Ważne informacje oraz regulamin T4-forum

Zasady obowiązujące na forum – warto znać przed pierwszym postem.

https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=2&t=2
Zablokowany
slimak
Ikona forum
Posty: 4640
Rejestracja: 11 kwie 2010, 10:16
15
Lokalizacja:
model:
otrzymal podziekowanie: 13 razy
Kontakt:

Ważne informacje oraz regulamin T4-forum

Post autor: slimak »

Witamy na forum Transportera T4!
:!: WAŻNA INFORMACJA DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

Ze względu na częste ataki botów, zmodyfikowaliśmy proces rejestracji. Podczas zakładania konta konieczne jest wypełnienie pola „Dlaczego chcę zarejestrować się na forum ”.

:!: Rejestracja na forum to przywilej, nie obowiązek.
Aby zachować porządek i dobrą atmosferę, przestrzegaj zasad forum. Dbamy o to, by każdy czuł się tutaj komfortowo i mógł swobodnie dzielić się swoją pasją.
:!: Jeśli nie napiszesz żadnego postu to Twoje konto zostanie ustawione po 30 dniach jako konto czytelnika .
Czytelnik ma ograniczone opcje korzystania z forum.
Jeśli masz ochotę mieć normalny dostęp napisz jeden post aby pozostać przy podstawowych ustawieniach.
Jeśli jednak masz ochote napisac coś więcej np. 3 posty to wtedy Twoje konto zostanie przeniesione na kolejnej grupy i wtedy uzyskasz dostep do wiekszej ilości tematów oraz działów forum.

:!: ZASADY REJESTRACJI I PIERWSZYCH POSTÓW

:arrow: Pierwsze trzy posty nowego użytkownika muszą zostać zatwierdzone przez moderatora lub administratora.
:arrow: Po zatwierdzeniu trzeciego postu użytkownik automatycznie zyskuje pełny dostęp do forum, w tym możliwość tworzenia nowych wątków i pisania postów.
:arrow: Dostęp do prywatnych wiadomości.
:arrow: Możliwość korzystania z działu „Giełda” i forumowego czata.

:!: Napisanie pierwszego postu oznacza akceptację regulaminu forum.

:arrow: REGULAMIN FORUM
:arrow: 1. OGÓLNE ZASADY

:!: Nieprzestrzeganie regulaminu może skutkować blokadą konta bez ostrzeżenia.
:!: Zakaz obraźliwych treści – zdjęcia, posty i avatary nie mogą zawierać materiałów uznanych za wulgarne, obraźliwe czy niestosowne.
:!: Szanuj innych użytkowników. Chamstwo, agresja i konflikty będą surowo karane.

:!: 2. PUBLIKOWANIE TREŚCI
:arrow: Tytuł tematu powinien jasno określać jego treść.
:arrow: Zakaz powielania tematów – przed dodaniem nowego sprawdź, czy ktoś już nie poruszył tej kwestii.
:arrow: Posty niezgodne z tematyką forum będą przenoszone lub usuwane.
:arrow: Nie zamieszczaj reklam innych forów oraz treści związanych z polityką.

:!: 3. KULTURA WYPOWIEDZI
:arrow: Zakaz przekleństw i wulgaryzmów – również w formie gwiazdkowanej (*, $, @). Każde takie naruszenie skutkuje ostrzeżeniem.
:arrow: Trzy ostrzeżenia = ban na 30 dni. Powtórne naruszenie regulaminu = permanentny ban.
:arrow: Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na forum.
:arrow: Nie zwracaj publicznie uwagi innym użytkownikom, że łamią regulamin – to zadanie moderatorów.

:!: 4. KONTA I AWATARY
:arrow: Jedna osoba = jedno konto.
:arrow: Zakaz podszywania się pod administratorów lub moderatorów (np. poprzez podobne avatary).
:arrow: Sygnatura może zawierać maksymalnie jedną grafikę i powinna mieć rozsądną długość.

:!: 5. PORZĄDEK NA FORUM
:arrow: Zabronione jest „nabijanie postów” – np. pisanie wiadomości typu „Nie wiem, ale może ktoś inny pomoże” lub publikowanie kilku postów jeden pod drugim.
:arrow: Nie pisz z włączonym CAPS LOCKIEM – jest to traktowane jako krzyk.
:arrow: Posty pisane tzw. „pismem pokemonowym” będą natychmiast usuwane, a ich autor może zostać zbanowany.

:!: 6. OGRANICZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI
:arrow: Zakaz umieszczania treści 18+ (w tym stron XXX).
:arrow: Zakaz publikowania linków do pirackiego oprogramowania, nielegalnych treści czy materiałów naruszających prawo.

:!: 7. MODERATORZY I ADMINISTRACJA
:!: Moderatorzy i administratorzy mają prawo do usuwania, edytowania i przenoszenia postów naruszających regulamin.
:!: Mogą także zamknąć temat, jeśli został wyczerpany lub odbiega od pierwotnego założenia.
:!: W przypadku problemów z funkcjonowaniem forum, skontaktuj się z moderatorem lub opisz problem w dziale „Problemy techniczne”.
:!:
<33> KARY ZA ŁAMANIE REGULAMINU
:!: Pierwsze ostrzeżenie – edycja posta i upomnienie.
:!: Drugie ostrzeżenie – ograniczenie dostępu do niektórych funkcji.
:!: Trzecie ostrzeżenie – 30-dniowy ban.
:!: Ponowne naruszenie regulaminu po powrocie = permanentny ban.

:!: <33> Każdy użytkownik, pisząc posty na forum, zgadza się na ich publikację i pozostawienie treści na forum nawet po usunięciu konta.


III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo w każdej chwili zmienić regulamin dlatego też warto tu czasem zaglądnąć.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za merytoryczną treść postów zamieszczanych na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Sami swoi --> Zmiany na forum
Administrator w stanie spoczynku.
Zablokowany

Wróć do „Regulamin”