T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 631 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 sierpnia 2011, 18:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Prawda jest taka,że jeśli nie jezdzisz załadowany po dach ,to śmiało można założyć opony XL z nośnością min. 97 . Kumpel jezdzi na 17ach z oponą 235/45/17 nośność 97w XL,busior wygląda super i prowadzi się pewnie ( po holenderskich drogach ) choć w Polsce też nie miał problemu. Ja sam jezdziłem na 18" z oponą 225/40/18' ale potem zmieniłem je na 235/40/18 XL 99w i też było OK


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2011, 15:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Witam panowie ,mam ogromną prośbę i proszę doradzcie coś. Otóż są takie fele: 17ki , 9j przód i 10j tył z ETą 30 <59> <59> <59> Czy podejdzie to cos pod moją teczkę??????


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 listopada 2011, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 11 listopada 2011, 18:42
Posty: 12
Lokalizacja: zachodniopomorskie
opis: Projektzwo 1994r
model: t4
silnik: 2.4 td interkuler

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam jestem tu nowy. Chciałbym napisac ze w moim oryginalnym t4 projektzwo mam z przodu felge 8,5 cala a tył 10 cali i opony przód 245/18 tył 265/18 na delikatnym naciągu i jest git. niestety et nie znam bo auto mam od 3 tygodni ale podam na dniach po zmianie na zimowe.


Ostatnio edytowano niedziela, 13 listopada 2011, 22:40 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
ortografia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 listopada 2011, 09:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Pokaż jakieś zdjęcie jak to wygląda,zanim zmienisz na zimowe <57>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 listopada 2011, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 11 listopada 2011, 18:42
Posty: 12
Lokalizacja: zachodniopomorskie
opis: Projektzwo 1994r
model: t4
silnik: 2.4 td interkuler

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Niebardzo wiem jak zapodać fotki mojej taczki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 listopada 2011, 23:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
konrado311 napisał(a):
Niebardzo wiem jak zapodać fotki mojej taczki.
np tak http://www.youtube.com/watch?v=PJnKdGTfZOE ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 listopada 2011, 18:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 11 listopada 2011, 18:42
Posty: 12
Lokalizacja: zachodniopomorskie
opis: Projektzwo 1994r
model: t4
silnik: 2.4 td interkuler

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Na razie 3 fotki:

http://imageshack.us/g/141/projektzwo2.jpg/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 listopada 2011, 11:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Uuuu ,panie ,ładny busik <brawo> <brawo> <brawo> Zapodałbyś jakąś galerię twojego <vw> . Ale te opony to nie wyglądają na taki rozmiar jak pisałeś <up>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 grudnia 2011, 22:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ja nie wiem jak mozna jezdzić na takich drabiniastych kołach jak opona + felga 17" lub 18"... Mi osobiście się ani nie podoba auto na takich kołach wielkich , wygląda jakoś tak dziwnie nienaturalnie (jak wóz drabiniasty) , a i komfort podrózowania jest conajmniej beznadziejny... Fajne alusy 15" i to mi się najbardziej widzi w T4 :). Optymalne koła na nasze polskie drogi , dziury i koleiny... No jeszcze ewentualnie te 16" ale to juz tez za duzo , choc niektórzy w stupięćdziesiątkach są zmuszeni do jazdy juz na szesnastkach ;). Na siedemnastkach sie poprostu nie da jezdzić po Polskich drogach <bezradny> . Sorki jak kogoś uraziłem ale musiałem wyrazić swoją opinie :D.

Wracając do tematu , to jakie ET moze być alusów 15" do T4 z okolic roku produkcji 2000 ??? Czy ET38 to nie za mocno na zewnątrz juz bedą wystawać ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 00:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Sterciu dlaczego twierdzisz że na 17 się nie da jeździć??? rozwiń myśl,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 01:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Napisze to na przykładzie T5. Przy szerokości opon 215 (wysokośc 50) jazda jest męczarnią , utrzymanie auta na drogach z koleinami jest dośc cięzkie , nierówne przejazdy kolejowe , dziury , mozna pogubic plomby w zębach , ogólnie komfort podrózowania jakby się jechało taczką nie na pompowanych kołach tylko takich jak kiedys były w taczkach Gumowych... Mamy w multivanie 17" na lato to jest poprostu porażka jazda na takich kołach. Owszem jak jest droga gładka jak stół , bez kolein , dziur to się fajnie jedzie, auto jak przyklejone na asfalcie , ale na 80% Polskich dróg w więszosci to jest walka z utrzymaniem auta na torze jazdy. Pozatym na zimowych 16" duzo lepiej się jezdzi jak na letnich 17". Po zalozeniu letnich momentalnie auto sciąga na lewo (pomimo ze opony mają jednakowej wysokości bieznik , jednakowe ciśnienie ) , pływa w koleinach , na dziurach to jest makabra , a łozyska lecą dwa razy szybciej... Ogólnie to jak ktoś chce komfortowo jechac , miekko to lepiej aby nie zakładał większych felg jak 15" w/g mnie. Druga sprawa ze felgi "letnie" prostowane były juz nie jeden raz , zwłaszcza ranty pozaginane... i to pomimo ostroznej jazdy zawsze gdzies się mozna władować w jakąs dziure i felgi zakładane przez dystrybutora VW gną sie jak plastelina...

Jak się multik nie sprzeda to w planach jest jak juz zjezdzi się opony letnie do zera przesiadka na latao na 16". Mniejszych nie wsadzimy bo i pewnie mniejsze by poszły ale nie wejdą niestety. W/g mnie wygląd optycznie nie jest wart pózniejszego gorszego prowadzenia auta na naszych drogach. Chyba ze ktoś lata tylko po gładkich jak stół drogach to co innego.

Mam teraz w innym aucie tez 17" i chce własnie jakies alu 15" załozyc. Tak samo jak w T5 twardo , pływająco , ściągająco , ogólnie nieprzyjemnie jak dla mnie się jezdzi. Choć nie powiem optycznie auto wyglada całkiem całkiem tak przy prowadzeniu juz nie jest tak słodko...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 20:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Sterciu napisał(a):
Napisze to na przykładzie T5. Przy szerokości opon 215 (wysokośc 50) jazda jest męczarnią , utrzymanie auta na drogach z koleinami jest dośc cięzkie , nierówne przejazdy kolejowe , dziury , mozna pogubic plomby w zębach , ogólnie komfort podrózowania jakby się jechało taczką nie na pompowanych kołach tylko takich jak kiedys były w taczkach Gumowych... Mamy w multivanie 17" na lato to jest poprostu porażka jazda na takich kołach. Owszem jak jest droga gładka jak stół , bez kolein , dziur to się fajnie jedzie, auto jak przyklejone na asfalcie , ale na 80% Polskich dróg w więszosci to jest walka z utrzymaniem auta na torze jazdy. Pozatym na zimowych 16" duzo lepiej się jezdzi jak na letnich 17". Po zalozeniu letnich momentalnie auto sciąga na lewo (pomimo ze opony mają jednakowej wysokości bieznik , jednakowe ciśnienie ) , pływa w koleinach , na dziurach to jest makabra , a łozyska lecą dwa razy szybciej... Ogólnie to jak ktoś chce komfortowo jechac , miekko to lepiej aby nie zakładał większych felg jak 15" w/g mnie. Druga sprawa ze felgi "letnie" prostowane były juz nie jeden raz , zwłaszcza ranty pozaginane... i to pomimo ostroznej jazdy zawsze gdzies się mozna władować w jakąs dziure i felgi zakładane przez dystrybutora VW gną sie jak plastelina...

Jak się multik nie sprzeda to w planach jest jak juz zjezdzi się opony letnie do zera przesiadka na latao na 16". Mniejszych nie wsadzimy bo i pewnie mniejsze by poszły ale nie wejdą niestety. W/g mnie wygląd optycznie nie jest wart pózniejszego gorszego prowadzenia auta na naszych drogach. Chyba ze ktoś lata tylko po gładkich jak stół drogach to co innego.

Mam teraz w innym aucie tez 17" i chce własnie jakies alu 15" załozyc. Tak samo jak w T5 twardo , pływająco , ściągająco , ogólnie nieprzyjemnie jak dla mnie się jezdzi. Choć nie powiem optycznie auto wyglada całkiem całkiem tak przy prowadzeniu juz nie jest tak słodko...



Łał <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok>

<38> <38> <38> A ja chcę na lato uderzyć w 19ki <01> no chyba ,że trafią się ładne 18ki i wtedy profil oponki 235/40/18 <brawo>

Optymalne ET dla teczki z roczników 2000 to chyba 45 przy oryginalnym 55-ale wtedy koła są masakrycznie schowane w nadkolu <paw> Właśnie teraz mam założone zimówki z taką ETą 55

W "czarnuchu" miałem chyba właśnie ET38 i koła 18' z oponą 235/40/18,potem zmieniłem na 16ki z ETą 42 i oponką 225/55/16,a teraz jeżdżę na 17' z ETą 42albo45 <bezradny> i oponą 225/50/17.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,



Za ten wpis autor Kubek podziękował: t4 fronik (sobota, 11 kwietnia 2015, 21:29)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 21:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ty Kubek jestes "skądinąd" więc się nie liczysz <38> . Po PL jezdzisz od czasu do czasu , a nie codziennie po tych dziurawych polskich ulicach ;). Tam u Was to są gładkie jak stół drogi więc na felgach samych bez opon jak bys jechał to nic byś nie czuł ze opon nie masz <38> . A tutaj , chociazby we Wrocławiu to na pietnastkach z duzym balonem jezdzi się tak sobie , a co dopiero na siedemnatstkach z kondomem naciągnietym na felgę :D.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 22:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Sterciu co do 15 to na zimę są ok, ale na lato nie ma sensu, na 17 bardzo fajnie stabilnie prowadzi się bus na koleinach nie nosi więc każdemu będę takowe polecał, a co do noszenia w koleinach to miałem tak w BMW jak była za wąska opona, założyłem szersze i od razu auto zaczęło się prowadzić


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 23:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
No ja akurat mam odwrotne odczucia , a opony są dośc szerokie bo 225 ;). Niebawem jak gdzies zalatwie mniejsze felgi to będą do wzięcia 17" , nawet dwa kpl w tym jeden prawie nowy z T5. Pozatym nie lubie jak opona wystaje poza obrys auta a w tym przypadku ma to miejsce , nawet opona ociera o drzwi przesuwane jak się je otworzy, zresztą w pewnym momencie zapierają się drzwi o oponę...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2011, 23:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Wniosek nasuwa się sam masz za małe ET


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 grudnia 2011, 00:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
ET jest zbyt wysokie , auto ma dystanse które trzeba zawsze ściągac przy zmianie kół na zimowe. Ale to nie zmienia faktu ze auto się kiepsko prowadzi na naszych drogach. A juz od dziur to z daleka , ale co z tego ze omija się je szerokim łukiem jak sie da jeżeli i tak co jakiś czas któraś ma zagięty rant... Nieeeee.... takie fele w/g mnie to mozna sobie zakladac jak się lata po autostradach , a nie tych pseudodrogach które są u nas.... Zuzycie paliwa tez jest większe niz na letnich i to dośc mocno odczuwalne jest , ale tutaj bardziej szerokośc opony ma wpływ na to.

Takze ja osobiście wracam do mniejszych kół , chyba ze nowy własciciel bedzie chciał to dostanie auto na większych felach ;).

Identyczną sytuację miałem kiedys jak miałem Lexusa , kupiłem go z felami zimowymi 17" i letnimi 18". Jak jezdziłem po autostradach to było ok , mozna było spokojnie na 18" jezdzić , ale jak zaczeły mi się wyjazdy po krajówkach to bardzo szybko zmieniłem na 17" koła. Chciałem zejśc jeszcze nizej ale przy 16" juz mi tarł zacisk o fele więc musiałem zostać przy 17".

Więc nadal jak dla mnie to co włozyła fabryka to jest wystarczajace. A cudowanie , zmienianie na większą średnicę felgi to jak dla mnie jest bezsensowne i w/g mnie im auto ma większe fele tym bardziej wygląda "drabiniasto" , kojarzy mi się z wozem w zaprzęgu konnym , tam takie duze koła były zawsze :D.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 grudnia 2011, 14:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Sterciu napisał(a):

Więc nadal jak dla mnie to co włozyła fabryka to jest wystarczajace.


Dokładnie,tylko że właśnie niektóre auta wychodzą już na 17ce czy 18ce z fabryki <38> A książce instrukci samochodu przecież pisze ,jakie opony i przede wszystkim felgi możesz założyć do swojego autka


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 grudnia 2011, 20:18 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Koncerny robią wodę z mózgu ludziom a oni myslą ze tak ma byc i są szczesliwi z tego powodu i skaczą z radości jak jezdzą na felgach bez opon bo z racji srednicy felg juz nie ma gdzie opon zalozyc :D. Więc to ze niektóre auta wychodzą to nie znaczy ze kazdy na takich musi byc :D. T5 w instrukcji ma wpisane dwa rozmiary obręczy , 15" i 16" , a o 17" i 18" nie ma nawet słowa :D. Tak samo pewnie jest w nowszych T4 :D.

Więc wracając do tematu , jakie ET maksymalnie i minimalnie moze miec T4 z okolic 2000 roku przy alusach 15" ?? Bo mam kpl alusów i nie wiem czy je zostawiać sobie czy pogonic gdzies... Alu są z rozstawem 5x112 więc chyba do T4 podeszłyby , ale ET bodajze 38...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 grudnia 2011, 12:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
A przeczytałeś to co napisałem na <up> ET 38 podejdzie bez problemu,ale będzie wystawać poza nadkole. Zapodaj jakieś foto tych alusów ,bo jak chcesz je opchnąć to byłbym zainteresowany <01>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 631 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB