T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 12:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 listopada 2022, 16:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2018, 15:08
Posty: 5
model: Caravelle
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie i panie mam taki problem po przejechaniu autostradą 70 km auto zaczyna telepać i cos zaczyna pukac problem w tym ze jak zwolnie to noeraz przestaje. Zazwyczaj jak jade po trasie do mechanika to juz wszystko jest ok.
Wymienilem już
Sprzeglo i dwumase
Kompletną skrzynie z dokladka
Przeguby 4 sztuki wewnetrzne i zewnętrzne
Piasty i łożyska
Moze ktos mial podobnie albo naprowadźi mnie na trop


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 listopada 2022, 14:09 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
Z tego co wymieniles rozumiem ze masz synchro. Sprawdzales wal ? Wystepuje to przy jakiej predkosci ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2022, 09:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2018, 15:08
Posty: 5
model: Caravelle
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nie zwykły. Temat rozwiazany. Prawdopodobnie za malo smaru w nowym prEgubie wewnetrznym albo za gesty po dolaniu oleju w przeguby jest wszystko ok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2022, 09:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
<38> Jaki olej lejesz w przeguby?
Taki sam w wewnętrzne, co w zewnętrzne?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 grudnia 2022, 13:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2018, 15:08
Posty: 5
model: Caravelle
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
To juz byla ostatnia szansa mechanik wpadl na ten pomysł. Wstrzyknol 20ml oleju w przeguby wewnetrzne ktore były nowe chyba trw nie jestem pewien. Zmienione wszystko a itak trzęsło. A po wlaniu tego oleju jest dobrze wychodzi na to ze smar rozwal sie po oslonie i to nowy przegub tak napierdzielal. W sumie te wszystkie wymiany kosztowaly mnie 8 tys za tyle to mozesz kupic 2 t4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB