T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 listopada 2012, 23:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam. Od razu mówię, że jestem tu nowy i nie znam się na tym wyszukiwaniu, więc proszę od razu mnie nie wyrzucać z forum a odesłać do odpowiedniego tematu.

Mianowicie chodzi o pompę wtryskową. Mechanik uszczelniał mi pompę wtryskową, a mianowicie tylko uszczelniacz na wałku od cięgna gazu, bo łapał tamtędy lewe powietrze, złożył wszystko i autko odpala ładnie od strzała, ale niestety na wyższych obrotach 2500-3000 obr/min zaczyna się dławic, tak jakby była zbyt mała dawka paliwa i brakowało mu paliwa. Czy jest możliwe ustawienie tej pompy bez tego zegara tylko na słuch ? Czy jest konieczność jazdy do pompiarza na ustawienie?

Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 listopada 2012, 16:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
A jak tam filtr paliwa? I wszystkie wężyki paliwowe na zasilaniu?
Z Twojego opisu można wywnioskować ze gdzieś dalej łapie powietrze albo filtr masz zapchany.
Nawet jeśli była by pompa źle ustawiona to nie powinno mu brakować mocy w ten sposób.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 listopada 2012, 21:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Filtr nowy, wszystkie wężyki gumowe wymienione, w przewodzie zasilającym brak bąbelków powietrza nawet po 3 dniowym staniu i odpala od strzała


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 listopada 2012, 22:41 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Weż zaznacz śrubę od dawki i wkręć ją w prawo o pół obrotu i się przejedz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2012, 22:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
A która to śruba? Możecie mi pokazać na przykładzie tej pompy ? http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-t4 ... 46842.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 listopada 2012, 11:49 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Ta w czerwonym Kółku


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 listopada 2012, 23:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 26 sierpnia 2012, 08:48
Posty: 72
Lokalizacja: Szczytno
model: T4 Doka 96r
silnik: 2,5 Tdi ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
czyli poprostu odkątrowac nakrętke, i podkręcić w lewo, czy w prawo ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 listopada 2012, 23:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
wilu8 napisał(a):
Weż zaznacz śrubę od dawki i wkręć ją w prawo o pół obrotu i się przejedz


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 listopada 2012, 23:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Czemu nie pojedziesz do mechanika z reklamacją?

Co do śruby od dawki to najpierw powinno się ją całkiem wykręcić aby pozbyć się plomby, bo inaczej nic nie zrobisz


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 grudnia 2012, 21:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 14 kwietnia 2012, 11:52
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
model: multivan
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
I jak tam? Pomogło?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB