T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 czerwca 2013, 12:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Na początku chcę przywitać forumowiczów. Po dosyć długim czasie przyszła chwila na pierwszego posta. A więc posiadam zegarek sterujący webasto 1530. Wyjście sterujące podpięte jest do cewki przekaźnika a ten przekaźnik uruchamia cale ogrzewanie postojowe. W momencie uruchomienia ogrzewania przekaźnik nie zmienia stanu nie ma reakcji. Po zmierzeniu miernikiem na przewodzie sterującym jest napięcie 11v :?: a w instalacji auta mam 12.... Jednak przekaźnik nie zmienia stanu. Jak puszcze osobno 12v to się załączy i jest ok. Zauważyłem natomiast że jak uruchomię ogrzewanie z zegarka i w tym czasie odepnę i z powrotem podepnę przewód sterujący to na zegarku wyświetla mi się napis " set stop" nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym błędzie. Może któryś z forumowiczów mail już do czynienia z czymś podobnym. Pozdrawiam Mateusz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 czerwca 2013, 01:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Jednak z tego co widzę temat obcy.... szukałem jeszcze i w zegarku 1533 jest nastawianie czasu działania webasto a w 1530 nie ma o tym wzmianki tak pisze bo informacja "set stop" z tym się mi kojarzy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 12:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Ten zegar to napewno 1530 ?
U mnie na wyswielaczu pod slonce takiego pola z komunikatem "set stop" nie widac,wedlug instrukcji tez go nie ma
http://ogrzewaniepostojowe.net.pl/attac ... r_1530.pdf


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 16:44 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 listopada 2012, 23:00
Posty: 192
Lokalizacja: Kozienice/maura
model: caravelle T4
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
"set stop" to po angielsku "ustaw stop" czyli kiedy ma się wyłączyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 17:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
w 1530 nie ma ustawiania kiedy ma sie wylaczyc
mozna ustawic tylko 3 czasy wlaczenia i w zaleznosci jaki mamy kolor podswietlenia chodzi zawsze 30 min przy zielonym lub 60
min przy czerwonym
do zegara ida 3 kabelki chyba ze jest podpiety telestart to wtedy ida 4
jesli ida 4 to byc moze masz jeszcze telestart i on cos miesza


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 17:42 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Tak to jest 1530 (kwadratowy z zielonym podświetleniem) napis wyświetla się na głównym wyświetlaczu przewijając się w kółko. Wiem ze 1533 ma możliwość ustawienia czasu działania i tak też myślałem i próbowałem ale nic z tego... dlatego jest ten post. Tak jak pisałam na samym początku po naciśnięciu "płomyka" podaje 11v i koniec nic się nie dzieje nie ma tez komunikatu set stop. Jest sygnalizowana normalna praca płomyk w rogu. W tym momencie biorę odpinam przewód od cewki wpinam po sekundzie z powrotem i już mam napis set stop. Przypominam ze cewka nie zostaje załączona i to jest problem. Mogę nagrać i udostępnić filmik jak to wygląda. Nie mam pojęcia co jest... :( mam 3 kabelki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 17:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
W kostce do zegarka kabli ktos nie namieszal?
Wysterowanie webasto jest z wyjscia out a nie z +15
http://ogrzewaniepostojowe.net.pl/instalacja.php
Ja ze swojej strony moge zaproponowac sprawdzenie twojego zegarka na mojej instalacji jak bedziesz w okolicach Krakowa


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 18:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Wyjście + 15 jest wolne pod out "nazywane w moim poście sterującym" jest podpięty tylko jeden przekaźnik do wysterowania webasto. Bardzo chętnie skorzystam z możliwości sprawdzenia bo tak mnie to "mierzi"


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 18:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
No to jak bedziesz mial w planach wycieczke do Krakowa napisz pm bo ostatnio pracuje roznie


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 czerwca 2013, 18:23 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Ok dziękuję za pomoc na pewno się odezwę teraz mam mieć troszkę wolnego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 sierpnia 2013, 23:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 136
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 33 razy
Masz za 'mocny' przekaźnik do tego zegarka, podepnij jakiś miniaturowy o bardzo małym poborze prądu na cewkę, powinno pomóc.
Pozdrawiam.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155



Za ten wpis autor Stefano podziękował: flukem (sobota, 14 września 2013, 20:16)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2013, 07:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Przyznam się że myślałem nad tym ale z lenistwa i złości że nie działa tego nie sprawdziłem... ale skoro tak piszesz to jutro się zabieram rozbebesze sterowanie i zdam relacje. Dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 września 2013, 20:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Stefano napisał(a):
Masz za 'mocny' przekaźnik do tego zegarka, podepnij jakiś miniaturowy o bardzo małym poborze prądu na cewkę, powinno pomóc.
Pozdrawiam.


Potwierdzam co napisał Stefano to było dokładnie przyczyną tego komunikatu dałem taki maciupki przekaźniczek i jest lalaa <01> a tym bardziej cieszy że zima już za oknem w nocy około 0 stopni <59> a mi webasto śmiga. Dzięki jeszcze raz!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 kwietnia 2014, 14:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 19 kwietnia 2014, 12:39
Posty: 1
model: vw
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
Sory ze odkopuje ale jaki zastosowałeś przekaźnik
Mam problem z webasto komunikat SET STOP


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lutego 2015, 14:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Trochę spóźniona odpowiedź, ale... kolega Flukem zainstalował takowy przekaźnik:

http://www.conrad.pl/Przeka%C5%BAnik-sa ... &pi=502344


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 marca 2017, 02:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Pociągnę wątek, bo najbliższy moim potrzebom.
Czy ktoś wie jaka jest wydajność prądowa wyjścia OUT zegarka 1530 i do czego służy wyjście +15?

Dla ułatwienia podpinam dwa rysunki, rozpiskę gniazda i "schemat". Kombinuję, żeby była możliwość po odpaleniu mokrego Webasta automatycznego włączenia wiatraka nagrzewnicy podpodłogowej. Oczywiście przez przekaźnik ale jak napisano wyżej nie każdy przekaźnik się nadaje.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 marca 2017, 08:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
600mA


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie



Za ten wpis autor hoopsii podziękował: Adampio (poniedziałek, 13 marca 2017, 10:22)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 marca 2017, 10:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
hoopsii napisał(a):
600mA

Dzięki, a czwarty pin (+15) do czego?
Gdzieś znalazłem, że stosuje sie go przy "Y-cabe" ale to mi nic nie mówi :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB