wszystkie modele od 96'
EDYCJA ( 30.09.13 )
ze względu na awarię linki do pojedynczych instrukcji nie działają.
tu link do całego kompletu ( dzięki probe041 ):http://www.mediafire.com/?agy19cy00g5zawiera:
Dane techniczne – Podwozie – Układ kierowniczy – Podwozie 16” – Układ kierowniczy, podwozia 16” – Koła i opony
Naprawa zawieszenia przednich kół – Zestawienie części przedniej osi – Wymontowanie i zamontowanie wspornika zespołu napędowego, stabilizatora, drążka skrętnego, wahaczy i amortyzatora – Wymontowanie i zamontowanie wspornika zespołu napędowego – Wymontowanie i zamontowanie amortyzatora teleskopowego – Wymontowanie i zamontowanie oraz regulacja drążka skrętnego –Wymontowanie i zamontowanie przedniego stabilizatora – Zamontowanie dodatkowego wzmocnionego przedniego stabilizatora – Dobór i oznakowanie drążka skrętnego: samochody do 2 04.2000 – Dobór i oznakowanie drążka skrętnego; samochody od 05.2000 2 – Dobór i oznakowanie drążka skrętnego; samochody od 05.2000 2 z silnikiem 111 KW/TDI – Dobór i oznakowanie drążka skrętnego; samochody od 05.2000 2 z silnikiem 150 KW 6-cylindrowym – Naprawa nakrętki spawanej w podłużnicy – Wymontowanie i zamontowanie górnego i dolnego wahacza – Wymontowanie i zamontowanie dolnego przegubu osi – Wymontowanie i zamontowanie górnego przegubu osi – Łożyskowanie koła, wymontowanie i zamontowanie półosi napędowej – Wymontowanie i zamontowanie obudowy łożyska koła – Wyciskanie i wciskanie łożyska koła przy wymontowanej obudowie łożyska koła – Wyciskanie i wciskanie łożyska koła przy zamontowanej obudowie łożyska koła
Naprawa półosi napędowej – Wymontowanie i zamontowanie półosi napędowej – Naprawa półosi napędowej– Sprawdzanie zewnętrznego przegubu równobieżnego
Naprawa zawieszenia tylnej osi – Dodatkowe zamontowanie tylnego stabilizatora – Wymontowanie i zamontowanie amortyzatora teleskopowego
Dobór sprężyn śrubowych i sprężyn naciągających regulatora siły hamowania – Dobór dla samochodów do 2 04.2000 – Dobór dla samochodów od 05.2000 2 – Dobór dla samochodów od 05.2000 2 z silnikiem 111 KW TDI – Dobór dla samochodów od 05.2000 2 z silnikiem 150 KW 6-cylindrowym – Zamiana na wzmocnione sprężyny śrubowe
Naprawa osi tylnej (napęd na cztery koła)– zestawienie montażowe
Naprawa łożyska tylnego koła (napęd przedni i na cztery koła) – Wyjmowanie i wciskanie łożyska koła za pomocą urządzenia montażowego 3253 – Wyciskanie i wciskanie tylnego łożyska koła za pomocą urządzenia V.A.G 1459B – Wymontowanie i zamontowanie tylnej półosi napędowej – Naprawa tylnej półosi napędowej
Momenty dokręcania śrub do kół – Zmienione śruby do kół od modelu rocznika 2001
Pomiary geometrii– Założenia przy sprawdzaniu – Miejsce zainstalowania tabliczki danych samochodu na słupku A obok centralnego zespołu elektrycznego – Umieszczenie numeru grupy na tabliczce danych samochodu – Pomiary i regulacja wysokości stałej na osi przedniej – Pomiar podłużnego pochylenia samochodu– Wymagane wartości pomiarowe: samochody do 2 04. 2000 – Wymagane wartości pomiarowe: samochody od 05. 2000 2 – Regulacja kąta pochylenia koła – Regulacja zbieżności – Ustawienie przekładni kierowniczej w położeniu środkowym – Sprawdzanie i regulacja kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy – Regulacja zbieżności kół tylnej osi – Rachunkowe określenie kierunku jazdy
Układ kierowniczy- Wymontowanie i zamontowanie rury osłonowej i kolumny kierownicy - Kolumna kierownicy, rura osłonowa i koło kierownicy do 2 08.98: zestawienie montażowe - Kolumna kierownicy, rura osłonowa i koło kierownicy od 04.98: zestawienie montażowe - Wymontowanie i zamontowanie poduszki bezpieczeństwa - Naprawa układu wspomagania mechanizmu kierowniczego - Pompa wspomagania kierowania, pojemnik wyrównawczy i przewody hydrauliczne: zestawienie montażowe