T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 11:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 lutego 2023, 11:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 69
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Dziękuję za Twoje zaangażowanie w próbę pomocy...
Ale z pełnym szacunkiem proszę przeczytaj ze zrozumieniem co sam piszę i z czym mam problem /bałagan i sprzeczne informacje sprzedawcy i karty produktu a katalog producenta oraz Twoje próby odpowiedzi/.
Spróbuję to jeszcze raz podsumować:
Przeglądam karty techniczne u sprzedawców i WSZĘDZIE jest odwrotnie :
170 787 opisują jako 800-1000kg
170 786 w opisach jako 1200kg

Z Twoich linków wynika tak jak u sprzedawców

Natomiast hoopsii napisał(a):
Co do tych numerów tylnych amorków to jest tak:
170 786 800 1000 KG
170 787 1200 KG

A link który ja przywołałem w rozmowie czyli odsyłacz do polskiej wersji katalogu producenta nic nie wnosi w kategorii konkretnej odpowiedzi
https://aftermarket.zf.com/pl/pl/sachs/ ... untryID=PL

Reasumując = ktoś się pomylił lub się myli - a jedynie czytam ze zrozumieniem i próbuję się nie pomylić...
Myślałem dotychczas, że forum do tego ma służyć aby unikać niewiedzy lub błędów,
a pomylić się ma prawo każdy jeżeli robi to nieświadomie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 lutego 2023, 12:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
To co stoi w katalogu producenta jest święte i dalej nie ma co zgłebiać tematu. Na forum też się zdarzają błędy.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 lutego 2023, 20:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 69
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Amen.
Przyjmuję oficjalną wersję jako poprawną wersja oznaczeń:

170 786 jako 1200kg

170 787 jako 800-1000kg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 grudnia 2023, 23:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Czytam na temat amortyzatorów sachsa i w końcu zgłupialem . Robię u siebie remont zawieszenia przedniego kompletny. Całe zawieszenie wyciągnięte i się puaskuje i maluję proszkowe. Tuleje wszystkie wymiana na poliuretan,sworznie na Metale HD a amorki miały być zmienione na Sachs wzmocniony olejowy. Moje autko to Multivan 150km 2000r. Nie jest to wół roboczy tylko autko które chce dobrze zrobić i raz na jakiś czas gdzieś pojechać. A jeśli chodzi o te amorki to jak one przyczyniają się do pękania podłużyc ( które mam już słabe)to nie wiem czy nie odpuścić wymiany amorków lub wymiany tylko na te normalne. Co doradzicie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 grudnia 2023, 16:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 304
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 20 razy
Jeżdżę już kilka lat na wzmocnionych sachsach i nic mi nie pęka. Jednak są ZNACZNIE sztywniejsze od standardowych. Zamontowałem je ze względu na sporo szersze tulejki mocujące, które w zwykłych amorkach szybko się wybijają.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 grudnia 2023, 20:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Toudi jeśli jeździsz po autostradach to ok, w każdym innym przypadku odradzam


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 stycznia 2024, 00:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Probe041 posłuchałem rady i wymieniłem te wzmocnione amorki na zwykłe Sachsy. Nawet pochwalę się zdjęciami jak wyglądają na prawie nowym zawieszeniu


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 stycznia 2024, 18:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Drogo to na tym zdjęciu wygląda, Pozdr


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB