T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 14:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Czy ma ktoś doświadczenie jakieś z takim wynalazkiem. :

https://www.youtube.com/watch?v=OBIjlwKwi3Y

Nie chcę rezygnować w multivanie ze sprężyn i dawać tylko poduszek jak to często jest w lawetach. Czesto jadę zapakowanym po brzegi na klapie 4 rowery i teraz jeszcze dokupiłem box na hak. Chciałbym zwyczajnie utwardzić i podnieść tył na te kilka wyjazdów w roku. Zestaw dedykowany za oceanem nie wychodzi wcale drogo:

http://www.suspensionconnection.com/411 ... -rite.html

Znajomy ma astre II G kombi i jak zapakuje dużo to sobie w bagazniku dopompuje i mówi ze różnica kolosalna. tylko ze tam w astrze pompowany jest amor.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 14:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Cena znośna ale do pełnego kompletu potrzeba jeszcze parę gadżetów. Oprócz tego ze załadowany nie bedzie ryl dupą po asfalcie to jeszcze w razie czego istnieje możliwość poziomowania auta w niewielkimi zakresie na postoju ale do tego potrzeba kompresor.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 14:57 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
W zestawie są tylko dwa zaworki i filmy pokazują ze podchodzi gość z kompresorem i pompuje. Myślałem aby docelowo rozbudować o kompresor nawet mam jakiś od audi allroada. pewnie da rade.
Tu widać, że trochę podnosi:

https://www.youtube.com/watch?v=siH9YXNOqkU


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 16:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Czy wiadomo jak te baloniki zachowują się po dłuższym czasie ocierania o sprężynę? Albo inaczej: czy to trzeba montować przed planowanym ciężkim wyjazdem i demontować jak się wróci do wożenia tylko swojego tyłka, czy też można jeździć z tym na stałe i tylko pompować w miarę potrzeby?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 17:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
4 lata z tym jeździłem

kupowałem w USA za 120 S

kompresor zawsze wożę ze sobą ...raz tylko awarię miałem
trzeba było wężyki poprawić

super sprawa



Za ten wpis autor selim podziękował: hoopsii (środa, 10 lutego 2016, 21:08)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 21:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Adampio napisał(a):
Czy wiadomo jak te baloniki zachowują się po dłuższym czasie ocierania o sprężynę? Albo inaczej: czy to trzeba montować przed planowanym ciężkim wyjazdem i demontować jak się wróci do wożenia tylko swojego tyłka, czy też można jeździć z tym na stałe i tylko pompować w miarę potrzeby?


Montuje się to tylko raz. Same poduszki wg. zapewnień producenta podobno niezniszczalne.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 21:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
selim napisał(a):
4 lata z tym jeździłem

kupowałem w USA za 120 S

kompresor zawsze wożę ze sobą ...raz tylko awarię miałem
trzeba było wężyki poprawić

super sprawa


No to mnie utwierdziłeś. Dzieki. Zamawiam. Kompresor dam na stałe w boczek auta i jakiś przycisk przy drzwiach aby podpompować i jednocześnie obserwowac jak podnosi tył. Albo jakiś pilocik :) pewnie jeszcze jakiś zaworek zwrotny bedzie potrzebny bo kompresor podłączony na stałe będzie przepuszczał powietrze z powrotem.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 23:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Liczymy na jakąś fotorelację dla potomnych :) Nie ukrywam, że wynalazek bardzo mi się podoba :D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 07:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 14:49
Posty: 1155
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 150 km

Podziękował: 221 razy
Pomógł: 88 razy
pod auto lawetę piękna sprawa


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 10:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
po cholerę Ci na stałe kompresor ??
po co to komplikować

montujesz i obydwie poduszki łączysz pod jeden zawór
którym pompujesz max chyba 2bary

ładnie... równo idą do góry

jezdzisz na pusto ...spuszczasz powietrze

zawór montowałem pod zderzakiem

http://www.suspensionconnection.com/411 ... -rite.html

tylko łącznika scalającego przewody trzeba poszukać

http://www.autoanything.com/suspension- ... 1A0A0.aspx - taki jak tu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 15:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
selim napisał(a):
po cholerę Ci na stałe kompresor ??
po co to komplikować


Kompresor i tak mam w domu a jak wywale towar na biwaku to znowu napompowany bedzie stał za wysoko do spania. Po biwaku znowu załadunek wiec i tak trzeba bedzie wyciągać jakiś kompresorek i pompować wiec na stałe ułatwi sprawe.
Trójnik faktycznie grosze:
http://allegro.pl/gdansk-zlaczka-auto-l ... 72693.html

zaworek zwrotny też:
http://allegro.pl/zawor-zwrotny-na-waz- ... 13785.html

Decyzja podjęta. Jak dojdzie i zamontuje to pewnie przetestuje na samych wężykach ile to faktycznie podnosi i usztywnia. Z pewnością zrobię kilka fotek i podzielę sie doświadczeniami.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 16:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Jeszcze mi sie nie udalo cali przeladowac tak by dupka siadla, a DMC na pewno przekroczylem nie raz...


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 18:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 19 października 2015, 08:25
Posty: 36
model: Transporter
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Witam, jeżeli masz jakieś pytania odnośnie pneumatycznego zawieszenia to dzwon 662858802. Pozdrawiam

Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 18:55 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
volkswagen.du na pisz jak to działa u ciebie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lutego 2022, 23:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2021, 09:38
Posty: 43
model: Multivan
silnik: Acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Odgrzeje stary temat czy ktoś może coś polecić jakiś zestaw albo jakie części brać żeby poskładać coś do kupy
Generalnie chodzi o dwa niezależnie pompowane miechy do kampera t4
Zalety są czy ktoś widzi w tym jakieś wady?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB