T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 31 grudnia 2010, 23:56 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
wojnadk napisał(a):
Witam wszystkich! Czy ktoś wie z szanownych kolegów jak za to się zabrać krok po kroku,ew. by mi to zrobił za cenę niższą niż chce zedrzeć ode mnie mój kolega,sprawa jest dosyć pilna,elektryka nie jest moją silną stroną,ale od czegoś trzeba zacząć,nadmienią że mój dogrzewacz działa bez zażutu.Pompa obiegu też.

wojna


Jesli chcesz miec ogrzewanie postojowe to najlepiej zaopatrzyc sie w druga pomke cieczy(jest to o tyle łatwiejsze ze zostawiasz aktualna nie ruszajac jej).
Ja tak zrobilem.Dokupic trzeba tez kilka wezy od cieczy (najlepiej od tych osob co handluja tym) lub ze szrotu.Kup 2 trojniki do wezy wodnych.Zalezy jak chcesz zeby zrobic,czy zalezy ci na malym obiegu np.piec 1 nagrzewnica,czy piec ,silnik,1 nagrzewnica,2 nagrzewnica.(ja tak mam)Jest kilka wariantow aby to zrobic.Mozna tez zalozyc zawory zamykajace obieg cieczy na silnik(ale to wyzsza szkola jazdy) i drozszy koszt wykonania.
Dolozylem 2 pomke,zakupilem w lato( sa najlepsze ceny na zegary Ebera) Ewentualnie mozesz zastapic zegar Ebera wylacznikiem na 3 razy.Ale nie zaprogramujesz (np.rano nie wlaczy ci sie bez przyjscia do auta).Nie korzystalem z funkcji programowania dotychczas u siebie.
Jesli aktualne moge ci pomoc.Duzo jest na forum wiec najpierw poczytaj (ja tak zrobilem uniknalem w ten sposob zadawania glupich pytan) ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 stycznia 2011, 19:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Podłacze sie tutaj pod temat poniewaz tytuł tematu jest zblizony do mojego pytania. Otóz planuje zalozyc Webasto w Boxerze na wyjazdy rózne w plener w chłodniejsze dni , między innymi chodzi tez o róznego rodzaju zloty/spoty :P. Webasto suche jest w planach , chce je zamontować pod siedzeniem pasazera i wyprowadzić tak aby grzało i w kabinie i na przestrzeni ładunkowej jak trzeba. I moje pytanie się sprowadza do tego , czy ten cały sterownik do sterowania tym urządzeniem co się montuje w kabinie , czy to programator czy jak sie to zwie musze od konkretnego modelu urządzenia zamontowac ?? Mam na oku ebersprachera , który miał cyfrowy ten caly sterownik do kabiny lecz niestety w komplecie go nie ma. Cena za urządzenie jest dośc atrakcyjna , ale jak bede musial oryginalny programator zamontowac i go szukac to pewnie juz nie bedzie tak atrakcyjna. Na allegro znalazłem taki oto panel , ktory by mi pasował w 100% do auta (bo jakby nie było jest od tego auta ;) ) ;) , tylko czy go podlacze pod to urządzenie czy musze miec fabryczny od tego urządzenia ?? Sorki za głupie pytanie ale w przypadku webasta to jedynie umiem go obslugiwac bo mam w mercedesach i nic poza tym :P. Moze jak to bym zamontowal sam to znów bym wiedzę swoją powiekszył o kolejną ciekawostkę :D

Tutaj link do tego panelu który chyba zakupie...

Pozatym w panelu jest przełacznik do spryskiwaczy reflektorów który przydałby mi się do obslugi halogenów , więc dwa w jednym korzysci by było z zakupu :P.

Wiem ze nie chodzi o T4 , ale wkońcu webasto jest chyba uniwersalnym urządzeniem ;).

http://moto.allegro.pl/ducato-boxer-jum ... 88580.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 stycznia 2011, 21:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
peters napisał(a):
wojnadk napisał(a):
Witam wszystkich! Czy ktoś wie z szanownych kolegów jak za to się zabrać krok po kroku,ew. by mi to zrobił za cenę niższą niż chce zedrzeć ode mnie mój kolega,sprawa jest dosyć pilna,elektryka nie jest moją silną stroną,ale od czegoś trzeba zacząć,nadmienią że mój dogrzewacz działa bez zarzutu.Pompa obiegu też.

wojna


Jesli chcesz miec ogrzewanie postojowe to najlepiej zaopatrzyc sie w druga pomke cieczy(jest to o tyle łatwiejsze ze zostawiasz aktualna nie ruszajac jej).
Ja tak zrobilem.Dokupic trzeba tez kilka wezy od cieczy (najlepiej od tych osob co handluja tym) lub ze szrotu.Kup 2 trojniki do wezy wodnych.Zalezy jak chcesz zeby zrobic,czy zalezy ci na malym obiegu np.piec 1 nagrzewnica,czy piec ,silnik,1 nagrzewnica,2 nagrzewnica.(ja tak mam)Jest kilka wariantow aby to zrobic.Mozna tez zalozyc zawory zamykajace obieg cieczy na silnik(ale to wyzsza szkola jazdy) i drozszy koszt wykonania.
Dolozylem 2 pomke,zakupilem w lato( sa najlepsze ceny na zegary Ebera) Ewentualnie mozesz zastapic zegar Ebera wylacznikiem na 3 razy.Ale nie zaprogramujesz (np.rano nie wlaczy ci sie bez przyjscia do auta).Nie korzystalem z funkcji programowania dotychczas u siebie.
Jesli aktualne moge ci pomoc.Duzo jest na forum wiec najpierw poczytaj (ja tak zrobilem uniknalem w ten sposob zadawania glupich pytan) ;)


Witam wszystkich! Drogi kolego,mam tylko pytanie dlaczego trzeba montować drugą pompkę obiegu ta oryginalna nie może być adoptowana? Chyba że myślisz takim tokiem że po co ma być grzany duży obieg wody(teraz to rozumiem ,ale wolę się upewnić),na allegro znalazlem takie pompki boscha bezszczotkowe,ponoć są lepsze bo nie zawieszają się tak jak te co są montowane w oryginale w busach,co do obiegu to zależy mi by byl nagrzewany blok silnika i pierwsza nagrzewnica , by była możliwość po załączeniu się webasta,ogrzanie przedniej szyby.Nasuwa mi się następne pytanie jak załączyć dmuchawę jak będzie przecież wyłączony zapłon?? tego nie mogę rozgryźć! Następne pytanie gdzie ew. wpiąć się tą dodatkową pompką? do czego są potrzebne te dwa trójniki? I czy te podłączenie dogrzewacza co mam w busię pozostaje bez zmiań? Zależy mi na zdalnym sterowaniu (zegary ebera mi to uniemożliwią),tak więc nie wiem czego szukać,i jak to zrobić ? Wiem żę dużo tu namotałem tym tekstem,ale zawsze jak coś piszę co chwilę się nasuwa to i tam to .

wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 20:22 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 07:14
Posty: 545
Lokalizacja: opolskie

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 7 razy
Podłącze się tu pod wątek, mam taki sterownik:
http://allegro.pl/zegar-zegarek-webasto ... 10578.html
Czy ktoś wie jak użyć programatora i ustawić czas włączenia grzania? Naciskam orzycisk "P" i nie mogę nic ustawić, pojawia się tylko symbol dzwoneczka i mozna ustawić alarm/budzik, nic więcej nie mogę ustawić. Reszta działa i jest ok, manualnie mogę odpalić i odlicza 120 min. Dodam, że czytałem instrukcję i do ustawiania służy "P" (chyba że mam zepsuty ten zegar...)


_________________
Dobre maniery, mieć jedną T4
Sekcja Dolnośląsko-Opolska


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB