T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 23:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 17:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 stycznia 2011, 15:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pruszków
model: T4 TRANSPORTER 1993
silnik: 2.0+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam od jakiegoś czasu walczę ze wspomaganiem w moim cudownym autku.Taka rzecz mnie trafiła podczas jazdy zatrzymała się pompa wspomagania a pasek tak skopciło że został z niego cieniutki sznureczek co mogło na to wpłynąć .Może ktoś postawi diagnozę?


_________________
-MAZURY- cudna kraina...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 19:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
zatarty trzpień przyczyną prawdopodobnie brudny olej lub niski stan


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 20:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 stycznia 2011, 15:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pruszków
model: T4 TRANSPORTER 1993
silnik: 2.0+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
po wymontowaniu faktycznie ten trzpień stoi ,całkiem niedawno zmieniałem pompę i co za tym idzie plyn ,czy mozna ją jakimś domowym sposobem naprawić i jak wyczyścić układ wspomagania bo rozumiem że sama zmiana oleju nie wiele da.


_________________
-MAZURY- cudna kraina...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 20:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
ENDRIUTRACKER napisał(a):
po wymontowaniu faktycznie ten trzpień stoi ,całkiem niedawno zmieniałem pompę i co za tym idzie plyn ,czy mozna ją jakimś domowym sposobem naprawić i jak wyczyścić układ wspomagania bo rozumiem że sama zmiana oleju nie wiele da.


musisz rozebrać na części pierwsze będzie wiadomo dokładnie dlaczego staneła moze jakiś gruby paproch podszedł

mechanicy czyszczą na przelew czyli zalewają na ful uruchamiają silnik kręcą kierownicą w prawo i w lewo i zlewają tyle ile zejdzie przewaznie po 4-5 takich razach układ jest czysty


samemu mozna zeobić to dokładniej czyli demontarz i płukanie poszczególnych elementów


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 21:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Łożysko mogło się zatrzeć tak miałem w vento


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2011, 23:06 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 22:48
Posty: 160
model: t4
silnik: 1,9td

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 4 razy
Ktoś tam próbował regenerować pompę jeśli to łożysko jak kolega wyżej pisze to może ma sens

http://www.vwgolf.pl/porady/regeneracja ... bazie-mk3/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 maja 2011, 12:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Da się naprawić,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 maja 2011, 19:24 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 stycznia 2011, 15:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pruszków
model: T4 TRANSPORTER 1993
silnik: 2.0+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Kolego chemik może podeślesz jak wymoeniałeś to łozysko bo nie dajemy rady


_________________
-MAZURY- cudna kraina...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 maja 2011, 21:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Na prasie wymontowałem ośkę, a łożysko wybiłem


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 maja 2011, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 stycznia 2011, 15:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pruszków
model: T4 TRANSPORTER 1993
silnik: 2.0+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Własnie to proste jak masz prasę.


_________________
-MAZURY- cudna kraina...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 maja 2011, 21:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Bez prasy też wybijesz ośkę, tylko ściągacz potrzebujesz żeby z ośki ściągnąć koło


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 maja 2011, 15:45 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 stycznia 2011, 15:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pruszków
model: T4 TRANSPORTER 1993
silnik: 2.0+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
Okazało się ,że padło łożysko jakie siedzi na ośce w środku pompy. Wymieniliśmy łożysko ( było trochę zabawy bo wszystko w domowych warunkach wręcz amatorskich) i pompa poszła na swoje miejsce w autku gdzie w międzyczasie chodził zamiennik z audi A6 .Układ płukaliśmy i zalany zostal nowy płyn .Pompa nie jest nowa więc nie spodziewaliśmy się rewelacji.Układ pracuje całkiem nieżle choć na wolnych obrotach slychać lekkie wycie .Jak długo podziała zobaczymy .Wszystkim dzięki za pomoc. Dla zainteresowanych podam symbol łożyska 6303


_________________
-MAZURY- cudna kraina...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB