T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

Felgi oraz obniżenie zawieszenia.
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=10&t=1348
Strona 1 z 1

Autor:  mazur_rks [ piątek, 21 stycznia 2011, 23:22 ]
Tytuł:  Felgi oraz obniżenie zawieszenia.

Siemano jestem nowy na forum i tak samo nowym posiadaczem T4 93 Syncro 24D!!;) Wydaje mi się że się zadomowię w najbliższym czasie bo mam parę pomysłów na głowie i mała ilość wiedzy (ale dużego charta ducha i sprzęt ) (mam 17 lat)

Cel:

18 19 niekoniecznie niski profil opon i wypełnione nadkola oraz nie za sztywny zawias.

Konkrety:

Felgi:
Czy mógł by ktoś podesłać zdjęcie jak 19 i 18 wypełniają nadkole na oryginalnym zawieszeniu ?? Bo w liczenie z cali na cm jakoś mi tego nie obrazuje dobrze ;)

Opony:

Jaka szerokość byście polecili żeby wspomaganie nie dostawało za bardzo, ale miało lepszą przyczepność od oryginalnych opon. Co sądzicie o 215 R 40. Ma ktoś z was lacza R 40 ( jak się ona zachowuje na durach ??

Obniżenie zawieszenia: (Oczywiście użyłem szukaj ;) )

Posiadam już komplet TA TECHNIX -60 Ale po zamontowaniu sprężyn tył poszedł za nisko i dobijał do końca dlatego wróciły sprężyny oryginalne. Amorki pozostały z techa. I praktycznie wysokość aktualnie jest ta sama. Teraz pytanie ile należy posadzić bryke żeby zachować komfort i wygląd oraz jak to zrobić ??
Przód:
O posadzeniu przodu przeczytałem już ale jestem ciekaw ile można obniżyć przód na drążkach skrętnych ?? (mam techy amorki) i jak to wpłynie na jazdę i komfort. (a wiem ze sporo osób ma też techy)
Tył:
Jak posadzić tył ?? kupując sportowe sprężyny - 40 czy też zbijając oryginalne ??

Prosił bym o konkretną pomoc zwięzłe zdanie nie skąpić czasu na pisanie to temat będzie dla potomnych. Jak zacznę to dam fotki i dorzucę dodatkowe informacje o przebiegu akcji.

Sory że aż tyle pytań i wydają się głupie, ale nie mam doświadczenia lubię mieć wszystko zaplanowane oraz mam ograniczony dostęp do garażu więc nie mam czasu na pomyłki.

Pozdro mazur ;)

Autor:  Żybis [ niedziela, 6 lutego 2011, 01:17 ]
Tytuł:  Re: Felgi oraz obniżenie zawieszenia.

Hmmm temat rzeka kolego
jak do tej pory latałem na 17 235/50/17 szczerze --- mam dosyć , przechodzę na standard dla 150siątki czyli akurat 215/55/16 bo mam dość walenia zawieszenia , jazdy betoniarką , wywalania gał na dziury a nie patrzenia na krajobrazy i piękna Polki ;-) ale do rzeczy jak założysz 18-19 to czeka Cię co roku wymiana zawieszenia chyba że będziesz pakował leomfordera części i jeździł jak z jajkami po naszych ulicach , ale jesteś młody więc jeszcze masz czas dojżeć do tego co ja przerobiłem ,

mam też 18 z przodu et35 jak i z tyłu i z przodu 8,5 cala a z tyłu 9,5 cala fele a opony z przodu 245/40/18 a z tyu 255/40/18

niestety tylko do kościoła na nich można latać bo masakra na drogach jak zwykle po zimie jest

co do zawiechy to z przodu kręcisz śrubami i robisz jaką chcesz glebę ale żeby to wyglądało to oczywiście do tyłu ustawiasz wg mnie żeby to miało sens , ja z tyłu ma K&N springi i do tego przód dostrojony i powiem że jestem zadowolony a nie dosyć że chcesz 18 i glebę zrobić to będzie żałoba poprostu , plomby z zębów będą wypadać hehe

najlepiej jak zobaczysz auto posadzone np na -40 i na 18 a będziesz wiedział czy Ci się podoba , niestety komfort do bani


a nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi

Pytaj dalej

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/