T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 09:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 10:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam koledzy. kupilem wczoraj nastepna T4 tym razem jest prawie taka jaka chcialem czyli silnik 1,9 długa skrzynia biegow, wersja long na 9 osob ze wszystkimi siedzeniami oryginalnymi z materialu a nie ceratki i nie bialy lecz granatowy, rok 94.nawet kierownice ktos z poducha zalozyl od nowszego modelu. minus tego autka to brak wspomagania. najprawdopodobniej nie ma go bo nie bylo a nie sie zepsulo.I stad mam takie pytanko. co musze kupic zeby załozyc i miec wspomaganie kiery? moze ma ktos jakis komplecik w dobrej cenie na sprzedaz i sprawne i czy duzo z tym zachodu. kompletem kluczy i doswiadczeniem kilkuletnim w mechanice dysponuje. chodzi o to czy zdaze to w dzien zrobic zeby nie unieruchamiac autka na dłuzej. pozdrawiam

zebyscie nie pomysleli ze skoro mechanik i nie wie co kupic to wiem ze pewnie przekladnia kierownicza, pompa, jej mocowanie do silnika, zbiornik z przewodami ale czy kazda przekladnia podejdzie np pod frez kolumny kierowniczej[ nie wiem jak sie tam laczy w T4 bo nie rozbieralem nigdy. dodam tylko ze zagladajac pod maske w trakcie kupna zauwazylem ze pasek mam wielorowkowy


Ostatnio edytowano niedziela, 30 stycznia 2011, 12:04 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 12:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
gruszka napisał(a):
czy kazda przekladnia podejdzie np pod frez kolumny kierowniczej nie wiem jak sie tam laczy w T4 bo nie rozbieralem nigdy.
Tego to nie wiem, ale ETKA podaje że wałek kierowniczy pod wspomaganie ma inny numer katalogowy:
Obrazek
gruszka napisał(a):
dodam tylko ze zagladajac pod maske w trakcie kupna zauwazylem ze pasek mam wielorowkowy

Pompa wspomagania w 1.9 chodzi na pasku klinowym, (wielorowkowy zostaje tak jak jest) więc do kompletu potrzeba jeszcze koło na pasek klinowy tak to mniej więcej wygląda:
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 19:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Panowie bylem dzis na diagnostyce i przepuscilem busika przez linie diagnostyczna. mam luz na przekladni kierowniczej na listwie do ktorej drazki sa wkrecone. wiec do wymiany. moze jednak ma ktos kompletne wspomaganie do sprzedania w dobrej cenie. znalazłem w ogłoszeniu kompletne wspomaganie zyli pompa z mocowaniem przekladnia z przewodami i walkiem kierowniczym oraz kolo pasowe za 450 pln. gosc powiedzial ze jest to od 2 ltry benzyna ale lape pod pompe ma taka sama jak w 1,9 i pasuje do bloku. czy ma racje? moze ktos przerabial temat? czekam na podpowiedz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 16:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 11 grudnia 2010, 02:40
Posty: 1
model: t4
silnik: 2,0

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam! mam pytanie do kolegi gruszki. Pasował ten zestaw od 2.0 benzyny do 1,9?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 maja 2011, 14:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
przekladnie kierownicza kupilem od 2,4 d a reszta musi byc od 1,9d tzn przewody zbiorniczek i chłodnica. stara przekladnia wyjdzie bokiem przez dziure ktoredy drazek wychodzi w lewa strone. wkladajac na miejsce przekladnie ze wspomaganiem nalezy wykrecic drazki kierownicze i odkrecic mocowanie stabilizatora na 2 stronach. troszke pokombinujemy i wchodzi od tylu calkiem dobrze. pamietajmy aby miejc do zestawu przedłuzke kolumny kierownicy ktora sie lączy w okolicach nog kierowcy. sa 2 długosci. teraz ze wspomaganiem jezdzi sie super. i nawet kobieta ma sile kierowac busikiem. przekladnia pasuje od kazdego tylko kwestai jest z reszta przewodow i ich ulozeniem oraz mocowaniem pompy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB