T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 kwietnia 2024, 14:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 10:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 21:42
Posty: 119
Lokalizacja: Oświęcm
model: T4
silnik: 2,5TDI ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Wczoraj zabrałem się za zmianę opon i po ich zdjęciu pokazały się oczywiście zaciski hamulcowe, chodzi mi o tylne .
Lewa strona klocki zjechane prawie do blachy , zacisk hamulcowy był regenerowany .
Prawa strona klocki powiedzmy prawie że nowe trochę zdarte czyli zacisk nie pracuje .Teraz pytanie jak założę regenerowany to czy muszę odpowietrzać cały układ czy tylko ten zacisk ?
Nie wymieniałem jeszcze zacisku ,jedynie klocki to chyba nie jest tak skomplikowane nie mam ABS .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 10:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Jak zablokujesz szczypcami do elastyczny przewód to może się udać tak, że odpowietrzysz tylko te jedno koło.
Jeśli zacisk był regenerowany, klocki są nieprawidłowo zużyte, to albo stoi (nieprawidłowo przeprowadzona naprawa), albo nie wyczyszczono prowadnic przy jarzmie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 11:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
A tam gdzie klocki całe jak wyglądała tarcza? Lustro czy jedna wielka korozja?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 13:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 21 czerwca 2019, 21:43
Posty: 1
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ja bym sprawdził ten zacisk co nie ma klocków bo może on blokuje o zjadło klocki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 13:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 21:42
Posty: 119
Lokalizacja: Oświęcm
model: T4
silnik: 2,5TDI ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Probe041 napisał(a):
A tam gdzie klocki całe jak wyglądała tarcza? Lustro czy jedna wielka korozja?


tarcza lustro nie ma korozji , minimalnie coś musiała łapać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 13:16 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 21:42
Posty: 119
Lokalizacja: Oświęcm
model: T4
silnik: 2,5TDI ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
MAZZY137 napisał(a):
Jak zablokujesz szczypcami do elastyczny przewód to może się udać tak, że odpowietrzysz tylko te jedno koło.
Jeśli zacisk był regenerowany, klocki są nieprawidłowo zużyte, to albo stoi (nieprawidłowo przeprowadzona naprawa), albo nie wyczyszczono prowadnic przy jarzmie.



regenerowaną miałem lewą stronę i tam są klocki zużyte , a prawego zacisku nie wymieniałem bo przy wymianie klocków jeszcze był dobry


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2020, 19:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
To znaczy, że zacisk i jarzmo pracowało jak należy tam gdzie jeszcze były klocki.
Z tej strony co brak klocków na dzień dobry do sprawdzenia prowadnice czy chodzą a jarzmo do potraktowania płaskim pilnikiem tam gdzie chodzą klocki aby pozbyć się korozji.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2020, 16:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 21:42
Posty: 119
Lokalizacja: Oświęcm
model: T4
silnik: 2,5TDI ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Probe041 napisał(a):
To znaczy, że zacisk i jarzmo pracowało jak należy tam gdzie jeszcze były klocki.
Z tej strony co brak klocków na dzień dobry do sprawdzenia prowadnice czy chodzą a jarzmo do potraktowania płaskim pilnikiem tam gdzie chodzą klocki aby pozbyć się korozji.

Lewa strona zrobiona prowadnice nie były chwycone wszystko rozebrałem nowy smar i pasta, tłok musiałem wkręcać bo był wysunięty jutro prawa strona zobaczę czy da się wkręcić tlok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 kwietnia 2020, 13:23 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 21:42
Posty: 119
Lokalizacja: Oświęcm
model: T4
silnik: 2,5TDI ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Dzisiaj rozebrałem prawą stronę tłok był chwycony ,nie idzie go wykręcić ,
Zacisk założony regenerowany układ odpowietrzony jest ok .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB