T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 631 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 sierpnia 2019, 10:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Panowie, a jeśli nie jeżdżę załadowany tylko używam T4 do wożenia dzieciaków to markowe 690kg obleci? Na przyszły sezon chcę skompletować koła i mam ciągle w głowie ten wzór:
https://www.sklepopon.com/felgi-alumini ... et30-25352, jest też opcja w ET 45 niestety cena już rośnie sporo https://www.sklepopon.com/felgi-alumini ... et45-25187 podjadę z ciekawości na wagę jak rozkładają się naciski w moim busie (tyle koła poza wagą / całość / przednie koła poza wagą) może to mi coś podpowie. Mam przeczucie, że felgi na których latam wcale nie mają więcej niż 690kg i zastrzeżeń brak, i są felgi ORI więc jakość markowa.

Dodam tylko, że na necie sporo fotek z T5, T6 na tych kołach, pytanie jak ET30 się zlicuje lub nie z nadwoziem auta.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 sierpnia 2019, 23:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Nie obleci


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 sierpnia 2019, 08:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Jest to zastanawiające, sprawdziłem u siebie co mam obecnie, bo auto po zakupie, ani opon, ani felg nie dobierałem, poprzedni właściciel używał go tylko do letnich wypadów na Chorwację (więc non stop trasa w wysokich temperaturach) - nie mam powodu aby nie wierzyć, przez 5 lat w CEPiKu przybyło za jego posiadania równomiernie 18kkm po mniej więcej 3.6kkm rocznie i do tego kilka innych aut pod domem, jeden Patrol do zabawy i inne zwyklejsze do jazdy codziennej. I na czym jeździł załadowany po dach na długie wakacyjne wojaże?
Felga 690kg
Opona o indeksie nośności 91, a więc... 615kg
Opony w ciągu miesiąca/dwóch powinienem zmienić na zimówki o indeksie 101 czyli 825kg i tak już ten komplet zostawię

I tak sobie myślę, że skoro taki komplet lata (690+615) - i jadąc ostatnio na krótkie wczasy trafiłem na kilka dziur w gorszej drodze i absolutnie nic się nie stało, to dlaczego (690+825) miałoby nie latać.
Oczywiście T4 wiele i wersji wiele, jak ktoś ładuje 1,5t cementu to owszem, ale jako auto rodzinne... inna inność.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 sierpnia 2019, 09:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 9 lipca 2016, 20:28
Posty: 260
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
model: Groszek TDI
silnik: 2,5 TDI AJT 138KM

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 73 razy
Ronin, poza tym, że auto latało i nic się nie stało, warto zajrzeć w zalecenia producenta auta, tak długo jak jest ok, to spoko.
Ale w sytuacji gdy coś się stanie, zwyczajnie ubezpieczyciel może odmówić pokrycia szkody z polisy i obciążyć Ciebie całymi kosztami, bo Twoje auto poruszało się na felgach/kołach innych niż zalecane przez producenta do tego samochodu.
Więc, biorąc pod uwagę materiały z czasów produkcji naszych teczek i materiały obecne, spełniając wymogi producenta, jeździmy z dużym zapasem, ale ubezpieczyciel to wredna wsza i czepia się każdego włosa, żeby tylko jak najmniej zapłacić.
Dyskusje na temat nośności felg i konieczności opon "c", są totalnie bez sensu, każdy zrobi jak chce, jednak dupochronem jest jazda na zalecanych przez producenta wartościach i indeksach, czy to się nam podoba, czy nie, i nie ma tu znaczenia z czym jeździsz, czy to ludzie, buraki, cement, czy powietrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 sierpnia 2019, 10:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
To oczywiście, że tak, tego jestem świadomy, próbuję gdzieś tam znaleźć złoty środek, żeby wilk był syty i owca cała, opona C czy XL jak najbardziej tak, felga powyżej 690 już mnie mierzi niezmiernie, wybór 18" niemal żaden :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 sierpnia 2019, 16:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Podaj naciski na osie z tabliczki znamionowej to będzie wiadomo ile legalnie minimum muszą mieć felgi czy opony


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 sierpnia 2019, 08:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Widzę, że ten temat przewija się wszędzie i co kilka dni... Ronin ---> Możesz zamontować opony nawet o indeksie 88 - i możliwe, że też pojeździsz nawet rok albo dwa - ale pamiętaj, że nie jesteś sam na drodze - nie szukaj na siłę oszczędności i kombinacji. Twoją rozterką powinno być: czy zmontować Bridgestone, Michelin, czy Continental, i jak doprowadzić do ładnego wyglądu felgi dedykowane, zamiast cudować z wnioskami: jeździłem 4 lata i żyję - to nie forum BMW E36 - tutaj poziom racjonalnego myślenia jest znacznie wyższy.

Z doświadczenia wiem, że jak zamontujesz coś to zapomnisz o niebezpieczeństwach nieprawidłowego doboru i usterka zaskoczy Cię w najmniej spodziewanym momencie. Będziesz chciał reklamować felgi i podasz, że zamontowałeś do T4 - odrzucą reklamację, opony tak samo. Pomyślisz: A jest ładna pogoda to pojadę na Słowację - tylko 5km od granicy - albo do rzeszy - i wrócisz na lawecie... (wypadku nie chcę nawet przywoływać)

Ponadto nie licz, że na dziurawych drogach słabsze felgi będą wytrzymywały.


Ostatnio edytowano środa, 28 sierpnia 2019, 12:10 przez MAZZY137, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor MAZZY137 podziękował: niebieski-n2 (środa, 28 sierpnia 2019, 08:52)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 sierpnia 2019, 09:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Po pierwsze ja na razie sam nic nie montowałem - piszę o stanie nabytym auta i o tym jak to zmienić, żeby wilk był syty i owca cała. Sprawdziłem tabliczkę znamionową. Pierwsza oś 1510kg czyli 755kg na koło, druga oś 1230kg czyli 615kg na koło. Wezmę to pod uwagę w przypadku zakupu nowych felg. Znalazłem juz takie o nośności dużo wyższej tylko na ten czas mnie nie stać. Trzeba odkładać i nie marudzić :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 sierpnia 2019, 11:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Ronin, tak z ciekawości jakie masz DMC?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 sierpnia 2019, 11:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Nie mam przy sobie dowodu, na tabliczce znamionowej mam jeszcze dwa zapisy 2620kg i 4500kg potem oś 1 - 1510kg i oś 2 - 1230kg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 sierpnia 2019, 13:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
1510kg na 2 i masz min. nośność


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2019, 06:37 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Ronin78 napisał(a):
...Mam przeczucie, że felgi na których latam wcale nie mają więcej niż 690kg i zastrzeżeń brak[b], i są felgi ORI więc jakość markowa[/b]...


Ronin musze cie zmartwić, ale twoje felgi absolutnie nie są ORI <53> Te MAMy w originale wychodziły tylko w rozmiarze 19cali , 8.5J z etą 45.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2019, 08:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
No spokojnie zrobię z tym porządek na konkretne 18 i całoroczne opony XL rozmiary 245/45 R18 są dość przystępne cenowo.

Kubek przy 18'' 7.5-8.5J w jakie et celować? 35-40? Rozważam coraz bardziej monoblock z Audi A8 ten model 4E0601025Q kupić, dać do renowacji na srebrną żarówkę, nie mogę jednak znaleźć informacji jaką mają nośność. Porównując nieco inaczej masy A8 od 1460 do 1860 zależnie od silnika i pełna ładowność 2460 kg, natomiast masa Multivana 1765kg i max ładowność 2650kg - to wszystko jest blisko, A8 latają po 200+ km/h gdzie ja nie wykraczam poza 120+ i drogą dedukcji powinno być ok.

Z monoblokami ciężko było mi się dogadać ze sprzedawcą i chyba tak miało być wpadły takie koła:
8Jx18H2 ET35 5x112, H2 czyli półciężarówki, ciężarówki – felgi „semi-drop”, 1szt waży 17kg, a na to w planach wielosezon 245/45


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 września 2019, 18:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Ronin78 napisał(a):
No spokojnie zrobię z tym porządek na konkretne 18 i całoroczne opony XL rozmiary 245/45 R18 są dość przystępne cenowo.

Kubek przy 18'' 7.5-8.5J w jakie et celować? 35-40?


czytamy uważnie cały temat <up>

Kubek napisał(a):
Najlepsze według mnie et waha się w granicach 38-45 i to zależy od szerokości koła .Szukaj kół o szerokościach 7-8,5J Jak eta 38-42 to szerokość koła 7-7,5J . Jak eta 43-48 to szukaj kół o szerokościach 8-8,5J


Ronin78 napisał(a):
Z monoblokami ciężko było mi się dogadać ze sprzedawcą i chyba tak miało być wpadły takie koła:
8Jx18H2 ET35 5x112, H2 czyli półciężarówki, ciężarówki – felgi „semi-drop”, 1szt waży 17kg, a na to w planach wielosezon 245/45


Te koła świetnie by wygladały w dwuch szerokościach : 8.5J i 9.5 albo 10J - do tego lekki naciąg i gleba . Tak bym to ja widział <england>

Nie zakładaj 245/45 bo przy tej ET i szerokości felgi, opony będą tarły o ranty nadkoli .

Pamiętaj też ,że każda opona jest inna i inaczej leży na feldze . Niektóre mają rant ochronny felgi , co je lekko poszerza i tu mogą byś schody z upchaniem ich w nadkola .


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,



Za ten wpis autor Kubek podziękował: Ronin78 (wtorek, 3 września 2019, 18:17)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 września 2019, 18:17 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Z tego wszystkiego to chyba kupię zimówki XL na obecne felgi, a polerowane ranty zostawię jednak do lata 2020, czy 235/45 nadal będzie mogło obcierać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 września 2019, 18:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Ronin78 napisał(a):
czy 235/45 nadal będzie mogło obcierać?


Słuchaj , ja nie wiem na jakiej oponie chcesz to posadzić i nie wiem jak bardzo masz obniżone auto <bezradny>

Musimy sobie chyba wyjasnić pojecie " obcierać "
Pisząc to ,nie mam na myśli ,że wsiadając do auta , i ruszając do np. sklepu , będzie ci ta opona tarła o nadkole , nie!!! Mam na myśli to ,że np. lecąc sobie 130 na autobanie wpadniesz w jakąś nierówność ,łączenie delikatne asfaltu,uskok , gdzie dociśnie na moment autem do ziemi i to odczujesz na swoim siedzeniu bo dupsko ci troszke wciśnie w siedzisko na moment ( no nie wiem jak ci to opisać ) wtedy opona o tak dużym rozmiarze z felgą o tak niskim ET dobije do rantu nadkola - i to usłyszysz, co lepsze uwidzisz też na oponie !!! Albo będziesz np. zjezdzał z drogi na jakiejś nierówności na skreconych kołach , wtedy opona też zawadzi o nadkole itp .... KAPISZ ?????

Obrazek
Tu miałem taka sytuację ,że na ori 19ki z RS6 założyłem 235/40 /r19 i przy większych prędkościach na jakiś uskokach , auto dobijało właśnie do ziemi i z przodu opona potrafiła leciuteńko otrzeć się o rant .Ale jak widzisz było dość nisko ,a opona miała rant ochronny felgi . Potem opony zmieniłem na ToYo Proxes T1 225/40/19 XL 96 i było idealnie .

Obrazek
Tu z kolei miałem jeszcze większą glebę i oponę 235/35/r19 , te same parametry co w RS6 czyli ORI MAM 19' 8.5J eta45 z tym że opony bez rantu ochronnego, co je nie poszerzało , wiadomo 5mm nizsze i było idealnie


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,



Za ten wpis autor Kubek podziękował: Ronin78 (wtorek, 3 września 2019, 19:19)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 września 2019, 19:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Wiem w czym rzecz, do dalszej dyskusji zrobię jakieś zdjęcia i pomiary. Dzięki na ten czas. Mam całą zimę żeby dobrze dobrać oponę. Przekopuję angielskie fora i nie taki diabeł straszny z tym ET35, zwróćcie uwagę na opisy zdjęć, że poniższe felgi to nie 8.0J tylko od 8.5J w górę


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 września 2019, 22:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Osz kurna, mój samochód <38>


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 września 2019, 22:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Ronin78 napisał(a):
Wiem w czym rzecz, do dalszej dyskusji zrobię jakieś zdjęcia i pomiary. Dzięki na ten czas. Mam całą zimę żeby dobrze dobrać oponę. Przekopuję angielskie fora i nie taki diabeł straszny z tym ET35, zwróćcie uwagę na opisy zdjęć, że poniższe felgi to nie 8.0J tylko od 8.5J w górę


Szkoda tylko że nie napisali ze żeby otworzyć przesuwane drzwi trzeba zamontować na listwie dystans odpychający te drzwi na zewnątrz żeby mogły minał wystajaca felgę 10J .
Zauważyłeś jaka jest szerokość opony ? jej wymiary ? Ty będziesz zakładał taka oponę na 8J .
W tym czerwonym jest taki naciąg że jakby zaciągnął ręczny przy 30km/h i zarzucił dupą to ta opona by mu z tej 10J po prosty spadła ! A wszystko po to żeby zmieścić oponę w nadkole . Felga mu wystaje ,ale opona już nie !!!

Miałem podobnie . Przód 8.5J opona 225/50 , tył 10J opona 245/45
Obrazek


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 września 2019, 05:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 7 maja 2019, 07:22
Posty: 292
Lokalizacja: Łańcut / okolica
model: MULTIVAN T4
silnik: 2,5 TDI ACV /DX2
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 17 razy
Dlatego problemem nie są felgi Et35 8J w tym momencie tylko odpowiednio dobrana guma, a decydując się strikte na lato mam spore pole manewru, problem jednak w tym, że chciałem mieć "trochę" gumy, a tu balonika raczej nie upcham, tak wygląda przód ET31 8.0 i tyl 8.5 przy ET35


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor Ronin78 podziękował: Lorus (niedziela, 2 kwietnia 2023, 13:48)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 631 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB