T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2020, 23:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Mam multika 2000r i za cholere nie mam, pojecia jaj obnizyc kierownice przy wymianie za duza szczelina miedzy przelacznikami a tasma kilka razy przewija sie przez temat na dole przy podlodze , ale jak gdzie? Widziałem w manualu notriego o wytoczeniu tulejki redukcyjnej o 3 mm co pozwoli wejsc jej glebiej przez co i kierownica opadnie nizej? Ktos cos podpowie bo chyba juz wszystko przejzalem i przeczytalem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 marca 2020, 21:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
MSZ trzeba podtoczyć stożek dolny otworu redukcji


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 marca 2020, 23:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Cały stozek przetoczyc-presunac zeby glebiej siadł, , czy tylko koncowke na prosto jadac nozem po srednicy wewnetrznej redukcji? U notriego na fotce wydaje mi sie ze wewnatrz redukcji na prosto podtoczyl o 3 mm. Mierzylem sportowa kierownice od lupo bo tasme ma przy kierownicy jak t4 i wyszla przez redukcje spora szczelina


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 01:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Wiem tylko tyle ile napisałem, bo u mnie jest to samo co u Ciebie, ale redukcja jest tak nabita, że nie daje się niczym zdjąć. Któryś poprzednik przedłużył płetwę wyłączającą migacze i podgiął ślizgacz od klaksonu (nie mam taśmy).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 21:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Teraz to multik pojechał na spa do lakiernika ale jak wroci to pokombinuje. Mi jak zalozylem tez nie chciala zejsc to bralem od znajomego takie cudo zeby ja zdjac bo sam sciagacz nie dawal rady bo lapki spadaly. Mianowicie kwadrat skrecany z dwoch polowek srubkami 6 z okragla dziura . luzowalem srubki przekladalem za tulejke skrecalem i to trzymalo juz tulejke za to sciagacz dwu lapkowy i z oporem ale zeszla


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2020, 09:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
To jest myśl, bo ja trzyramienny nawet podpilowywałem zeby lepiej lapało. Jakiej grubości ten "kwadrat"?
U mnie prosto nie bedzie nawet jak zdejmę pająka


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2020, 22:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Gruby kolo 10-12mm , jutro postaram sie zmierzyc i fotki zrobic


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lutego 2023, 11:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 12:19
Posty: 41
Lokalizacja: NRW
model: LONG
silnik: 2,5 TDI 102 PS

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Chyba sie pogubilem troche. Mam T4 z 12.2001 na starym przodzie, z tego co widze to kiery od T4 z tych lat maja duzy frez i jest on tak samo wygladajacy jak te z no bory/golfa 4, czy ta kiera podchodzi plug&play , czy nie? Czy moze te co ogladalem w ogloszeniach sa opisane jako T4, a tak naprawde sa np. z Passata, a w kazdym T4 jest maly frez.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lutego 2023, 14:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Od T4 jest kierownica identycznie wyglądająca jak np. z Golfa 4, lecz jej mocowanie jest inne.
Jak są opisane w ogłoszeniach, że od T4 to powinno być od T4 i wtedy pasuje p&p.
Jak jest z Golfa to bez redukcji jej nie zamontujesz.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lutego 2023, 21:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 12:19
Posty: 41
Lokalizacja: NRW
model: LONG
silnik: 2,5 TDI 102 PS

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Czyli odpuszczam temat, dam moja do obszycia i tyle.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2023, 21:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Z redukcją to można zamontować kierownice nawet od T6.1 w T4 ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 września 2023, 18:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 10 sierpnia 2013, 20:36
Posty: 11
model: Caravelle
silnik: 2.5 AAF

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zgodnie z manualem zamontowałem u siebie kierownicę multifunkcyjną i teraz mam pytanie.
Jak zrobić, aby z kierownicy można było obsługiwać radio z androidem?
Podłączyłem kabel z przekaźnika 452 do key1 ale nie działa :-(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB