T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 grudnia 2010, 12:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:24
Posty: 60
Lokalizacja: GDYNIA
model: Multivan
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 1 raz
tez bym nie montował w ten sposób,tak był montowany tłumik w jawce <ojojoj>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 grudnia 2010, 16:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
jesli udalo by Wam sie pokazac mi jak to poprawnie zamontowac, to jutro bym jeszcze ogarnal temat :)
niecierpliwie sie :)


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 grudnia 2010, 21:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sid666 napisał(a):
jesli udalo by Wam sie pokazac mi jak to poprawnie zamontowac, to jutro bym jeszcze ogarnal temat :)
niecierpliwie sie :)


musisz wstrzymać sie zbolami do czwartku wieczor jak wrócę z wa-wy to porobie foty jak to zamontować

ps na rurach masz blachy mocujące ? takie jak na focie?
Załącznik:
DSC00173.JPG


przyczym jedna dłuzsza od drugiej ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 grudnia 2010, 00:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Jutro zerkne jak z dlugoscia, ale mam na pewno na jedna srube - jak na zdjeciu.


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 grudnia 2010, 17:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
blaszki maja taka sama dlugosc - 52mm..


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 grudnia 2010, 20:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:19
Posty: 47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
model: allstar
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Już kiedyś wrzucałem foty na któreś forum:
Tu masz foty, troszkę kiepskiej jakości, ale powinieneś coś z nich rozczytać.
http://jarzeniowa.fotosik.pl/albumy/522354.html


_________________
Na innych forach znany jako "freon".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 grudnia 2010, 20:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
super, dziekuje - daje to juz jakies wyobrazenie.


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 grudnia 2010, 00:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Balin napisał(a):
Już kiedyś wrzucałem foty na któreś forum:
Tu masz foty, troszkę kiepskiej jakości, ale powinieneś coś z nich rozczytać.
http://jarzeniowa.fotosik.pl/albumy/522354.html



<brawo> <brawo> <brawo> nic dodać nic ujać

ktoś mnie ubiegł z fotkami ....


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 grudnia 2010, 12:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
dziekuje panowie, dzisiaj podjade do nomi po gadzety i sprobuje podjac walke :)


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 grudnia 2010, 00:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sid666 napisał(a):
dziekuje panowie, dzisiaj podjade do nomi po gadzety i sprobuje podjac walke :)


czekamy na foto relację


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 grudnia 2010, 04:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie, gratuluje!
Jak Wy dokrecaliscie przod?

Wybaczcie, ze nie uzyje fachowego slownictwa - ale go nie znam.
Otoz to wzmocnienie, do ktorego sie wkrecalem, mialo w sobie juz 2 otwory (obok miejsca na lewarek)..
Wlozylem srube w ta mniejsza, a nakretke wlozylem do srodka poprzez wiekszy otwor.. i manipulujac palcem przez otwor, probowalem ja zablokowac (tak, zeby nie okrecala sie przy dokrecaniu sruby)..

Otwor jednak byl za daleko, nie bylem w stanie dobrze tego skrecic.. nawiercilem wiec otwor fi8 zaraz przy duzym otworze i tam zlamanym kluczem 13tka dalem rade jakos przytrzymac nakretke...

Z tylu uzylem poza plaskownika - wzmacnianego katownika - bylo o niebo latwiej.
Ale przod - zamknieta przestrzen - masakra!
Dzisiaj mialem solidna goraczke - moze to okroilo moja wyobraznie, nie mam tez kanalu, wiec lezalem plackiem pod autem z ktorego ladnie skapywaly resztki sniegu :)
Jedna rura zrobiona, druga zrobie jutro i porobie zdjecia.
Jakkolwiek dziekuje bardzo za pomoc!


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Ostatnio edytowano sobota, 8 stycznia 2011, 14:43 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
literówka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 grudnia 2010, 22:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
fajnie wygladalyby takie rury z koncowkami zagiętymi i na wierzchu jakas blacha ryflowana aluminiowa. cos w rodzaju gangsterek jak w terenowkach, no i montarz solidny zeby za schodek mogło posłuzyc. moze na wiosne takie sobie zrobie. rure i kolanka do wspawanie sa tanie jak barszcz a pomalowac mozna hameritem srebrnym i bedzie całkiem całkiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 grudnia 2010, 21:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
obiecywalem zrelacjonowac montaz - ale to po swietach, bo czasu bedzie wiecej :)


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 grudnia 2010, 22:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sid666 napisał(a):
Panowie, gratuluje!
Jak Wy dokrecaliscie przod?
Jedna rura zrobiona, druga zrobie jutro i porobie zdjecia.
Jakkolwiek dziekuje bardzo za pomoc!


no na pierwszej stronie odpowiadalem na to pytanie

czekamy na foto ....

gruszka napisał(a):
fajnie wygladalyby takie rury z koncowkami zagiętymi i na wierzchu jakas blacha ryflowana aluminiowa. cos w rodzaju gangsterek jak w terenowkach, no i montarz solidny zeby za schodek mogło posłuzyc. moze na wiosne takie sobie zrobie. rure i kolanka do wspawanie sa tanie jak barszcz a pomalowac mozna hameritem srebrnym i bedzie całkiem całkiem.


no moze i tak tylko mozna sie dowodu pozbyć u policjanta ....


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 stycznia 2011, 20:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
za przednie orurowanie tez sie mozna pozbyc dowodu w przypadku T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 stycznia 2011, 00:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

kilka rzeczy mnie boli... mocowania sa za szeroko w tych rurach - calosc ugina sie jesli tylko postawi sie na nich stope (nie mowie o stawaniu calym ciezarem ciala)..
od strony drzwi suwanych musialem nieco obnizyc i zdystansowac rure..
walne zdjecia tego jak wygladaja rury na auci, ale to jak je umyje :)


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 stycznia 2011, 01:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sid666 napisał(a):

kilka rzeczy mnie boli... mocowania sa za szeroko w tych rurach - calosc ugina sie jesli tylko postawi sie na nich stope (nie mowie o stawaniu calym ciezarem ciala)..
od strony drzwi suwanych musialem nieco obnizyc i zdystansowac rure..
walne zdjecia tego jak wygladaja rury na auci, ale to jak je umyje :)



z tego co widzę to zastosowałeś plaskownik bodaj 8-10mm zmień na profil 20x30 mm a bedzie mozna stanąć w miejscach otworów wstaw coś do środka aby uniemozliwić odksztalcenie foto 4 sprawdz sam tu jest najwiekszy problem

nie dawaj nakrętki miedzy elementy łączone to powoduje mniejszą powierzchnie styku a co za tym idzie zwiększasz dzwignie w efekcie końcowym odginanie przy nacisku


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 stycznia 2011, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
andrewa1 napisał(a):
sid666 napisał(a):
Nie dawaj nakrętki miedzy elementy łączone to powoduje mniejszą powierzchnie styku a co za tym idzie zwiększasz dzwignie w efekcie końcowym odginanie przy nacisku


Masz na mysli podkladke?
Co do profili - dziekuje za porade - skorzystam niebawem bo na dniach czeka mnie i tak akcja garazowa - montowanie halogenow :)


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 stycznia 2011, 18:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
dokładnie to chodzi mi o to
Załącznik:
rury3.jpg



podkładka jak najbardziej pod każdą nakrętkę to skoleji zwieksza silę i powierzchnię <hi>
Załącznik:
rury4.jpg


wykonane poprawnie ale jeśli sie da to otwór w miejscu czerwonej strzałki uzyskasz wieksza sztywność a co za tym idzie mniejsza dzwignia ideałem by było złapac na 2śruby


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 stycznia 2011, 20:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 października 2010, 02:59
Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia / Tarnobrzeg
model: Caravelle 96'
silnik: 2,5 + LPG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
na 1 zdjeciu - tam jest katownik, wiec musialem go pozniej jakos polaczyc z prostownikiem... stad nakretka
http://img221.imageshack.us/i/rury1.jpg/

co do 2 zdjecia - swieta prawda, problm jdynie z przytrzymaniem nakretki.. dalem ja dalej dlatego, ze obok byl spory otwor konstrukcyjny i moglem wsunac tam palucha i przytrzymac nakretke, a pozniej zblokowalem go kluczem (ten i tak musialem lamac pod katem)..

Jak sie wslizgne pod auto nastepnym razem, to porobie lepsze foty bo chetnie bym zobaczyl Twoje komentarze i poprawil bym calosc..
Te ktore zamiescilem - robilem z pewngo dystansu, bo z auta lalo sie sporo wody z topniejacgo sniegu :(


_________________
"It's not that easy being green" -- Kermit the Frog


Ostatnio edytowano niedziela, 9 stycznia 2011, 23:10 przez grzesiex, łącznie edytowano 1 raz
literówka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB