T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 12 października 2024, 01:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 14:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 lipca 2016, 00:35
Posty: 3
model: t4 caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich! Jestem już jakiś czas użytkownikiem forum i z chęcia Panowie korzystam z waszych porad.
Moja T4 2.4D dobrze śmiga ale ostatnio uciekł mi płyn z układu wspomagania. Odkręciłem śrubę od rurki która idzie od pompy do maglownicy i nie widzę tam żadnej uszczelki, a wyciek właśnie zlokalizowałem w tym miejscu. Czy powinny być tam jakieś podkładki ? Jeżeli tak to myślicie że silikon uszczelniający załatwiłby sprawę?Gdzieś czytałem że powinna być tam miedziana podkładka, jeśli tak to znacie może rozmiar?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

Załącznik:
WP_20161201_16_11_18_Pro(1).jpg

Załącznik:
WP_20161201_16_11_40_Pro(1).jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 15:07 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12379
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1052 razy
Tam powinien być oring jeśli już, jaki to rocznik?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 15:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Dokładnie tak jak napisał Probe041, tam powinien być oring o wymiarach prawdopodobnie: 7,65x1,63 ale trzeba by jeszcze sprawdzić według rocznika aby mieć pewność. Więc potrzebny rocznik auta.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 16:08 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12379
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1052 razy
Jak nakrętka na kluczyk 17mm to powinno się zgadzać z tym wymiarem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 16:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 lipca 2016, 00:35
Posty: 3
model: t4 caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Rocznik 96, i nakrętka na klucz 17mm.czy to możliwe by plyn pod ciśnieniem wyplukał ten oring?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 18:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Raczej nie ma takiej możliwości, prędzej pęknie/strzeli elastyczny gumowy wąż który jest zakuty do tej metalowej rurki. Jeśli 96r to taki oring jak podałem wcześniej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 18:49 
Offline
Wybitny Twórca Postów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12379
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 331 razy
Pomógł: 1052 razy
Sprawdź czy w pompie nie siedzi rozerwany, powinien być zielony (to samo co do klimatyzacji)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 5 lipca 2016, 00:35
Posty: 3
model: t4 caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ok.dzieki Panowie za podpowiedzi,wyciągnę ta pompę i zobaczę co tam się wydarzyło.
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 czerwca 2023, 00:20 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Probe041 napisał(a):
Sprawdź czy w pompie nie siedzi rozerwany, powinien być zielony (to samo co do klimatyzacji)

Czarne sie nie nadaja ? Te same oringi sa na maglu pod nakretkami wydaje mi sie.
Tez dzis rozkreclem bo mam awarie magla i mam zniszczone,musze zalozyc drugie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB