T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
Zmiana sprężyn https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=10&t=2044 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | bartekaudia6 [ wtorek, 25 marca 2014, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
koledzy ratujcie jestem zalamany zmieniłem sprezyny w swoim multivanie tył sterczy na maksa co z tym zrobić? wsadzić z sharana? żeby stało to jakoś normalnie jeśli ma ktoś do sprzedania używane do multivana to chetnie odkupie |
Autor: | chemik211 [ wtorek, 25 marca 2014, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Było kilka rodzai spreżyn do multivana, podaj najlepiej jaki kolor miały |
Autor: | bartekaudia6 [ wtorek, 25 marca 2014, 23:27 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
były czarne z białym paskiem teraz są założone http://allegro.pl/sprezyny-wzmacniane-v ... 89852.html |
Autor: | Kenobi [ środa, 26 marca 2014, 06:51 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
zakładasz badziewie z aledrogo i się dziwisz, że tyłkiem do nieba stoi, wszystkie tego typu sprężyny ( co jest gdzieś na forum opisane ) dają taki efekt |
Autor: | bera5 [ środa, 26 marca 2014, 11:16 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Jak świeżo założyłeś to powinny jeszcze się "obniżyć" przynajmniej u mnie tak było |
Autor: | Probe041 [ środa, 26 marca 2014, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Wystarczy teraz 1t na tył wsadzić i będzie stał jak dawniej |
Autor: | Adolfo [ poniedziałek, 2 lutego 2015, 11:55 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Mi zależy żeby dupa poszła maksymalnie do góry, ciężary wożę często, przez co sprężyny muszę wymieniać co 2 lata. Teraz moje pytanie, czy warto podłożyć jeszcze gumy pod sprężyny? Wiem, że to komunistyczny wymysł, ale sporo moich znajomych tak jeździ i im auto tak nie siedzi. Słyszałem też o gumach między sprężynami... |
Autor: | chemik211 [ poniedziałek, 2 lutego 2015, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
W org były podkładki pod spręzyny różnej grubości więc jak najbardziej można podkładac |
Autor: | Adolfo [ środa, 4 lutego 2015, 19:23 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Kupiłem Lesjofors HD, mają udźwig "tylko" 1490 kg. Są znacznie lżejsze od poprzednich, a grubośc i liczba zwojów ta sama...Ciekawy jestem ile wytrzymają... Do tego gumy pod sprężynami, nowe amory i dupka na pusto już wypięta Czy ktoś montował jakieś inne sprężyny o większym katalogowym udźwigu? |
Autor: | Probe041 [ środa, 4 lutego 2015, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Podwójne z T4 lub T5 doka |
Autor: | Johnny [ środa, 4 lutego 2015, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Adolfo napisał(a): Kupiłem Lesjofors HD, mają udźwig "tylko" 1490 kg. Są znacznie lżejsze od poprzednich, a grubośc i liczba zwojów ta sama...Ciekawy jestem ile wytrzymają... Do tego gumy pod sprężynami, nowe amory i dupka na pusto już wypięta Jeżdżę na takich niemal 3 lata i jestem zadowolony. Żadnego zużycia ani rdzy nawet na nich nie widać. Na pusto, owszem, dość sztywny i stoi wysoko, ale załadowany tak 500-800kg (tyle przeciętnie wożę) wyrównuje mniej więcej do poziomu przedniego koła, a nie jak się czasami widzi obładowane T4, które z tyłu prawie szorują oponą o nadkole (takiego na pewno chętniej ściągną do kontroli). A amorki jeszcze oryginalne z fabryki, podejrzewam, że swojej funkcji już nie pełnią, ale wyszedłem z założenia, że przy tak twardych sprężynach i tak za wielkiej roli nie mają do odegrania, więc sobie są jakie są |
Autor: | wilu8 [ czwartek, 5 marca 2015, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Podkładki pod sprężyny tak ale nie miedzy zwoje tylko u góry miedzy sprężyne a bude wyciągasz cienkie ori a zakładasz grubsze ted gum je robi .Ja na nich jezdze i jest spoko fakt że przy ładunku ok 1,5 t sprężyna składa sie całkiem i siada na odboju . |
Autor: | Symek [ sobota, 31 grudnia 2016, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
Koledzy, proszę o pomoc w wyborze sprężyn. Pacjent to T4 Kombi long 6 os. Fabrycznie były sprężyny niebieskie (wg t4-wiki są to sprężyny -15mm). Będą wymienione razem z amortyzatorami (Sachs wzmocnione lub zywkłe). Stabilizator 26mm. Felgi 15. Dostępne są sprężyny o stałej lub zmiennej średnicy druta. Jaka charakterystyka jest waszym zdaniem korzystniejsza ? Osobiście skłaniam się do zmiennej. Do tej pory zainteresowałem się: Sprężyny KYB zwykłe, zmienna średnica. Długość 284 mm, w porównaniu np. do KYB wzm. o stałej średnicy (235mm) wydają mi się strasznie długie i boję się, żeby nie chciały podnieść auta. Sprężyny Eibach obniżające (-40) Wasze propozycje, preferuję produkty markowe. Zależy mi na dobrych właściwościach jezdnych (stąd wzmocnione amortyzatory oraz stabilizator). Raczej wolałbym pozostać przy fabrycznej wysokości. Ciężkich ładunków nie wożę. Pozdrawiam |
Autor: | kuba977 [ czwartek, 12 stycznia 2017, 19:12 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana sprężyn |
witam możecie mi podać jakie są orginalne wymiary prześwitu z tyłu miedzy opona a błotnikiem przy 16" felgach? chcę zmienić sprężyny a chcę żeby stał równo z przodem. Nie chcę podkręcac przodu jeżdżę na pusto. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |