T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Przeswit przodu w t4 2.5
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=10&t=18277
Strona 1 z 1

Autor:  pawelbrot [ środa, 2 czerwca 2021, 21:53 ]
Tytuł:  Przeswit przodu w t4 2.5

Witam ,zauwazylem ze w mojej t4 jest bardzo duzy przeswitpomiedzy kolem a blotnikiem (mowie o przodzie)W stosunku do innych jezdzacych t4.Czy moze jest jakas odpowiednia dana wysokosc??,gdyz rozumiem ten przeswit ustawia sie pod samochodem na tych dlugich drazkach i gwintach.i chyba geometrii nie traci raczej?

Autor:  chemik211 [ środa, 2 czerwca 2021, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

ustawia się 3 lub 4 różne wysokości i jak najbardziej geometria jest do ustawienia od nowa

Autor:  Adampio [ czwartek, 3 czerwca 2021, 02:02 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

Kolega Chemik ma recht z tą geometria. Poza tym nie można bezkarnie krecic wysokością, bo im wyżej tym twardziej.

Autor:  pawelbrot [ sobota, 5 czerwca 2021, 07:24 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

a no wlasnie jest twardy i wysoki

Autor:  Adampio [ sobota, 5 czerwca 2021, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

Jak chcesz miekszy a wysoki to musisz pokombinować z innymi drazkami. Podnoszac przód napinasz "sprężyny"

Autor:  Kenobi [ sobota, 5 czerwca 2021, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

Co trzeba mieć w głowie albo gdzie trzeba mieć zasady forumowe aby pytanie o zawieszenie zadać w dziale " elektryka " ???

Autor:  pawelbrot [ sobota, 5 czerwca 2021, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

Nie zerknalem w to poprostu zalozylem nowy temat jak cos prosze usunac lub przeniesc do prawidlowego nie zauwazylem tego.W glowie mam zone 3 dzieci utzymanie domu i prace na budowie a ty co masz w glowie??? bo byka strzelic kazdy moze.Poza tym jeszcze raz zapytam panow z tematu,bo gdy np analogicznie zrobie tyle samo obrotow kluczem po lewej i prawej stronie czy bedzie to mialo wplyw na geometrie???

Autor:  Kenobi [ sobota, 5 czerwca 2021, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Przeswit przodu w t4 2.5

Wysokość nie mierzy się ilością obrotów na śrubie. Mierzysz odległość od śruby trzymającej na dole amortyzator przy wahaczu do podstawy amorka przykręconej do podłużnicy. Z grubsza w zależności od wersji jest tam około 265mm w serii i co najważniejsze z obydwu stron ma być tyle samo. Ze względu na zużycie drążków skrętnych ilość gwintu na śrubach regulacyjnych czyli obrotów może być inna z każdej strony.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/