Rozdziały

Regulamin witryny

Poniższe zasady zostały ujawnione celem wyjaśnienia poszczególnych obowiązków wszystkich członków społeczności t4-forum.pl. Zasady te powinny być przestrzegane przez wszystkich, aby zapewnić, iż nasza witryna działa sprawnie i zapewnia zabawę oraz produktywne doświadczenia dla wszystkich członków naszej społeczności i odwiedzających.

  1. Regulamin forum

    1. Witamy na forum Transportera T4!
      :!: WAŻNA INFORMACJA DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

      Ze względu na częste ataki botów, zmodyfikowaliśmy proces rejestracji. Podczas zakładania konta konieczne jest wypełnienie pola „Dlaczego chcę zarejestrować się na forum ”.

      :!: Rejestracja na forum to przywilej, nie obowiązek.
      Aby zachować porządek i dobrą atmosferę, przestrzegaj zasad forum. Dbamy o to, by każdy czuł się tutaj komfortowo i mógł swobodnie dzielić się swoją pasją.
      :!: Jeśli nie napiszesz żadnego postu to Twoje konto zostanie ustawione po 30 dniach jako konto czytelnika .
      Czytelnik ma ograniczone opcje korzystania z forum.
      Jeśli masz ochotę mieć normalny dostęp napisz jeden post aby pozostać przy podstawowych ustawieniach.
      Jeśli jednak masz ochote napisac coś więcej np. 3 posty to wtedy Twoje konto zostanie przeniesione na kolejnej grupy i wtedy uzyskasz dostep do wiekszej ilości tematów oraz działów forum.

      :!: ZASADY REJESTRACJI I PIERWSZYCH POSTÓW

      :arrow: Pierwsze trzy posty nowego użytkownika muszą zostać zatwierdzone przez moderatora lub administratora.
      :arrow: Po zatwierdzeniu trzeciego postu użytkownik automatycznie zyskuje pełny dostęp do forum, w tym możliwość tworzenia nowych wątków i pisania postów.
      :arrow: Dostęp do prywatnych wiadomości.
      :arrow: Możliwość korzystania z działu „Giełda” i forumowego czata.

      :!: Napisanie pierwszego postu oznacza akceptację regulaminu forum.

      :arrow: REGULAMIN FORUM
      :arrow: 1. OGÓLNE ZASADY

      :!: Nieprzestrzeganie regulaminu może skutkować blokadą konta bez ostrzeżenia.
      :!: Zakaz obraźliwych treści – zdjęcia, posty i avatary nie mogą zawierać materiałów uznanych za wulgarne, obraźliwe czy niestosowne.
      :!: Szanuj innych użytkowników. Chamstwo, agresja i konflikty będą surowo karane.

      :!: 2. PUBLIKOWANIE TREŚCI
      :arrow: Tytuł tematu powinien jasno określać jego treść.
      :arrow: Zakaz powielania tematów – przed dodaniem nowego sprawdź, czy ktoś już nie poruszył tej kwestii.
      :arrow: Posty niezgodne z tematyką forum będą przenoszone lub usuwane.
      :arrow: Nie zamieszczaj reklam innych forów oraz treści związanych z polityką.

      :!: 3. KULTURA WYPOWIEDZI
      :arrow: Zakaz przekleństw i wulgaryzmów – również w formie gwiazdkowanej (*, $, @). Każde takie naruszenie skutkuje ostrzeżeniem.
      :arrow: Trzy ostrzeżenia = ban na 30 dni. Powtórne naruszenie regulaminu = permanentny ban.
      :arrow: Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na forum.
      :arrow: Nie zwracaj publicznie uwagi innym użytkownikom, że łamią regulamin – to zadanie moderatorów.

      :!: 4. KONTA I AWATARY
      :arrow: Jedna osoba = jedno konto.
      :arrow: Zakaz podszywania się pod administratorów lub moderatorów (np. poprzez podobne avatary).
      :arrow: Sygnatura może zawierać maksymalnie jedną grafikę i powinna mieć rozsądną długość.

      :!: 5. PORZĄDEK NA FORUM
      :arrow: Zabronione jest „nabijanie postów” – np. pisanie wiadomości typu „Nie wiem, ale może ktoś inny pomoże” lub publikowanie kilku postów jeden pod drugim.
      :arrow: Nie pisz z włączonym CAPS LOCKIEM – jest to traktowane jako krzyk.
      :arrow: Posty pisane tzw. „pismem pokemonowym” będą natychmiast usuwane, a ich autor może zostać zbanowany.

      :!: 6. OGRANICZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI
      :arrow: Zakaz umieszczania treści 18+ (w tym stron XXX).
      :arrow: Zakaz publikowania linków do pirackiego oprogramowania, nielegalnych treści czy materiałów naruszających prawo.

      :!: 7. MODERATORZY I ADMINISTRACJA
      :!: Moderatorzy i administratorzy mają prawo do usuwania, edytowania i przenoszenia postów naruszających regulamin.
      :!: Mogą także zamknąć temat, jeśli został wyczerpany lub odbiega od pierwotnego założenia.
      :!: W przypadku problemów z funkcjonowaniem forum, skontaktuj się z moderatorem lub opisz problem w dziale „Problemy techniczne”.
      :!:
      <33> KARY ZA ŁAMANIE REGULAMINU
      :!: Pierwsze ostrzeżenie – edycja posta i upomnienie.
      :!: Drugie ostrzeżenie – ograniczenie dostępu do niektórych funkcji.
      :!: Trzecie ostrzeżenie – 30-dniowy ban.
      :!: Ponowne naruszenie regulaminu po powrocie = permanentny ban.

      :!: <33> Każdy użytkownik, pisząc posty na forum, zgadza się na ich publikację i pozostawienie treści na forum nawet po usunięciu konta.


      III. ADMINISTRATOR

      1. Administrator ma prawo w każdej chwili zmienić regulamin dlatego też warto tu czasem zaglądnąć.

      2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za merytoryczną treść postów zamieszczanych na forum.

      3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Sami swoi --> Zmiany na forum #