T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 10:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 września 2012, 20:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 lipca 2012, 23:08
Posty: 4
model: T4
silnik: 1.9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam. Jestem szczęśliwym właścicielem Transportera T4 1.9d z 95r.

Problem polega na tym że gdy zapalam samochód na "zimnym" silniku autko pali bez żadnych problemów, ale gdy przejade 5 lub więcej kilometrów , sinik zagrzeje się do normalnej temperatury pracy i go wyłącze, nie chce kręcic rozrusznikiem , przekaźniki "cykają" czyli prąd podają. Rozrusznik nie reaguje.

Auto postoju z godzinę ochłodzi się i można normalnie zapalic.

Wymieniłem juz akumulator, alternator, przypadkowo doszedłem tez do przepalonego bezpiecznika wentylatora ktos może miał taki problem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 września 2012, 21:33 
musisz sprawdzić sterowanie czy dochodzi do rozrusznika jeśli tak to wina w automacie rozrusznika ,sprawdzisz kontrolką to ten cienki kabelek na rozruszniku ,możesz kawałkiem kabla podać plus ,,oczywiście auto włączony zapłon i na LUZIE MA być... zdjęta dolna osłona będzie wygodniej


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 września 2012, 23:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
po co dolna osłona? JAk mi pierdykła kostka stacyjki to śrubokrętem odpalałem maskę do góry podnosząc. Goście pod sklepem z częściami oczy z orbit wywaliali jak to mozna T4 z pierdykniętą kostką śrubokrętem odpalić ;)


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 września 2012, 09:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
Zupełnie jak Ursusa <śmiech> A może sprawdzić ten kabelek cienki, który dochodzi do rozrusznika- często wdaje się tam śniedź na wsuwce.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 września 2012, 18:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 lipca 2012, 23:08
Posty: 4
model: T4
silnik: 1.9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzięki wielkie za pomoc. Jutro po pracy to sprawdze i napisze czy pomogło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 września 2012, 18:43 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
Moim zdaniem jak słychać tykanie to padł automat


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 września 2012, 20:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 21:09
Posty: 93
Lokalizacja: pod bystrzycą kłodzką DKL
opis: T4 93"'
golf
mk 1 80""
pOLO 6N OPEN AIR
model: t4 pryczka
silnik: 1,9d

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 5 razy
miałem kiedyś tak w golfie zimny palił natomiast ciepły juz nie nie wiem jak ,w t4 zbudowany jest rozrusznik ale w golfie były takie płytki co trzymają szczotki , i jedna z nich po nagrzaniu zmieniała swoje miejsce o milimetry i nie z tykało i autko nie odpałało po wymianie całego ,,szczotkotrzymacza" wróciło do normy


_________________
diesel kopci diesel czadzi a t4 cie nie zdradzi
Zaliczony I Zlot w RADKOWIE


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2012, 10:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 lipca 2012, 23:08
Posty: 4
model: T4
silnik: 1.9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Sprawdziłem , to nie wina ani prądu dochodzącego do automatu bo tam jest :) automat przypominam sobie ze wymieniałem juz kiedys ale nie pomogło, w wolnej chwili dam rozrusznik do regeneracji :) i zobaczymy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 września 2012, 10:57 
a kawałkiem kabla daj tam zasilanie ,nieraz trzeba było dokładać przekażnik ,bo bywało jak by za słaby plus dostawał ten sterujący


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 września 2012, 12:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 lipca 2012, 23:08
Posty: 4
model: T4
silnik: 1.9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam ponownie niestety nie miałem czasu ostatnio , ale wkoncu zrobilem to co czarny1x1x pisał.

Taki efekt: działa ;) tzn jak tym kablem plus podaje , co musze wymienic zeby działało? przekaźnik? gdzie go znajde?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 września 2012, 15:49 
tak montujesz go w obwód wtedy tym cienkim sterujesz przekażnik. a plus przez przekażnik na wsuwkę rozrusznika to taki dodatkowy bajer się robi jak gdzieś prąd pobłądzi i działa w 100%. za małego kopa dostaje automat i nie zaskakuje


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB