaj byłem na szrocie i przerzuciłem ze 20 kierownicy z różnych samochodów (większości nie podpisanych) i znalazłem jedną która pasuje na mały wieloklin bez przeróbek . Jest to kierownica z audi b4 https://plus.google.com/photos/10319131 ... 7-CvsOzyNQ
Co do mankamentów to brak podłączenia pod klakson i klin z lewej zamiast prawej. W moim przypadku to nie gra roli bo klakson mam na desce rozdzielczej. Kierownica nie przylega do przełączników. Myślę że wystarczy lekko ściąć plastikowy klin i wszystko będzie ok.
Jeszcze tylko zamiana znaczka na vw i komplet. Mnie to kosztowało 50 zł kiera i 10zł znaczek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB