T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 08:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 grudnia 2010, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Dziś reportaż z wyprawy. Wczoraj po południu wyjechałem z Brzegu do Krakowa. W Jaworznie postój w McDonald bo rodzinka na pokładzie głodna. spryskiwacze nie działają. Nic nie widać. Zdenerwowany na parkingu pod Maciem postanowiłem rozebrać wreszcie maskownice i zajrzeć pod spód. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wszystko działa oprócz tego, że nie ma trójnika łączącego przewód od pompki z przewodami spryskiwaczy. Po szybkim zakupie w OBI na dziale ogrodniczym wszystko wróciło do normy. Teraz działa ale widzę, że muszę dokładnie sprawdzić jeszcze kilka systemów w tym aucie.

Wielkie dzięki wszystkim zaangażowanym za dotychczasową pomoc i porady.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 10:32 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 07:14
Posty: 545
Lokalizacja: opolskie

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
To ja się podepnę, bo problem podobny. Otóż nie działa mi jeden spryskiwacz, lewy a prawy daje jak szalony. Czy oba idą na tym samym zasilaniu i bezpieczniku, czy to raczej problem mechaniczny- zapchanie. Mam jeszcze spryskiwacze reflektorów i te pompują jak szalone.


_________________
Dobre maniery, mieć jedną T4
Sekcja Dolnośląsko-Opolska


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 10:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Musisz ściągnąć i kompresorem go dmuchnąć w odwrotną stronę niż podaje powinno pomóc


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 11:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Sprawdź rurki pod kratką/maskownicą. Możesz mieć zamarzniętą wodę w rurce lub jakiś paproch zatkał sama dyszę. Rurki są elastyczne więc lód da się pokruszyć ręką a ciała stałe z dysz najlepiej usuwać zwykłą igłą.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 11:21 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 07:14
Posty: 545
Lokalizacja: opolskie

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
Dzięki będę tak próbował ale dzisiaj nie bo wymoderowano strasznie, znaczy zimno jest <tajniak>


_________________
Dobre maniery, mieć jedną T4
Sekcja Dolnośląsko-Opolska


Ostatnio edytowano niedziela, 20 lutego 2011, 18:21 przez mariuszgim, łącznie edytowano 2 razy
wulgaryzmy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 12:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2011, 17:45
Posty: 171
Lokalizacja: Gdańsk
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
Robin mam dokładnie ten sam problem :) Jak byś doszedł co szwankuje daj znać :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 12:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 07:14
Posty: 545
Lokalizacja: opolskie

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
Ok, jak się ociepli to pogrzebię trochę przy niej


_________________
Dobre maniery, mieć jedną T4
Sekcja Dolnośląsko-Opolska


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lutego 2011, 13:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
U mnie nie spryskuje tylnej szyby. Czy powinno? Zatkana dysza tj. piszecie?


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lutego 2011, 17:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 07:14
Posty: 545
Lokalizacja: opolskie

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
Naprawiłem spryskiwacz, rozebrałem wtyczkę, odpiąłem wężyk, podmuchałem gębą i działa .


_________________
Dobre maniery, mieć jedną T4
Sekcja Dolnośląsko-Opolska


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 grudnia 2012, 17:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 12 czerwca 2011, 16:35
Posty: 7
model: T4 1999r.
silnik: 2.5TDI[ACV]

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam koledzy! Podepnę się chociaż mam inny problem, mianowicie jak włączam oprysk tylnej szyby to jednocześnie leci płyn także na przód, a jak pryskam na przednią szybę to tylko leci na przód, może orientujecie się jak to naprawić? Będę wdzięczny za wszelakie porady, pozdrawiam!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 grudnia 2012, 11:11 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Jaką masz pompkę? Z dwoma wyjściami i sterowaniem prądem (przód/tył)? Miałem coś podobnego w Golfie. Jak pryskałem na tył to trochę zawsze szło też na przód - taka konstrukcja.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 grudnia 2012, 17:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 12 czerwca 2011, 16:35
Posty: 7
model: T4 1999r.
silnik: 2.5TDI[ACV]

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Z tego co widziałem to pompka ma dwa wyjścia, zasilana dwoma kabelkami, a w przełączniku przy kierownicy mam oddzielne sterowanie spryskami na przód i tył
Stary_S3 napisał(a):
trochę zawsze szło też na przód .

Tylko, że u mnie nie jest to trochę, tylko normalnie wali płynem na szybe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 grudnia 2012, 19:14 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
W pompce masz zaworek, który w zależności od kierunku obrotów wirnika steruje przepływem płynu. Widocznie nie działa jak należy skoro przepuszcza w jedna stronę.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 września 2013, 21:58 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
chmielik napisał(a):
Musisz ściągnąć i kompresorem go dmuchnąć w odwrotną stronę niż podaje powinno pomóc

Mialem to zrobic ,w ten weekend ale nie zdazylem.Wlasnie prawy mi ladnie daje a lewy od paru dni zastrajkowal.
I wlasnie mialem to zrobic jak kolega chmielik to pisze,dobry sposob i pewnie skuteczny.
Jeszcze niech ktos z zorientowanych napisze czy w ogole te dysze po lifcie sa w jakis sposob regulowane :?:
Wysokosc mam na mysli pryskajacego plynu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 września 2013, 01:02 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:08
Posty: 157
model: t4 białas
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
nie działa mi spryskiwacz od strony pasażara. zdemontowałem kratkę i okazało się że jest on nie podłączony. do spryskiwaczy prowadzi jeden przewód od zbiorniczka. Czy powinien na nim znajdować się trójnik żeby podłączyć spryskiwacz czy każdy spryskiwacz ma własny przewód??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 września 2013, 06:21 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Powinien być trójnik.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: sumarek (wtorek, 24 września 2013, 08:21)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 września 2013, 10:08 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Ja mam zamontowany trójnik idzie jeden przewód ze zbiorniczka potem poprzez trójnik rozgałęzia się na dwie dysze spryskiwaczy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 września 2013, 22:28 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Zalezy ktory rok auta i czy masz spryskiwacz na tylne drzwi,lub klape.
U mnie w 01 rok mam przy pompce dwa przewody (jeden na lewo a drugi na prawo wychodzi)
Jeden do tylu idzie a drugi na gore do maski.
Tak mam po lifcie, przewod wodny dochodzi do lewego spryskiwacza (patrzac stojac na wprost auta) a pozniej z niego wychodzi przez gumowy lacznik do prawego spyskiwacza.Praktycznie to te laczenie przez gumowy lacznik na pierwszy rzut oka stanowi ladna calosc,ale ladnie zeszlo,choc za moich czasow nigdy tego nie robilem.
Dzis znalazlem czas aby obydwa wyjac wymyc szczoteczka z brudu i przedmuchac kilka razy powietrzem.Pieknie pryskaja,choc lewy troche za nisko,ale coz taki urok spryskiwacza po lifcie ze nie ma regulacji wysokosci.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 16:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
Podpinam się pod stary temat. Jak wyjąć zbiornik spryskiwacza lub przynajmniej pomkę?!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 listopada 2015, 22:10 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Pompka jest mocowana na wcisk. Aby wyjąc zbiorniczek musisz odkręcić dwie nakrętki, jedna poniżej pompki druga przy wewnętrznym fartuchu, w górnej części zbiorniczka.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB