T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ładne alu 17"
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 stycznia 2014, 23:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Ponieważ felgi które ostatnio kupiłem przyszły poobijane, a jestem estetą i w niektórych sprawach nie ustępuję, a sprzedający nie chcąc mieć problemów zażyczył sobie ich zwrot <18> więc wracam do tematu wyboru i zakupu ładnych 17-ek na lato.
To są te felgi które musiałem oddać, bo koszt naprawy to połowa ich wartości:
- dezent RB
Załącznik:
5b.jpg


Robiłem już wizualizacje niektórych modeli tutaj - integracja całodobowa:
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=11&t=46&start=1880

a temat był też kontynuowany w wątku:
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=10&t=31&start=160

ale ponieważ to raczej nie były wątki poświęcone felgom, więc postanowiłem założyć nowy temat, a może jeszcze komuś się przyda, jeśli będzie miał podobny dylemat przy wyborze.

Na chwilę obecną zastanawiam się nad tymi felgami i są to zdjęcia dokładnie tych do kupienia:
1 - dezent M - 7,5" ET45 - faworyt w rankingu pod względem wizualnym,, jednak wysoka cena (1400 zł) i dlatego nie kupiłem ich za pierwszym razem
Załącznik:
dezent_m_pop_zmiana rozmiaru.jpg


2 - msw 22 (by OZ) - 7" ET45 - też mi się podobają i w są ok. 45km ode mnie (880 zł)
Załącznik:
msw_22_1a.jpg


3 - stilauto sr1200 - 7,5" ET42 - te są na miejscu, odpada jeżdżenie, można obejrzeć na żywo (aukcja, na razie 500 zł)
Załącznik:
stilauto sr1200.jpg


4 - oz/msw 19 - 8" ET35 (950 zł)
Załącznik:
oz_1a.jpg


5 - audi sline - 7,5" ET45 - na miejscu (1300 zł)
Załącznik:
audi_sline_1.jpg


6 - dezent L - 7" ET48 - FELGI NOWE w pudełkach (1250 zł) !!!
Załącznik:
dezent_nowe_1a.jpg


Felgi muszą pasować w moim przypadku do koloru: RED PAPRIKA
Jak znajdę jeszcze coś ciekawego to oczywiście nie omieszkam dodać do tematu.
Jeśli macie swoje propozycje to również wrzucajcie (ale dotyczące tylko 17-ek).

Pod uwagę biorę tylko felgi które mają nośność powyżej 700 kg.
Priorytetem jest wygląd, cena jest mniej ważna, ale też w dzisiejszych (trudnych) czasach istotna - wolałbym dać 900 zł niż 1400.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Ostatnio edytowano sobota, 18 stycznia 2014, 00:22 przez tommly, łącznie edytowano 10 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 stycznia 2014, 23:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
ja bym brał te ostatnie, są ładne, dość podobne do moich 15-tek więc ładnie będą się prezentować. Te ostatnie to też są MSW tylko inny typ - takie jak tu

http://allegro.pl/felgi-oz-msw19-6-5x15 ... 09399.html


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 stycznia 2014, 23:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
notri napisał(a):
ja bym brał te ostatnie, są ładne, dość podobne do moich 15-tek więc ładnie będą się prezentować. Te ostatnie to też są MSW tylko inny typ - takie jak tu

http://allegro.pl/felgi-oz-msw19-6-5x15 ... 09399.html

tak, bo MSW i OZ to ta sama fabryka


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 stycznia 2014, 23:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Ja obstawiam nr.2 OZ MSW, ale to tylko moje zdanie <57>
No nr.6 Dezent też jest super, widziałem u jednego z forumowiczów Ronal R41 też fajne :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 13:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
<11> OZ rządzi i ma nośność atestowaną do T4 <yahoo>

Zaraz ci tu wrzucę małą listę felg z atestami do t4 co napewno ułatwi przeszukiwanie allegro, tylko w drugim kompie poszperam..


7j

Alutec: Energy, Kylo, Storm
Asa: GW 1
Autec: Zenit, Xenos
Borbet: CA, CB, F, FS, TC
Enkei: Wakasa , Yamato
RC Design: RC-15, RC -27
Rial: Daytona
Ronal: 46,53,56
Rondell: 0024, 0030, 0093, 00223
Schaper: Millenium


7,5J

Advanti: Garro, Nepa, Starline, Straycat
Alutec: Blizzard, Burnside, Grip, Hellix, Xplosive 5
Artec : typ BB
ASA: AS1 , AS 2
Autec: Arctic, Baltic, Delos, Ethos ( delos również w zestawach o 2 szerokościach 7,5 - 8,5), Fanatic , Galactic, Helios, Merkur, Nordic, Opal, Vision, Yukon, Zenit ( wszystko Autec)
BBS: SR
Borbet: BS, M, TS, XL
Brock: B21, 24, 25, 26, 27, 29
DBV: Arizona, Florida, Malaya, Monaco, Samoa, Torino 2, Tropez, Venezia
DEzent: I, TE, RH, M
MSW: Design 77
OZ: Canyon, Gemini, Superturismo GT i WRC
Platin: 55,56,62,65,69
RC: Design 01, RC-17, RC-18, RC-19, RC-22, RC-23, RC-24 , RC-26
RH: BB
Rial: Bavaro, Como 5, Flair, Oslo
Ronal: LZ-5
Shaper: Single Light, TwinLight
Speedline: SL-2 Marmora


8J

Advanti: Creed, Flake, Paradus, Quaint, Shine, Turba ADV,
AEZ: Phoenix,
Alutec: Evo Pro, Leon
Artec: BH, BI, AD Cuprad, MF, PA
ASA: AR1, AR1 RS, GT1, GT2, GW1
Autec: Arctic, Baltic, Centro, Ios, Phoenix, Stratos, Xentra
AZEV: C, LS, U
BBS: RZ, SR
Borbet: BL, CA, VS
Brock: B23, B33
CMS: C4, Hermes
DBV: Australia, costano, Mauritius, Milano,Nizza, Venezia,
Dezent: T, C, S
MAM: MAM 1
MSW: Design 12, 14, 15, 19, 22
OZ: Antares, Opera, Sahara, Superturismo, Titan, Vittoria
Platin: P-55, P-61
RH: AD-Cuprad, AH-Turborad, AO-Phoenix, BH, BI, DE, MO
Rial: Bellagio, Catania, GS, Imola, Norano
Ronal: LV5, Lz-2, R38, R39, R41, R42, R47, R48, R51, R54, R56, R7
Rondel: 0023, 0025, 0044, 0045, 0046, 0054, 0061, 0062, 0064, 0066, 0069, 0076, 0078, 0082, 0215, RZ02
Shaper: Millenium, Starlight
TSW: Avus, Eurace, EvoR, VX

zestawy 8-9J

Artec: AD Cup, PA
RH: AD Cuprad
Rondell: 0082
Shaper: Millenium

8,5J

Autec:Delos, Korona, Opal, Pallas
AZEV: M
Borbet: BS
Ronal: R28
Rondell: 0027, 0067, 0083
Shaper: champ, Victory
Zender: Authentic, Dynamic, Monza


zestawy 8,5-9,5J

Biały Kruk - Shaper Champ o nośności koła 800kg <zakochany>


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 21:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
double-d napisał(a):
Biały Kruk - Shaper Champ o nośności koła 800kg <zakochany>

Generalnie, to wszystkie felgi przeznaczone do T4 powinny mieć nośność od 800kg w górę <18> więc nie zupełnie ta lista ma odzwierciedlenie w rzeczywistości, ale przy nieprzeładowywaniu auta, to i te powyżej 700 kg też dadzą radę.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 23:04 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Nie tak do końca 800 kg jest zawsze minimalne.
800kg jest zachowawcze jeśli mówimy o przypadku maksymalnego nacisku na oś co w t4 jest rzeczą względną w zależności od modelu, wersji itp.
Atesty TUV dopuszczają już w T4 montaż felg o nośności 690kg, co bynajmniej też mnie zdziwiło.
Jak zestawisz jakiś krótki mixt o dmc 2520 z przedłużaną pryczą czy towarowym longiem dmc 2700 to zawsze inne parametry kołą wyjdą .
Ja mam max. nacisk osi 1560kg w caravelli long 2,5 tdi
a inny 1430 i tu starczy lżejsza felga.

Trzeba sobie uzmysłowić ,ze raczej w normalnych warunkach nikt z nas nie kładzie tonowej palety bezpośrednio na tylnej osi ani nie wrzuca tejże tonowej palety zaraz za przednimi fotelami, więc osiągnięcie maxymalnych nacisków na oś musi być naprawde z premedytacją robione. <tak1>

ta lista powyżej zawiera koła od nośnosci od 690 do ponad 1000kg (jakieś modele Rondella)


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 23:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
double-d napisał(a):
Nie tak do końca 800 kg jest zawsze minimalne.
800kg jest zachowawcze jeśli mówimy o przypadku maksymalnego nacisku na oś co w t4 jest rzeczą względną w zależności od modelu, wersji itp.
Atesty TUV dopuszczają już w T4 montaż felg o nośności 690kg, co bynajmniej też mnie zdziwiło.
Jak zestawisz jakiś krótki mixt o dmc 2520 z przedłużaną pryczą czy towarowym longiem dmc 2700 to zawsze inne parametry kołą wyjdą .
Ja mam max. nacisk osi 1560kg w caravelli long 2,5 tdi
a inny 1430 i tu starczy lżejsza felga.

Trzeba sobie uzmysłowić ,ze raczej w normalnych warunkach nikt z nas nie kładzie tonowej palety bezpośrednio na tylnej osi ani nie wrzuca tejże tonowej palety zaraz za przednimi fotelami, więc osiągnięcie maxymalnych nacisków na oś musi być naprawde z premedytacją robione. <tak1>

ta lista powyżej zawiera koła od nośnosci od 690 do ponad 1000kg (jakieś modele Rondella)

no czyli to mniej więcej to samo, co napisałem powyżej od 700 kg w górę (a katalogowo od 800) bigsmile


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 23:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
tylko, że w tych wytrzymałościach felg nie chodzi o to, że statycznie nawalisz towaru o jakiejś tam masie
chodzi o to, że przy ewentualnym maksymalnym obciążeniu dynamiczny, chwilowy nacisk ( jak pierdykniesz w dziurę przy 90km/h ) jest wielokrotnie większy
co ja mogę napisać, skoro pogiąłem oryginalne stalowe felgi 15, na alusach od passata czy innego sharana pewnie bym się zabił bo by się rozpadły
a jeżdżę caravelką na pusto
double-d napisał(a):
Jak zestawisz jakiś krótki mixt o dmc 2520 z przedłużaną pryczą czy towarowym longiem dmc 2700

i obydwie moje caravelki krótkie miały DMC 2700, więc jaki tu long towarowy ???


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 23:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Kenobi napisał(a):
tylko, że w tych wytrzymałościach felg nie chodzi o to, że statycznie nawalisz towaru o jakiejś tam masie
chodzi o to, że przy ewentualnym maksymalnym obciążeniu dynamiczny, chwilowy nacisk ( jak pierdykniesz w dziurę przy 90km/h ) jest wielokrotnie większy...

no właśnie Kenobi wiem, to ok. 70 kg różnicy w nośności i raczej nie robi znaczenia w przypadku obciążenia dynamicznego, bo większość z tych felg ma nośność 725-730 kg, a jak sam napisałeś: chwilowy nacisk jest i tak kilka-kilkanaście razy większy, a mówimy o porządnych felgach wyprodukowanych w Europie, a nie plastelinowych chińczykach


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 stycznia 2014, 23:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Cytuj:
.... więc jaki tu long towarowy ???


oj przykład zrobiłem no <stop> , wersji i ładowności jest mnogo wszyscy wiemy

Cytuj:
e przy ewentualnym maksymalnym obciążeniu dynamiczny, chwilowy nacisk


no zgadza się, ale będą tu przypadki kiedy maksymalnie obciążony t4 zadowoli się felgą np.740kg
A maksymalne obciązenie to niby jak rozumieć inaczej niż załadowanie towarem i obciążenie osi/kół do granic maksymalnie dopuszczalnych.

Po to są informacje w katalogach czy dowodach żeby każdy sobie wyliczył na jaką felgę może sobie pozwolić, a pogiąć można wszystko w zależności od dziury <32> , felga nie jest to wyrocznią

Skoro jakiś Pan to przebadał i jest atest na montaż felgi np. 720kg w odpowiedniej wersji t4 to napewno był robiony przy obciążeniu max.
Mi to wystarcza zebym nie latał z duszą na ramieniu czy mi koło pęknie czy nie, policji w niemczech też to wystarczy jak będzie trzeba i ubezpieczalni też więc luz.


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 17:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Na placu boju pozostały 3 felgi:
1. Dezent M
Załącznik:
dezent_m_17_zmiana rozmiaru.jpg


2. MSW 22 - grey
Załącznik:
t4+msw_22_17silver_zmiana rozmiaru.jpg

Załącznik:
t4+msw_22_17grey_zmiana rozmiaru.jpg


lub

6. DEZENT L
Załącznik:
t4+dezent_l_17_zmiana rozmiaru.jpg


reszta odpadła ze względu na stan, cenę, aukcję, kolor, itd...
Serce mówi 1, a rozum podpowiada 2 <36>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 17:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
2 za delikatne , zgubią się na t4...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 17:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Sterciu napisał(a):
2 za delikatne , zgubią się na t4...

oj kusisz... kusisz Sterciu <01> tyle, że 1 znowu z wysyłką (trochę już jestem przeczulony na tym punkcie), a 2 na miejscu praktycznie.
Ale też mnie ciągnie bardziej do 1.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 18:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ja nie kusze tylko mówie jak będzie , wszystkie felgi mające cieńkie rzadko rozstawione ramiona będą gubiły sie na tle t4....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 19:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Nie słuchaj stercia,bo nie ma on pojęcia o czym wypisuje, zwłaszcza jeżeli mowa o felgach aluminiowych wiekszych niż rozmiar 16' <śmiech> Akurat nr.2 najlepiej siądzie na twojego "Reda" i mimo,że felga ma zaledwie 7J ,to wizualnie przez swój wzór wygląda na szeroką/głęboką i taka właśnie felga może bardzo dobrze wyglądać z balonem 225/50 jaki chcesz założyć i obniżeniem -45mm . Poza tym jest fajnego grafitowego koloru ,co z połączeniem z czerwonym, daje fajny efekt <good> Ja z tych 3 propozycji wybrałbym właśnie nr.2


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 20:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 01:10
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy
Dezent M wygląda superowo na T5 - widziałem na żywo, i powiem szczerze, że nawet oryginały im nie dorównują.
Pytanie czy będą też pasowały do T4 ? Kwestia gustu, jak zwykle.

Osobiście bym je wybrał, pomijając wygląd, ze względu na ich wytrzymałości (na oko wydają się bardzo masywne-wytrzymałe)

pzdr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 21:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Kubek napisał(a):
Nie słuchaj stercia,bo nie ma on pojęcia o czym wypisuje, zwłaszcza jeżeli mowa o felgach aluminiowych wiekszych niż rozmiar 16' <śmiech> Akurat nr.2 najlepiej siądzie na twojego "Reda" i mimo,że felga ma zaledwie 7J ,to wizualnie przez swój wzór wygląda na szeroką/głęboką i taka właśnie felga może bardzo dobrze wyglądać z balonem 225/50 jaki chcesz założyć i obniżeniem -45mm . Poza tym jest fajnego grafitowego koloru ,co z połączeniem z czerwonym, daje fajny efekt <good> Ja z tych 3 propozycji wybrałbym właśnie nr.2


Bzdura , aby felgi o tak drobnych (wąskich) szczebelkach jakoś wyglądały musialby wrzucic dystanse aby felgi wyszly bardziej na zewnątrz , jak nie da dystanów i będzie przykladowo et45 felgi to będzie to bardzo slabo wyglądało. Mialem felgi na t4 17" które mialy delikatne poprzeczki i jak je zalozylem bez dystansów to wyglądało to kiepsko , a fele mialy et35 , dopiero dystans z przodu 10mm , z tyłu 20mm wypchały te felgi i jakoś je uwidoczniły w stosunku do calej bryły auta. Jak chce szczebelki miec cienkie w feldze to musi wybrac taką gdzie będzie gęsto tych szczebelków a nie 5 czy 6 na krzyz.... Zakladałem felgi z Jetty 17" wlasnie z takimi cieńkimi poprzeczkami i rzadko rozstawionymi i sytuacja była ta sama , dopiero na dystansie to zaczeło jakoś wyglądać.

Symek napisał(a):
Dezent M wygląda superowo na T5 - widziałem na żywo, i powiem szczerze, że nawet oryginały im nie dorównują.
Pytanie czy będą też pasowały do T4 ? Kwestia gustu, jak zwykle.

Osobiście bym je wybrał, pomijając wygląd, ze względu na ich wytrzymałości (na oko wydają się bardzo masywne-wytrzymałe)

pzdr


Dezent M w/g mnie pasuje tak samo do t4 jak do t5.
Nośność mają w przypadku 16" 800kg, nie sprawdzalem ile w przypadku 17" ale podobnie pewnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 22:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Sterciu napisał(a):
...Jak chce szczebelki miec cienkie w feldze to musi wybrac taką gdzie będzie gęsto tych szczebelków a nie 5 czy 6 na krzyz....
Dezent M w/g mnie pasuje do t4.
Nośność mają w przypadku 16" 800kg, nie sprawdzalem ile w przypadku 17" ale podobnie pewnie.

Koledzy proszę, to jest swobodna dyskusja, nie chodzi mi o wykłócanie się kto ma rację <38>
Gdybym miał więcej pieniążków, to bym się nie zastanawiał i kupił te które mi się podobają i już, nie byłoby problemu.
Teraz niestety muszę się liczyć z wydanymi złotówkami i stąd powstał ten temat, ma być kompromis pomiędzy ceną i wyglądem.
Mógłbym zostać przy 16-kach CMS-a które mam teraz na lato, bo bardzo mi się podobają, ale chcę spróbować czegoś większego, bo wtedy też auto nabiera charakteru. Te moje CMS-y są 5-ramienne i to niezaprzeczalny fakt, że na takich teczka wygląda najlepiej i też mają ET45 !!!
Załącznik:
cms_1.JPG

Załącznik:
cms_2.jpg

Kiedyś miałem jeszcze od felgi Audi z trójkątnymi dziurkami na obwodzie, ale to nie było to.

Dlatego też pierwotnie chciałem założyć felgi od Phateona, które mają całą masę szczebelków i nośność 840 kg, ale wybiliście mi to z głowy. Teczka fajnie wygląda na szprychowych, ale jak mają dużą średnicę, powiedzmy 18, czy 19". Przy 17-kach mogą się one jeszcze gubić na aucie. To były te felgi:
Załącznik:
T4+vw_phaeton17_zmiana rozmiaru.jpg


Stąd też szukałem podświadomie 5-ramiennych. Te Dezenty RB które kupiłem na allegro podobały mi się, bo były 5 ramienne, ale takie jakby ażurowe, nie za ciężkie, no ale niestety przyszły uszkodzone. Przykładałem je do auta i nie wyglądały już tak super. Same bez opon i auta są ładne.

Niestety żadna wizualizacja nie odda efektu na żywo.
Ale wg mnie też DEZENT M będzie wyglądał fajnie na żywo i też widziałem je na T5, tyle że grafitowe.
A nośność mają taką samą 800kg i do T4, jak i do T5.
Niestety cena jest troszkę wysoka, ale i tak chyba się skuszę.

Te grafitowe MSW mają bardzo dobrą cenę i są blisko, dlatego brałem je pod uwagę, ale niestety przy tym kolorze lub przy czarnych felgach, czerwona teczka wygląda jak, za przeproszeniem, stary rupieć.
To tyle na moje podsumowanie wszystkich za i przeciw.
Może jutro podejmę jakąś decyzję <38> bo znalazłem też fajne oponki 225/55.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Ostatnio edytowano poniedziałek, 20 stycznia 2014, 22:27 przez tommly, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 stycznia 2014, 22:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
tu masz zalozone na t4 dezenty tylko ze 16" , więc jakas wizualizacja to zawsze jest
https://plus.google.com/photos/10441566 ... 2178390545

Mam tez fote gdzies jak t4 na wspomnianych felgach z jetty wygląda , bez dystansow et45 , muszę odszukac na dysku to jak odszukam to sam zobaczysz ze nie wygląda zbyt rewelacyjnie , a felgi sa bardzo podobne do tych nr 2 srebrnych


Ostatnio edytowano poniedziałek, 20 stycznia 2014, 22:31 przez Sterciu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB