T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 czerwca 2019, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Witam

Naprowadźcie mnie co jeszcze może stukać w prawej stronie zawieszenia z przodu(stukanie podobne to wybitego jabłka w sworzniu - takie jakby latanie kulki).
Wymieniłem:
- Sworzeń górny nowy
- Sworzeń dolny nowy
- Maglownica po regeneracji
- Końcówka sprawdzona
- Łożysko koła nowe
- Drążek sprawdzony
- Guma stabilizatora nowa

Na szarpakach nic nie wyszło.Stukanie jest uciążliwe szczególnie na dołkach.Im większa dziura tym głośniej.

Damian


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 czerwca 2019, 21:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
amortyzator


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 czerwca 2019, 22:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Właśnie grzebałem wątki o amortyzatorach, jutro spróbuję przełożyć amortyzatory stronami.A może mi ktoś dać namiary na tulejki co idą nad amortyzator?Możliwe, że one będą wybite.


edit

Panowie bez zmian.Przełożyłem amortyzatory stronami tak jak kenobi pisał w innym wątku i dalej stukot w prawym kole.Doradźcie coś.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2019, 11:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Tuleje wachaczy jeszcze ci zostają. No i czy jesteś pewien, że to w prawym kole tłucze? Czasami bardzo ciężko jest namierzyć dźwięki z wewnątrz auta, wydaje się, że słyszysz gdzie, a potem się okazuje, że to nie ta strona albo nawet nie ta oś. Ja np. ni cholery nie mogę namierzyć w którym kole mi wyje łożysko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2019, 13:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Tuleje wahaczy w porządku na 100%.Myślałem nad poduszką silnika(ten wspornik od dołu).Podpowiedźcie co jeszcze może stukać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2019, 13:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Zobacz tulejki za bakiem od drążków skrętnych czy obie są całe


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 maja 2020, 18:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Panowie odświeżam temat, od 3 mechaników i 2 diagnostów usłyszałem, że wszystko jest w porządku.Dodatkowo wymienili mi jeszcze drążki kierownicze i końcówki.Powiedziałbym, że są to mocne uderzania przy wjechaniu w dziurę przy trochę większej prędkości jakby coś było zerwane i wydaje mi się, że w lewym i prawym kole.Stuknięcie(uderzenie jakby metal o metal) trochę przechodzi na kierownicę i czuć jakby coś było zerwane.Jak sprawdzić te tulejki jeszcze za bakiem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 maja 2020, 09:20 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Gumy na stabilizatorze - trzeba mocno szarpać, bo nie zawsze czuć luz, i dużą breszką sprawdzić luzy na sworzniach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 maja 2020, 19:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Wszystko mam nowe tak jak pisałem.Gumy sworznie górne i dolne, tulejki itp.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 maja 2020, 19:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Co z resztą elementów tłumiąco-wiszących. Typu poduszki silnika i skrzyni, odboje przy amorkach, zawieszenia tłumików, osłona silnika - jest wiele elementów oprócz samego zawieszenia które mogą się tłuc na nierówności.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 maja 2020, 06:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Poduszka i łapa silnika nowa, druga poduszka w porządku.odboje całe, osłonę mam zdjęta.Nowy tłumik środkowy i trzyma się wszystko sztywno.Zastanawia mnie jak zdiagnozować te tulejki drążków, jestem z Podkarpacia jeżeli jest ktoś kto ogarnia T4 jestem w stanie podjechać nawet z 200 km.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 maja 2020, 16:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 marca 2019, 12:59
Posty: 62
model: T4
silnik: 1.9 TD 68KM

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 3 razy
Myślę, że warto podsumować moje zmagania od początku założenia tego tematu.Zmieniłem wszystko co można było zmienić przez ostatni rok.Tak jak pisałem stopniowo.Bardzo żałuję teraz, że nie posłuchałem rad odnośne amorów.Dzisiaj wleciały saschy 170 880.Cisza aż miło.
Byłem w ostatnim czasie u przynajmniej 3 mechaników min. w serwisie Boscha.Mówili, że wszystko w porządku i amorki też.Także, jeżeli ktoś był na stacji diagnostycznej i nic to nie wykazało(żadnego stukania) polecam od razu zamawiać amorki.Powiem więcej na stacji diagnostycznej moje stare miał 80% sprawności...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB