T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sworznie meyle
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 lipca 2014, 22:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
witam serdecznie jestem nowy na forum przegladalem forum szukajac odpowiedzi na moje pytanie ale nie znalazlem .Zamowilem sworznie dolne i gorne firmy meyle przyszly ale w trakcie montazu pojawil sie problem bo nie pasuja otwory na sruby zwiazku z czy, mam do was koledzy pytanie czy w t4 wystepuje kilka rodzaji sworzni bo wymiary wedlug starego zgadzaja sie wszystko pasuje tylko jest problem chwyce sworzen na jedna srube to brakuje mi na druga doslownie pol centymetra a jesli uda mi sie chwycic na 2 sruby to sworzen nie wchodzi do konca <zły> siedzisko sworznia wyczyszczone .nie wiem czy cos bylo wczesniej zmieniane w samochodzie bo dopiero posiadam je tydzien ale wedlug kartki pod bezpiecznikami silnnik i skrzynia sie zgadza z buda wiec raczej watpie t4 to 2.5 b silnik acu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 lipca 2014, 09:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Dolne sworznie różnią się - inne są do roku modelowego 1995 a inne od 1996. Prawdopodobnie zakupiłeś niepasujące.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 lipca 2014, 09:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm tak samo mysle tylko ze wedlug aukcji i numeru vin powiny pasowac bo to byly do tego samochodu a moje maja jakis dziwny cypelek a wedlug zdjec posiadaja to samochoody z roku 1996 i powyzej a podpowiecie mi jak szybko zdemontowac dolny sworzen bo mecze sie juz godzine z nim i pierun nie chce wyskoczyc :P a zeby gorne mocowanie sworznia wyciagnac to musze za bakiem te sruby popuscic ? bo one sa wprasowywane a nie mam przyrzadu zeby na samochodzie je zamocowac :P skorzystam z prasy u znajomego oczywiscie geometrie pozniej ustawie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 lipca 2014, 09:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Było już kiedyś na forum:

viewtopic.php?f=10&t=1329&p=14071
viewtopic.php?f=10&t=598
viewtopic.php?f=10&t=7275

Czy są problemy z funkcjonowaniem opcji "szukaj" na forum?


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 lipca 2014, 10:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
sorki zle widocznie szukalem dzieki za pomoc :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 16:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
a jescze takie jedno pytanie mam czy gornych sworzni wystepuja tez 2 rodzaje ?
<szok>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 20:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
nie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lipca 2014, 13:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm panowie a czy na wachaczach dolnych w t4 sa wszystkie sruby z regulacja kata czy tylko jedna na stronie ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lipca 2014, 13:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tylna śruba przy sankach


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lipca 2014, 14:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
ok dzieki a mozna dostac ta 2 srube ? bo musze wyciagnac wachacz zeby sworzen wybic a nie idzie wykrecic wiec mysle zeby ja wyciac po prostu i dac nowa pytalem sie u siebie w motoryzacyjnym powiedzieli ze nie ma takich srub


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lipca 2014, 16:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
ASO 60zł sztuka, allegro ok. 30 zł za 2 szt


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lipca 2014, 11:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
sruby dostalem za 20 zl za 2 sztuki wiec nie ma wielkiej tragedi wlasnie skonczylem skladac wszystko czyli sworznie hamulce nowe amortyzatory przejechalem sie kawalek i nagle cos zaczelo stukac bylo slychac takie klup klup posprawdzalem wszystko i nic nie widze zeby dociagniete nie bylo hmm czyzby nowy sworzen trzaskal ?:o zawieszenie skladalem na dzwigietym samochodzie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lipca 2014, 13:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Błąd, wahacze trzeba skręcać jak auto stoi, inaczej rozwali tuleje


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Grzesiek--89 (sobota, 26 lipca 2014, 13:29)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 lipca 2014, 13:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm wachacze nie byly sciagniete bylo na aucie wprasowane juz znalazlem przyczyne dolni sworzen zle doszedl w wachaczu dolnym z jednej strony ide wlasnie rozebrac jeszcze raz i zobaczymy co bedzie :) bede wiedzial ze wachacze sie skreca jak auto na ziemi jest ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 lipca 2014, 10:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm za chwile chyba wywioze teczke na zlom (zart) nowy sworzen kupilem wszedl idealnie poskrecalem do kupy wkladam kolo i jazda probna i to samo :( normalnie zalamka nie wiem juz co mam zrobic potrzebuje samochod a pomysly juz mi sie koncza :/ moze ktos cos doradzi sensownego ?Jest opcja ze to przez geometrie teraz nie pasuje i trzaska bo wyciagalem caly wachacz dolny na drugiej stronie nmie wyciagalem nic i nic mi nie trzaska


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 lipca 2014, 17:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm panowie a czy jest mozliwe ze sworznie dolne roznia sie tez srednica czopa ? zamowilem juz inny wachacz i dalej sworzen nie chce do konca wejsc z drugiej strony wszedl bez problemu juz nie wiem co mam zrobic bo to sie zaczyna smieszne robic mam jednen sworzen co sie rozni sposobem mocowania i wlazni jak po masle a nowy z odpowiednim mocowaniem nie wchodzi do konca sam juz nie wiem co jest grane powoli rece zalamuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 lipca 2014, 18:18 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Sam sobie odpowiadasz na pytanie zmień inny sworzeń


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 lipca 2014, 22:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
tak tylko ze w sklepie powiedzieli mi ze roznia sie tylko sposobem mocowania .i dal mi z mojim mocowaniem jedna strona weszla druga jest d... pa zimna macie jakies zdjecie dobrze zamocowanego sworznia dolnego bo sam juz nie wiem moze druga strona tez jest zle zamocowana za chwile mozg mi sie zagotuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 lipca 2014, 22:18 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Nie jestem pewny na 100% ale nie ma czasem prawego i lewego sworznia skoro jeden ci wszedł bez problemu a drugi nie to może muszą być prawy i lewy a ty masz dwa takie same


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 lipca 2014, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm wydaje jednak mi sie ze nie ma lewy i prawy i ze kazdy powinien pasowac z obojetnie ktorej strony ale jestem czlowiekiem i moge sie mylic


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB