T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 10:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Witajcie

Przymierzamy się do zmiany rozrządu w jednym aucie , jest to T4 ACV i tu pytanie moje odnośnie częsci.

Na allegro są zestawy (bez pompy) niby oryginale z logo VW/AUDI (ponizej link) , miał ktoś do czynienia z takimi zestawami ?? Warto to brac czy to jakas podrobka chińska bo chińczyk wszystko potrafi podrobic a tym bardziej loga innych producentów ;).

Czy uderzac w inne zestawy z paskami Contitecha/Dayco , ewentualnie Gates , rolki/napinacze Ruville (choc to jest tylko konfekcjoner) lub inne ?? Ewentualnie w AD proponują zestaw SKF , czyli na paskach logo SKF jak i całej reszcie , SKF pasków nie robi więc podejrzewam innego producenta są to paski. Ceny za zestawy w okolicach 500zł , ten niby oryginał natomiast na allegro stoi w okolicach 650zl.

I tu mi chodzi głownie o to czy ktoś miał do czynienia z tymi kompletami z allegro i czy warto to brac... Rolki/napinacze zapewne są Litensa , chyba ze chińczyk tez wytloczył na tym ich logo , w Ruville czy innych pewnie jest tez Litens w srodku... No chyba ze to typowa chińszczyzna to wtedy w opakowaniu są "no name" z łozyskami z plasteliny ;).

O pompe nie pytam bo tu to juz raczej markowe wchodzą w gre tez więc coś się wybierze... choc SKF ostatnio popsuł się jeżeli chodzi o pompy... Ale fakt ze w cenie tego "oryginału" mozna kupic zamienniki z pompą juz a on jest bez pompy w kpl...

linki do aukcji:
http://moto.allegro.pl/vw-lt-t4-zestaw- ... 78903.html
http://moto.allegro.pl/zestaw-rozrzad-v ... 33468.html
Tu znów ASo sprzedaje więc chyba lipy nie wciskają (Choc we wrocku za same czesci wolają 1450zł w aso) :
http://moto.allegro.pl/vw-lt-t4-zestaw- ... 79928.html

Tak pytam poniewaz zbiła mnie z tropu tak aukcja , gdzie cena z kpl. rozrząd z pompą jest praktycznie taka sama jak zawołali w ASO , choć wiem ze częsci oryginalne trafiające poza aso są duzo tańsze , ale bardziej chodzi mi o to czy ktoś własnie moze bral taki kpl za 650zł i moze potwierdzic czy to warte jest zakupu czy to jednak chińska podróbka , bo wiadomo... to jest allegro wkońcu... :
http://moto.allegro.pl/rozrzad-kompletn ... 02526.html

Czekam na Wasze opinie.


Ostatnio edytowano piątek, 17 lutego 2012, 00:20 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 11:22 
Online
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Z tego co wiem to użytkownik "ktn01" sprzedaje 100% towar ori, nie masz się czego obawiać. Zamawiałem klocki i towar ten sam co u Kulczyka.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 lutego 2012, 13:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Skoro tak mówisz to moze zaryzykuje zakup u tego goscia :).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 17:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Ja też na nie miałbym oporów, logo firmowe jest obłożone zbyt dużymi obwarowaniami prawnymi, żeby zrobić podróbkę. Zdarzało się np. pilarka Steel, ale nazwa jest przeinaczona.


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 20:03 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Też przymierzam sie do wymiany rozrządu i u mnie w ASO zawołali 950 zł za kpl bez pompy.
Ale ja raczej zostane przy paskach gates i kupie taki zestawik.bo rolki i pompe tych firm juz zakładałem i jest ok.
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-vw ... 21818.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 20:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
marh napisał(a):
Ja też na nie miałbym oporów, logo firmowe jest obłożone zbyt dużymi obwarowaniami prawnymi, żeby zrobić podróbkę. Zdarzało się np. pilarka Steel, ale nazwa jest przeinaczona.


No tu się bardzo mylisz , siedze w częsciach samochodowych od bardzo dlugiego czasu (wiele fabryk odwiedzam regularnie) i podróbek na rynku jest duzo markowych czesci. Tylko niewiele osób niezwiązanych głęboko z tą branżą o tym wie , pomimo ze wielkie koncerny walczą z tym to jednak to jest jak walka z wiatrakami...

orel11 napisał(a):
Też przymierzam sie do wymiany rozrządu i u mnie w ASO zawołali 950 zł za kpl bez pompy.
Ale ja raczej zostane przy paskach gates i kupie taki zestawik.bo rolki i pompe tych firm juz zakładałem i jest ok.
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-vw ... 21818.html


INA jest ok , wsumie to jest to samo co FAG, jedno i drugie schodzi z tej samej lini i są to marki jednego koncernu Schaeffler Group's do których nalezy tez Luk.

Pompa Dolz nie jest zła , ale mozna kupic Ruville i w opakowaniu tez będzie produkt Dolz`a bo Ruville to tylko konfekcjoner i pompy w 80% w swoje opakowania wkłada Dolz`a. Sam o takiej myslalem , ale zastanawiam się nad Hepu jeszcze... ze wskazniem na Hepu. Ogólnie Dolz to jeden z największych producentów pomp więc musi trzymac jakąś normę dobrą skoro do wiekszosci marek an pierwszy montaz idą pomimo ze produkcja odbywa się w Chinach a nie Hiszpanii, tak samo Hepu idzie na pierwszy montaz ale jeszcze oni tak się nie rzucili na głębokie wody z produkcją w chinach. Więc tak biore pod uwage te dwie marki wsumie tylko. SKF nie za bardzo mnie przekonuje juz do siebie od dłuzszego czasu odkąd 80% produkcji mają w swoich kilkunastu fabrykach w Chinach i zbytnio norm nie trzymają , w Szwecji juz prawie nic nie robią a i pompy to pakują tez w swoje opakowania i innych producentów którzy mają linie produkcyjne w chinach.... Nawet ceny pomp SKF są nie adekwatnie wysokie do ich jakości terazniejszej....

Z paskami Gates znów nie mam dobrych doświadczeń , wolałbym Dayco ale tylko ze sprawdzonego zródła...

Z racji ze to auto malo jezdzi w którym ma byc wymieniany rozrząd to chyba sie zdecyduje na ten oryginalny zestaw , raz na dłuzszy okres można dołozyc te 100zł i miec z logo marki auta częsci :D.


EDIT:

Teraz sobie sprawdziłem i wychodzi ze pompy z logo VW do T4 to nic innego jak HEPU.



Za ten wpis autor Sterciu podziękował: gnom_xp (środa, 26 kwietnia 2017, 18:00)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 23:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
sterciu napisał(a):
jedno i drugie schodzi z tej samej lini i są to marki jednego koncernu Schaeffler Group's do których nalezy tez Luk.

To tak samo jak Continental, Uniroyal i Matador, zaś do ostatniej opony nie masz jakoś przekonania.... ;)


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 23:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Tylko ze to na jednej taśmie wszystko jest skladane ,kazdy element łozyska pochodzi z tej samej serii w obu markach. łozyska wyglądają praktycznie identycznie i róznią sie logiem praktycznie tylko czego nie mozna powiedziec o oponach... Chociazby z powodu innej rzezby bieznika juz co widać na pierwszy rzut oka.... Głownie róznią sie te dwie marki tym ze pod jedną robia inne łozyska dodatkowo a pod drugą inne oprócz tych "blizniaczych". Czyli mają asortyment całkiem rózny tez w ofercie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 23:47 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ja ogólnie mam swój warsztat i zakładam pompy dolz ,dobre za przystepne pieniądze.Rolki INA lub Ruville,to samo.Paski zakładam tylko Gates,jakos do Dayco nie mam przekonania ,a Conti sie juz znajomym zerwały z małym przebiegiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 23:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Mi się własnie Gates zerwal juz pare razy , naszczescie nie rozrządu ale wielorowkowe po nie wielkich przebiegach pomimo prawidłowego napięcia ich na napinaczach... Do Dayco mam zaufanie , ale problem tu jest taki ze Dayco jest czesto podrabianą marką (nie wiem dlaczego ale moze dlatego ze głownie na stany zjedn. idą ich paski) i to nawet widac po opakowaniach jak sie ma oryginal i to podrobione... więc tylko ze sprawdzonego zródla , napewno nie z allegro bo tam sprzedawcy sami nie wiedzą czasem ze sprzedają towar który z oryginalnym ma niewiele wspólnego... A pomp i pasków tez duzo zjezdzam z racji duzych przebiegów , pozatym woze reklamacje do ekspertyz producenta tez. SKF to juz stało się normą ze pompy jezdzą na ekspertyzy i jest ich naprawde duzo , kiedys tego nie było w takich ilosciach jak teraz.... Ich pompy potrafią wytrzymac 10kkm i nie są to odosobnione przypadki juz w tej chwili... Raz sam montowalem pompę w Ducato SKF i po otwarciu pudeka stwierdziłem ze pompa nadaje się do wymiany poniewaz miało bicie na kole pasowym juz , więc wymienili mi bez gadania ją na inną nową.

Napisalem go allegrowicza co sprzedaje org rozrząd z drugiego linku z mojego pierwszego postu czy posiada w sprzedazy oryinalną pompe tez z logo VW i w jakiej cenie. Zobaczymy , może będzie cena porównywalna z innymi "lepszymi" pompami to nie bede kombinował nawet :).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 lutego 2012, 00:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Od zawsze u nas auta latają na Contitechu i odpukać nigdy sie nic nie działo <01>
Natomiast z Dayco mam złe wspomnienia, pasek klinowy miał niewiele ponad 20tys km i rozwarstwił się, na szczęście na miejscu a nie w trasie <01>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 lutego 2012, 12:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 22:59
Posty: 571
Lokalizacja: Dolny Śląsk
model: Multivan
silnik: 1.9 TDI / AHU

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 23 razy
Czyli jak widać powyżej nie ma marki, która by gdzie nie nawaliła.
Ja robię tak.
Oddaję auto do warsztatu, http://www.dieselservis.pl który zajmuje się dieslami od roku 84 i czekam pijąc kawkę i jedząc ciasteczka oraz oglądając TV można też pojechać do domu ale za daleko mam by 2 auta zabierać.
Potem tylko zapłata i do domu po jakimś czasie bezpłatny przegląd dla utrzymania gwarancji i do następnego razu.
Nie interesuje mnie jaki pasek i czy wytrzyma wszystko obejmuje gwarancja.
Nie są najtańsi na rynku ale o dziwo też nie jest najdrożej a licząc poprawki i regulacje po innych mechanikach gdzie zanosiłem zestawy zakupione samodzielnie zupełnie się nie opłaca kombinować.
Mogą założyć mój zestaw ale bez gwarancji na części.
Polecam znaleźć w okolicy sobie tego typu warsztacik i głowa spokojna.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 lutego 2012, 12:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Ja kupuje w IC paski Contitecha, rolki przeważnie zakładam z INY montuje sobie sam i mam spokój.
Prawda jest taka że tak samo może pierdyknąć pasek Conti, Gates, Bosch czy Dayco czy każdy inny. Owszem wiadomo że przy markowym pasku mamy jakąś pewność a przy podróbce żadnej ale po 1. zawsze może się trafić wadliwa sztuka, poza tym błąd montażu lub czynniki zewnętrzne.
Po prostu czasami rozrządy się zrywają i nie ma na rynku takiego paska o którego zerwaniu bym nie słyszał.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 lutego 2012, 13:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Też jestem przekonany do pasków ContiTech, w sklepie na miejscu 80-90 zł za pasek rozrządu; nie wydaje mi się, żeby akurat ta firma była podrabiana, jak sprawa wygląda?
Z innej beczki: w poprzednim aucie miałem łańcuch i było bezstresowo.


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 lutego 2012, 14:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
No to chyba logiczne ze nie ma pasków które się nie zrywają , ogólnie wogóle nie ma czesci w samochodzie która by sie nie popsuła.

Ja rozrządy tez zmieniam sam , więc warsztatu szukac nie będe przynajmniej ja, na dziesiątki aut które miałem zawsze sam rozrządy zmieniałem (czy to pasek czy łańcuch) i nigdy problemów nie miałem z nimi odpukac. Przynajmniej wiem co robie i jak to robie. W przyszłym miesiącu nawet w sprinterze planuje zmianę rozrządu bo ma juz an nim 300kkm , więc juz jest sporo i wartałoby wymienic go. A co do pasków jest to oczywiste ze kazdy się zerwac moze , nawet pasek z logo producenta pojazdu który jest produkowany zwykle przez którąś ogólnie znaną marke pasków. Z tego co pamiętam VW na Conti jest (choc 100% nie dam sobie ręki uciac bo niemieckie auta to nie moja branza) ale w przypadków pasków na pierwszy montaz , lub drugi montaz serwisowy paski które nie przechodzą testów jakościowych w 30% idą pod logiem producenta pasków na rynek zamienników gdzie norma jakościowa jest inna... Stąd tez moze byc większa pewnosc ze nic mu się przedwczesnienie nie stanie jak bedzie z logo marki pojazdu... Dlatego tez niejednokrotnie na oryginalnym rozrządzie mozna zrobic większy przebieg jak na zamienniku. A co do podróbek to nie ma tu co komentować , wystarczy wziąsc do ręki jakiś markowy pasek i jakąs chińska podróbkę aby na pierwszy rzut oka porównac sobie grubośc samych pasków....


Głownie mi chodziło w pierwszym poście o te oryginalne z allegro czy ktos je montowal (i własnie mi chodziło o to czy faktycznie to jest oryginał z logo producenta czy jakas podróbka z podrobionym logo) ale chyba zaryzykuje i wezme. ;). Pompe z logo VW gosc tez ma w cenie 390zł , więc moze sam sobie zalatwie ze swoich zródeł oryginalną pompę. I tak nie planuje rozrządu na większy przebieg jak 70kkm więc spróbuje z tym z allegro za 650zł , a pompę zobacze , jak załatwie oryginał to bedzie z logo VW a jak nie to Hepu chyba wezme.

Do osobówek z racji ze to zawsze były Toyoty , a japończyki to mój chleb powszedni to zawsze zakładam oryginalne paski z logo producenta pojazdu i nigdy z nimi problemów nie miałem. Więc mam nadzieje ze z częsciami z logo VW będzie podobnie bez problemowo.

marh napisał(a):
Też jestem przekonany do pasków ContiTech, w sklepie na miejscu 80-90 zł za pasek rozrządu; nie wydaje mi się, żeby akurat ta firma była podrabiana, jak sprawa wygląda?
Z innej beczki: w poprzednim aucie miałem łańcuch i było bezstresowo.


Jeszcze nie słyszałem o tym aby Conti podrabiali , ale swiat jest zwariowany więc wszystko jest mozliwe. Narazie przynajmniej do mnie takie słuchy nie dotarly, a paski moja firma tez wozi od producenta pod serwisy więc napewno bym słyszal o tym jak by tak było. Co do pasków Dayco to najłatwiej rozpoznac (choc nie zawsze bo pasek czasem moze wyglądac bardzo podobnie) oryginał z podróbka po grubosci paska , biorąc dwa paski o tym samym symbolu , jeden oryginał drugi podróbka odrazu widać ze coś jest nie tak... podrobka zwykle wygląda jak kartka papieru (chodzi oczywiscie o grubosc) przy tym drugim , lub jezeli jest podobnej grubosci to lubią tez miec rowki głębsze przez co w ich miejscu pasek jest cieńszy i przez to słabszy.... To sa takie rzeczy które niejednokrotnie widać na pierwszy rzut oka porównując z oryginałem.


Edytowałem temat i dodałem w temacie "opinie" aby temat nie umarł i kazdy wyrazał swoją opinię w nim na temat pasków na jakich jezdzi , wogóle na temat czesci rozrządu (więc moze ten temat pasuje bardziej do działu dotyczącego "EKSPLOATACJA I OBSLUGA", więc jak szanowni moderatorzy uznają ze tak ma byc to prosiłbym o przeniesienie tematu tam :) )


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2012, 10:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Jednak kupiłem inny rozrząd , zdecydowałem sie na inny kupiony w hurtowni bo na allegro po dłuższym zastanowieniu mialem troche obawy tych oryginałów jeszcze z racji takiej ze nie wiadomo ile te zestawy mają lat, a czas leżakowania tez ma wpływ na paski. Kupiłem zestaw SKF (czyli w opakowaniu SKF) , wsumie to zamowilem bo narazie AD mi ma scąganc go z głownego oddzialu. SKF ma paski trzech firm Gates/Conti/Dayco więc ktoreś z nich pewnie bedą w komplecie rolki/napinacze SKF ma jeszcze dobre więc mogą byc , zresztą zwykle napinacze mają i tak Litensa. Pompę wody KWP do kompletu, polecali mi bardziej jak Dolz i SKF ktore tez mają i są droższe choc uprzedzałem ze chce dobra i cena nie wazna. Pompy SKF to nawet oni sami nie polecali mi bo duzo reklamacji mają czyli dla mnie nic nowego... No i całośc mnie kosztowala 440zł...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2012, 15:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Co do pompy SKF to potwierdzam, ostatnio jakieś gówno wypuszczają. Szczytem była pompa do TDI 1.9 tego nowszego z pompą na rozrządzie, po założeniu nie dało się jej obrócić bo miała za długą oś i oparła się wirnikiem o blok.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2012, 15:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
W przypadku pomp SKF niestety juz od dłuzszego czasu buble puszczaja , ale zwróccie uwage w jakich cenach ich pompy jeszcze są... ceny totalnie nie adekwatne do jakości... Ja narazie pompy nie brałem , sam rozrząd SKF bez pompy gdzie po otwarciu pudelka sam się zdziwiłem poniewaz wszystkie trzy rolki Litens`a (czyli ten sam producent idzie na pierwszy montaz) , w tym na dwóch logo VW/Audi , paski Gates... otwierali mi kazdy zestaw ale w kazdym były Gates choc wolałem Conti. Ale sami twierdzą ze z paskami rozrządu nie ma problemu , mają reklamacje jak juz to tylko na wielorowkowe czasami Gates`a. Ogólnie w pudełku nic SKF`a nie było oprócz pudełka , czyli konfekcjonowany towar ale to tez nic nowego w ich przypadku. Troche zaskoczyło mnie ze w komplecie nie ma sruby z podkladka diamentową choc w/g ich katalogów powinna byc , ale z opisu na pudelku tez okazało sie ze nie ma jej w komplecie... W/g katalogów mają dwie sruby jedna na szesciokatny łeb a druga na torx , obie idą w to samo miejsce i cena ich jest identyczna , róznią się indexem i łbem... którą w/g Was lepiej brac ?? Pompę wody jeszcze zobacze jaką wezmę , mam do wyboru , KWP za bodajrze 70zł (AD), Dolz za 130zł (allegro) , Hepu 160zł (IC) , SKF - 150zł (AD) , oryginał z logo VW - 148zł , z tych ta przedostatnia odpada. Mysle tez nad Airtex`em , pompy ktore teraz montuje m.in. Honda w niektórych modelach silnikowych na pierwszy montaz... Mi polecali KWP w AD , bardziej jak Dolz`a , a SKF wogóle nie polecali...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2012, 16:21 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Ja bym brał z normalnym łbem, torx szybciej Ci się obrobi jak będzie problem z odkręceniem.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lutego 2012, 19:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Popieram, nie lubię śrub z wejściem na torx lub imbus, po pierwsze: to co pisze FocusMed, a po drugie - aby wykręcić trzeba użyć większej siły niż przy tradycyjnej śrubie.


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB