T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 09:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 października 2013, 23:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
czester52 napisał(a):
to albo sobie dołożył wnętrze, albo masz zmieniony znaczek z caravele na transporter :D



Stawiam na to pierwsze <up>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 października 2013, 23:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
czester52 napisał(a):
to albo sobie dołożył wnętrze, albo masz zmieniony znaczek z caravele na transporter :D

Zamieniony nie jest bo w papierch transporter. Nie wiem jak to sprawdzić odnośnie dołożenia to tylko w salonie on nic nie dokładał potem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 11:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Ja mam tak jak Ty i też z polskiego salonu.
Na klapie napis transporter, a w środku jak caravella, z tym że klima manualna, brak nawiewów w suficie, głośników w drzwiach, zamykanej kieszeni w boczku drzwi.
5 miejsc i krata (wersja Escapade) czyli taka ciężarowa caravella.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 11:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Escapade to zawsze był transporter , z poczatku byla to wersja do połowy oszklona a pózniej z niewiadomych powodów zrobili wersje w pełni oszkloną, ale nigdy nie miala więcej jak 5 miec siedzących , z tylu w nadwoziu nie powinno byc fabrycznie w zadnych escapaade miejsc montazowych na kanape tylną. Jest to jedyna tak wersja wymyslona przez polskiego importera i tutaj w/g żródel które posidam to w/g vinu powinno wskazywac ze wyprodukowany w Poznaniu był. Napewno ESCAPADE I był tylko w Poznaniu montowany , ESCAPADE II na 95% również tylko z Poznania z taśmy wyjeżdzal.

Tutaj bym stawial raczej na to ze byla to wersja escapade ale pod pewnymi warunkami , ze wyprodukowany zostal w okresie 2002-2003 , z tyłu fabrycznie nie mial kanapy/foteli tylko scianę grodziową w postaci kraty , jezei auto nie malowane było to powinien miec naklejki escapade na błotnikach przednich i tylnej klapie. Tylne spręzyny ma od transportera. Podloga w prestrzeni pasażerskiej gumowa , w przedziale ładunkowym oryginalne uchwyty do mocowania ładunku, fotele zwykłe materialowe (nie welurowe), kazde escapade chlapacze tez fabrycznie mialo. Wersja escapade II nigdy nie była dostępna z drzwiami z tylu tylko zawsze z klapa i nawet na indywidualne zamowienie nie mozna bylo zamowic z drzwiami , co innego bylo w escapade I , tam w/g znalezionych przeze mnie roznych zapisow mozna bylo sobie nawet longa zamowić. Patrząc po aucie kolegi flukem stawiam na to ze jest to wlasnie escapade II , a jak ma z tylu kanape to dołozona jest juz po kupnie auta w salonie (salon nie dokładalby z racji ze celowo byla to wersja 5 osobowa , jak by ktoś chcial więcej miejsc to bylaby to fabryczna caravelle pod nazwa caravelle). Jezeli nikt nic nie zmienil to w podłodze za drugim rzędzem siedzeń powinny byc otwory na kratę. Z tylu daszek nad tylną szyba tez w escapade II byl w standardzie. Escapade II miało równiez zawieszenie bardzej zestrojone pod wozenie towaru jak ludzi.

Jak flukem dostał ori papiery od sprzedającego ktore dają przy kupnie nowego auta to powinien miec wpisane ze jest to Transporter Escapade... oczywiśce o ile jest to faktycznie escapade a nie przeróbka ze zwykłego transportera.

Takze Transporter wychodził fabrycznie z plastykami wnetrza , ale tylko w wersji 5 osobowej i było to escapade.



Za ten wpis autor Sterciu podziękował: flukem (piątek, 4 października 2013, 19:40)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 19:39 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Sterciu napisał(a):
Escapade to zawsze był transporter , z poczatku byla to wersja do połowy oszklona a pózniej z niewiadomych powodów zrobili wersje w pełni oszkloną, ale nigdy nie miala więcej jak 5 miec siedzących , z tylu w nadwoziu nie powinno byc fabrycznie w zadnych escapaade miejsc montazowych na kanape tylną. Jest to jedyna tak wersja wymyslona przez polskiego importera i tutaj w/g żródel które posidam to w/g vinu powinno wskazywac ze wyprodukowany w Poznaniu był. Napewno ESCAPADE I był tylko w Poznaniu montowany , ESCAPADE II na 95% również tylko z Poznania z taśmy wyjeżdzal.

Tutaj bym stawial raczej na to ze byla to wersja escapade ale pod pewnymi warunkami , ze wyprodukowany zostal w okresie 2002-2003 , z tyłu fabrycznie nie mial kanapy/foteli tylko scianę grodziową w postaci kraty , jezei auto nie malowane było to powinien miec naklejki escapade na błotnikach przednich i tylnej klapie. Tylne spręzyny ma od transportera. Podloga w prestrzeni pasażerskiej gumowa , w przedziale ładunkowym oryginalne uchwyty do mocowania ładunku, fotele zwykłe materialowe (nie welurowe), kazde escapade chlapacze tez fabrycznie mialo. Wersja escapade II nigdy nie była dostępna z drzwiami z tylu tylko zawsze z klapa i nawet na indywidualne zamowienie nie mozna bylo zamowic z drzwiami , co innego bylo w escapade I , tam w/g znalezionych przeze mnie roznych zapisow mozna bylo sobie nawet longa zamowić. Patrząc po aucie kolegi flukem stawiam na to ze jest to wlasnie escapade II , a jak ma z tylu kanape to dołozona jest juz po kupnie auta w salonie (salon nie dokładalby z racji ze celowo byla to wersja 5 osobowa , jak by ktoś chcial więcej miejsc to bylaby to fabryczna caravelle pod nazwa caravelle). Jezeli nikt nic nie zmienil to w podłodze za drugim rzędzem siedzeń powinny byc otwory na kratę. Z tylu daszek nad tylną szyba tez w escapade II byl w standardzie. Escapade II miało równiez zawieszenie bardzej zestrojone pod wozenie towaru jak ludzi.

Jak flukem dostał ori papiery od sprzedającego ktore dają przy kupnie nowego auta to powinien miec wpisane ze jest to Transporter Escapade... oczywiśce o ile jest to faktycznie escapade a nie przeróbka ze zwykłego transportera.

Takze Transporter wychodził fabrycznie z plastykami wnetrza , ale tylko w wersji 5 osobowej i było to escapade.


Sterciu <szok> masz ty wiedzę ja 3 lata nim śmigam i dopiero teraz wiem co i jak ... zgadza się wszystko!
- produkcja Poznań
- lata 2002-2003
- zarejestrowany na 5 miejsc
- krata
- uchwyty za krata na ładunek w podłodze
- tylna klapa z daszkiem
- chlapacze
- brak tylko naklejek escapade ale auto było malowane za poprzedniego właściciela

Ja kratę wywaliłem i wstawiłem trójkę z tylu no i zmieniłem homologacje na 8 os.

DZIĘKI !! <brawo>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 października 2013, 20:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
No to dołączyłes do grona posiadaczy escapade ;). Teraz juz wiesz ze masz fabrycznego transportera z częsciowym wnetrzem caravelle (częsciowym poniewaz brak trzeciego rzędu siedzeń u Ciebie) i wersja ta zwala sie Escapade ;).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 listopada 2013, 22:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 października 2013, 18:50
Posty: 168
Lokalizacja: Śląskie
model: T4 syncro
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 26 razy
Witam.
Jakoże to mój pierwszy post witam wszystkich serdecznie.
Od 2 dni posiadam swojego transporterka long syncro, ktorego niebawem opisze w stosownym dziale.
Natomiast do tematu tutaj:
1. Mam na 100% transportera, tyle ze robiony jakoś na specjalne zamówienie, w Niemczech. Rocznik 2000
2. 100% fabrycznie otapicerowany jak osobówka, mimo poczatkowego ukladu 2+3
3. Klima manual bez nawiewow na tyl

także raczej wyrwanie takiej wersji było możliwe.

pozdrawiam MooNeR


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 17:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 29 marca 2020, 12:41
Posty: 9
model: Syncro
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
cześć!
To mój pierwszy post na forum. Przymierzam się do zakupu T4 - czytam, szukam i pytam:

Czy jest różnica w wyciszeniu kabiny między multivanem, caravellą a transporterem. Jak w ogóle jest z wyciszeniem? że w blaszaku będzie głośniej wiadaomo, ale jeśli chodzi o kabinę jest to samo, pewnie jest różnica, nie? Pozdrawiam!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2020, 10:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
W Multim z 1995 wygluszenie jest na grodzi i podłodze szoferki. Duużo zależy od obrotów silnika i samego silnika oraz od stanu skrzyni. U mnie po wymianie łożysk w skrzyni zacząłem słyszeć oplyw powietrza na budzie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB