T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 lutego 2016, 23:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Probe nie wprowadzaj w błąd, drążki były dobierane do wersji wyposażenia samochodu niezależnie od silnika i w axg jak był multivan to były właśnie cienkie aby auto było komfortowe


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: virus (niedziela, 14 lutego 2016, 15:06)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 lutego 2016, 23:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ok, może źle napisałem. Po prostu moje są z Multika axg ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2016, 09:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ja takie miałem w mojej caravelle 2,5b a najlepiej jest to wyjaśnione na wiki który kolor gdzie był stosowany https://translate.google.pl/translate?h ... rev=search


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: virus (niedziela, 14 lutego 2016, 15:06)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2016, 15:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 31 stycznia 2016, 20:36
Posty: 169
Lokalizacja: Dębica
model: T4
silnik: 2.5 TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 10 razy
Dzięki wielkie za pomoc to mi wszystko rozjaśniło. Drążek już zamówiony z używki, niestety zamienników nie znalazłem. Nowy w oryginale w VW koszt 909zł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 13:40 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 5 lutego 2013, 20:47
Posty: 141
Lokalizacja: DKL
model: Transporter T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 3 razy
Ja natomiast mam "trzeszczący" problem z drążkiem skrętnym. Podczas jazdy tak masakrycznie skrzypi i trzeszczy jak w starym Żuku. Każda nierówność na drodze objawia się w ten sposób. Skrzypi na wysokości ścianki grodziowej. Do tego na postoju gdy kręcę kierownicą jest to samo. Psikałem troche WD 40 w te elementy ,które pracują ale to nic nie dało. Może są za bardzo naprężone bo bus stoi dość wysoko? Gdy pada deszcz i woda zachlapie podwozie to skrzypienie ustaje.... ale jak wyschnie to znów skrzypi. Może nasmarować smarem? Tylko który element? Moze ktoś podpowie? Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 14:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Jak skrzypi przy kręceniu kierownicą to raczej sworznie, co jest bardzo częste.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: kuczypies (sobota, 20 lutego 2016, 23:26)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 14:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Sprawdź czy masz podkłady gumowe na drążkach za bakiem przy miejscu styku z belką i w jakim stanie.

Jak tam wszystko ok to zdejmij koło, zmierz długość gwintu na regulacji za bakiem, odpręż drążek a potem złap za zwrotnice i poruszaj góra - dół i słuchaj skąd skrzypi.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 14:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Probe041 napisał(a):
odpręż drążek a potem złap za zwrotnice i poruszaj góra - dół i słuchaj skąd skrzypi.

po zluzowaniu układu zapewne przestanie skrzypieć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 15:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 5 lutego 2013, 20:47
Posty: 141
Lokalizacja: DKL
model: Transporter T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 3 razy
Kenobi napisał(a):
Jak skrzypi przy kręceniu kierownicą to raczej sworznie, co jest bardzo częste.

Może też ale dzwięk wyraznie idzie zza ścianki grodziowej. Długość gwintu jest jednakowa po obu stronach.Pilnuje tego. Dzięki,będę badał to i to. Psikne czymś w te elementy które skrzypią.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 20:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Sworzeń górny podejrzewam


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: kuczypies (sobota, 20 lutego 2016, 23:26)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 lutego 2016, 23:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 5 lutego 2013, 20:47
Posty: 141
Lokalizacja: DKL
model: Transporter T4
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 3 razy
Jednak mieliście racje z tymi sworzniami. Faktycznie skrzypienie idzie z nich i strasznie się przenosi w kier baku paliwa,ścianki grodziowej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 sierpnia 2018, 13:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 30 stycznia 2011, 15:36
Posty: 25
model: T4 BALDINGER
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie,a nasuwa mi się takie pytanie...regulując napięcie drążków tymi śrubammi za bakiem możemy przeregulować ,,wysokość auta'' tak to nazwijmy.A czy zmienia się jego sztywność,komfort po zluzowaniu drążków???Chodzi o to że u mnie w ve t4 laweta przód jest bardzo sztywny jakby w ogóle nie pracował. <bezradny>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 sierpnia 2018, 13:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
zmienia się i komfort i geometria



Za ten wpis autor Adampio podziękował: MICHAŁ ,MICKY' (piątek, 10 sierpnia 2018, 13:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 sierpnia 2018, 13:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 30 stycznia 2011, 15:36
Posty: 25
model: T4 BALDINGER
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
czyli jeżeli je zluzuję przód zacznie lepiej pracować zrobi się bardziej miękki??? Ale po takim zabiegu trzeba ustawić geometrię???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 sierpnia 2018, 13:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tak, tak


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 sierpnia 2018, 13:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 30 stycznia 2011, 15:36
Posty: 25
model: T4 BALDINGER
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
DZIĘKUJĘ PANOWIE!!! <vw> <beer> <beer>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB