T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 07:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 listopada 2014, 13:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 czerwca 2014, 20:07
Posty: 109
model: T4 multivan
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam
Mam t4 z dogrzewaczem już sprawnym, mam w planie przerobić go na ogrzewanie postojowe, byłem w firmie gdzie naprawili mi mój dogrzewacz i w/g ich opinii d3wz 3000 w jest za słaby i nie będzie dawał rady jako postojowe. I pytanie moje czy ktoś kto przerobił na ogrzewanie podzieli się opinia czy ten piec daje rade. Czekam na wasze opinie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 02:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 22 grudnia 2010, 21:16
Posty: 6
Lokalizacja: Sopot
opis: T4 AXG 2002' Długi i Czarny od zniedbania
model: Vw T4
silnik: AXG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Na pewno da rady,nagrzać silnik na małym obiegu,do temp. 60-70 po 20min,ale jak nie będziesz ustawiał na ogrzewanie kabiny.
Masz Climatronic czy manuala?

pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 listopada 2014, 00:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 czerwca 2014, 20:07
Posty: 109
model: T4 multivan
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Nie mam climatronica, brak klimy ... i dlatego zastanawiam się czy nagrzeje, wczoraj telefonicznie w drugim serwisie ebera powiedzieli ze niby da rade ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 listopada 2014, 01:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
ja mam taki 3000W spięty z zegarem miniuhr i programowalnym na 60 min i nawet przy -20 rano do kabiny wsiadam bez kurtki.
spac też idzie bo nie raz w trasie trzeba było odpuścić, ale w moim przypadku cykl 60min to troche mało... gdyby dało rade to przeprogramować... czytałem gdzieś że są też na 120min sterowniki, prawda to?

ps. klima jest
PS2. kabina jest 5 osobowa (holendrka)


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Ostatnio edytowano środa, 19 listopada 2014, 03:33 przez De'D, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 18 listopada 2014, 00:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 136
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 33 razy
Po co kombinować z zegarm, zrób sobie tylko przełącznik równolegle z zegarkiem i piec bedzie ci chodził ile bedziesz chciał, aż padnie aku, ale chyba ty nie spisz tak długo w aucie <ziew>

Piec D3WZ można łatwo podkręcić na 4 kW, wtedy ciepła powinno spokojnie wystarczyć.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 listopada 2014, 03:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Stefano a możesz cos doradzic z możliwościa tego przprogramowania eberspachera/ wymiany zegara na inny co będzie miał 120min ?
Spinanie na sztywno mnie jakoś nie kręci... <13>


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 listopada 2014, 10:10 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 436
Lokalizacja: Kowary
model: syncro long, króciak
silnik: acv

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 37 razy
A jaki masz ten zegar ??? Mały kwadratowy który miałem w vito można szybko przeprogramować by grzał max 120 minut .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 listopada 2014, 20:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
taki

Obrazek


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 listopada 2014, 21:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Kup taki viewtopic.php?p=130297#p130297
Jesli dziala tak jak zegar 1531 to do 120min masz programowanie lacznie z dniami tygodnia w ktore sie ma wlaczac
Jesli odpalisz piec a kluczyk jest w stacyjce to wtedy nie ma zadnych ograniczen czasowych


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękowali: 2 cezarypl (sobota, 22 listopada 2014, 11:10) • De'D (czwartek, 20 listopada 2014, 21:28)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 19:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Potrzebuje najlepiej zegar z takim złączem, czy ten z linku Kurola też ma taką kostkę ( 3 kable)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 20:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Pewnie ma inna ale bez problemu idzie przerobic
viewtopic.php?f=9&t=2589&p=128825#p128825


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 11:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 6 grudnia 2012, 16:57
Posty: 333
Lokalizacja: Puszcza Stromecka
model: z Plejad
silnik: Boxer Diesel 108 kW

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 21 razy
kurol napisał(a):
Jesli odpalisz piec a kluczyk jest w stacyjce to wtedy nie ma zadnych ograniczen czasowych


To właśnie mnie olśniło, przed chwilą testowałem i działa, a już kombinowałem zakładać suche ogrzewanie. <england>

Dotąd jak chciałem mieć ciepło w aucie na postoju, to pobudka co 2h <36>

Pozdrawiam
Cezary


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 11:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Jak kluczyk wyciagniesz to wylaczy sie po 15 min


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 11:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 6 grudnia 2012, 16:57
Posty: 333
Lokalizacja: Puszcza Stromecka
model: z Plejad
silnik: Boxer Diesel 108 kW

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 21 razy
kurol napisał(a):
Jak kluczyk wyciagniesz to wylaczy sie po 15 min


Tak własnie się dzieje.
Nie wiem czy mogę zapytać w tym wątku, ale z pozycją włączonego kluczyka prąd jest pobierany z obydwu akumulatorów, czy tylko z głównego?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 13:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
musisz sprawdzić, bo były dwie wersje
np. u Jabluszka idzie z dwóch


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 14:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Jesli drugi akumulator jest odlaczany na czas rozruchu przez tzw.przekaznik x-kontakt to piec bedzie pobieral prad z obydwoch,jesli ladowanie drugiego aku jest wlaczane po sygnale z alternatora to pewnie wtedy bedzie bral z jednego
Odepnij dodatkowy aku i zobacz czy piec startuje,jesli tak to jest zasilany z dwoch aku lub tylko z glownego
Przynajmniej tak mi sie wydaje


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 14:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 6 grudnia 2012, 16:57
Posty: 333
Lokalizacja: Puszcza Stromecka
model: z Plejad
silnik: Boxer Diesel 108 kW

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 21 razy
Kenobi napisał(a):
musisz sprawdzić, bo były dwie wersje
np. u Jabluszka idzie z dwóch


Ale jak?

Ten dodatkowy akumulator jest na wymarciu. Z pilota lub ręcznie (bez kluczyka) piec się nie uruchamia, choć próbuje, myślałem nawet że jest uszkodzony. Z kluczykiem uruchamiam piec bez problemu. Mam zamiar dodatkowy akumulator wymienić na jakiś żelowy o pojemności 60-80 Ah i niskim prądzie rozruchu tak, aby bez stresu grzać się piecem ok. ośmiu godzin z włączonym kluczykiem. Czy to dobra koncepcja?

Pozdrawiam
Cezary


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 15:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Zapytaj w sklepie przy zakupie tego zelowego jaki prad maksymalny bierze podczas ladowania
Jesli podobny do nowych akumulatorow agm to bedzie Ci palic bezpiecznik od niego bo prady dochodza do 100A


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 15:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 września 2010, 10:40
Posty: 436
Lokalizacja: Kowary
model: syncro long, króciak
silnik: acv

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 37 razy
Jeśli idze po X kontakt to wystarczy przepiąć jedną spinkę w tylnej części skrzynki bezpieczników i już będzie szło po alternatorze. Nie pamiętam teraz dokładnie która to była ale zrobiłem to u siebie i działa.Ktoś wrzucał schematy którymi się kierowałem. Wcześniej jak chciałem posłuchać radia to już miałem spięte dwa akumulatory :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 16:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Jak będzie brał prąd tylko z głównego to przez noc go pewnie wydoi i będzie problem z odpaleniem, jak z dwóch to już lepiej, a najlepiej jakby pobierał tylko z dodatkowego


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB