T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 maja 2012, 16:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 29 lipca 2011, 14:22
Posty: 27
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI 102BHP

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam ponownie,

Ostatnio jak auto miało problemy z odpaleniem, rozładował się akumulator. Więc go wyjąłem i naładowałem

Po ponownym zamontowaniu wyskoczyła kontrolka ładowania.
Sprawdziłem miernikiem klemy aku i przed odpalnieniem 12,5V po odpaleniu 12,27V czyli jednak nie ładuje.

Obejrzałem dokładnie skrzyneczkę z bezpiecznikami przy aku i znalazłem jeden z bezpieczników (tych dużych jest pokryty białym nalotem)
Po wyczyszczeniu kontrolka od ładowania zniknęła (wogole się nie zapala nawet po przekręceniu kluczyka)
bezpiecznik do wymiany to wiem, tylko znalazłem dodatkowy kabelek który nie wiem gdzie powinien być podłączony?

Jak sprawdzić napięcie wychodzące z alternatora? przy jakim napięciu włącza się kontrolka?
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 11:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
z tym kabelkiem to jakaś moim zdaniem przeróbka
w oryginale tam jest tylko podłączony jeden z wentylatorów chłodnicy
tu masz opis tej skrzynki
viewtopic.php?f=8&t=36


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 11:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A drugie aku pod siedzeniem jest


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 11:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 29 lipca 2011, 14:22
Posty: 27
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI 102BHP

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
hehe, będzie narazie moja kasia ma tylko jeden.

No dziwny ten kabelek, dodam tylko że auto kupione od firmy i każda naprawa była robiona ASO.

A jakie powinno byc napięcie na kablu od alternatora?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 13:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
takie jak ładowanie czyli min 14V


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 18:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 29 lipca 2011, 14:22
Posty: 27
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI 102BHP

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
no to lipa bo u mnie 8 z groszem... pewnie to regulator napięcia szlag trafił


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 czerwca 2012, 01:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 29 lipca 2011, 14:22
Posty: 27
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI 102BHP

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Nowy regulator bosch + czyszczenie i na stole Alternator działa bez zarzutów!!!

Zobaczymy co będzie jak podłącze drania


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 czerwca 2012, 07:57 
a ten kabelek to nie wyrwał ci się z tego peszla jak tą skrzyneczką ruszałeś


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 czerwca 2012, 02:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 29 lipca 2011, 14:22
Posty: 27
model: T4 Caravelle
silnik: 2.5 TDI 102BHP

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ten kabelek był od odcięcia paliwa... juz naprawione


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB