T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 10:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 21:23 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Tez jestem po tym zabiegu i po pół roku jeżdżenia jest ciut lepiej ale mogło byc wiecej. Przy okazji wymieniłem przewody na miedziane od połowy auta. I tak były lepsze niz przy vw sharanie 05 rok. Jednak kiedys umieli zrobic auta.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 kwietnia 2016, 10:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Panowie, zakladajac, ze ABS zna 'skutecznosc' hamowania dla kazdego kola i dostosowuje oddzielnie dla kazdego kola sinienie w ukladzie, wnioskuje, ze mozna gdzies podejzec przez VAG "korekty" dla poszczegolnych kol...
Ktos to moze rozkminil czy ABS nie wyrzuca takich danych na diagtool?


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 08:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. No wszyscy piszą, że wywalają korektor by lepiej hamować w multikach i jeszcze z abs to może ma sens. Ja mam transportera bez abs poleciały mi z tyłu cylinderki na bębnach (22 lata były od nowości, linki ręcznego też od nowości to pokazuje jak kiedyś budowało się auta), no i niestety albo kiedyś tył nie hamował albo coś źle zrobiłem lub korektor zatarty. Tył łapie za szybko na tyle za szybko, że gdy na asfalcie zrobiłem gwałtowne hamowanie na próbę to mnie postawiło mocno bokiem. Teraz jeszcze pytanie czy rozpieracz który się reguluje, tzw. drążek wyciskający jakie ma mieć ustawienie bo chyba wiki piszę by był luz 1mm pomiędzy bębnem a szczękami a gdyby ten drążek trochę popuścić może by wolniej tył brał robił to już ktoś kiedyś? Muszę coś z tym zrobić ponieważ mam zamiar przeżyć zimę :) Ogólnie mam wrażenie, że hamulce w moim T4 to jakaś kpina ale nie wydaje mi się, że w busie tarcze z tyłu dadzą jakiś duży wzrost hamowania. Ten słaby hamulec bym stawiał na to iż tył bardziej hamuje i auto zaczyna dziwnie się zachowywać. Jeszcze jedno pytanie wypadła mi ta plastikowa nakrętka z dźwigni kompensatora korektora ta motylkowa plastikowa od spodu ona chyba nie ma nic do siły hamowania a tylko zabezpiecza ustrojstwo przed rozpadnięciem czy się mylę.

Jak patrze na alledrogo to korektory używki wyglądają gorzej niż mój z wyglądu a nowy to masakra z ceną 360zł ale jeśli będzie trzeba.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 15:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Same cylinderki wymień.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 18:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Z tego regulatora siły hamowania?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 18:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Tak. Ja miałem padnięty kiedyś tam, nie przepuścili mnie na przeglądzie. Korektor został wyczyszczony, cylinderki wymienione, działa do dziś. Używki, mowię z góry, ja kupiłem i nie działał.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 22:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
No ale na alledrogo nie widzę takowych rzeczy.

Szukać na wiki numeru części http://www.t4-wiki.de/wiki/Bremsdruckminderer

Panowie te cylinderki do regulatora gdzie można zakupić, ponieważ na alledrogo nie widzę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB