T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 11:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 stycznia 2017, 22:38 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 18 stycznia 2013, 17:19
Posty: 627
Lokalizacja: Oleśnica
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 Tdi 151AXG

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 26 razy
garbaty napisał(a):
dzisiaj zamontowałem swoje zregenerowane d4ws. Czy ten piec działa też jako dogrzewacz? dzisiaj -4 na dworze, po 5km jazdy miałem dopiero 50stopni. Wydaje mi się słab

Tak,działa jako dogrzewacz.
Czyli odpalił jako dogrzewacz jeśli miałeś 50st temp. po 5km,i to jest normalny wynik.
Podejrzewam że bez dogrzewacza wskazówka ledwo by ruszyła ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 15:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 lutego 2016, 00:22
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
model: Multivan
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
słowik napisał(a):
garbaty napisał(a):
dzisiaj zamontowałem swoje zregenerowane d4ws. Czy ten piec działa też jako dogrzewacz? dzisiaj -4 na dworze, po 5km jazdy miałem dopiero 50stopni. Wydaje mi się słab

Tak,działa jako dogrzewacz.
Czyli odpalił jako dogrzewacz jeśli miałeś 50st temp. po 5km,i to jest normalny wynik.
Podejrzewam że bez dogrzewacza wskazówka ledwo by ruszyła ;)


Istotnie przy tem. poniżej 0 na zewnątrz temperatura cieczy w granicach 50 stopni bez dogrzewacza po tak krótkim dystansie
raczej nie realna więc przypuszczam ,że działa on prawidłowo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 15:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Opowiadacie straszne rzeczy, przesiadka z 4l benzyny na oziębłego diesla jest szokująca ;) jeepek 50stopni ma zanim zdejmę matę z przedniej i oskrobię boczne. 1km jazdy do 87stopni :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 16:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Coś za coś mniej strat ma silnik diesla i za to odwzajemnia się niższym spalaniem, benzyniak dogrzewa się w moment ale swoje musi przepalić. Ja też myślałem że u mnie się coś popsuło (czujnik temp. cieczy), trasa 15 km w jedną stronę, a wskazówka ledwo co poszła w górę. Domontowałem dziś elektroniczny termometr przy zbiorniczku wyrównawczym i po 15 km max co miałem to 70 stopni. Z powrotem było już trochę lepiej ok 80stopni.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 16:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
W jaki sposób ten termometr zamontowałeś? :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 16:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
No właśnie, pochwał się co i jak tam zamontowałeś :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 18:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Przez ścianę grodziową przełożyłem tego typu: http://allegro.pl/termometr-elektronicz ... 64659.html. Przymocowany jest do jednego z węzy małego obiegu i zaizolowany( otuliną) ma czujnik dookoła żeby nie oszukiwał.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 18:47 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
pamiętaj że taki sposób montażu ma duże przekłamanie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 20:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 496
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 11 razy
Zgadza się, ale jest już jakiś obraz tego co dzieje się w układzie chłodzenia. Lepsze to niż kupowanie i wymiana w ciemno czujników temperatury, termostatów, itd. Najlepiej jak by pływał w zbiorniczku.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 stycznia 2017, 20:17 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
wczoraj wyskoczyły mi znowu buble z webasto. grzeje wodę do 103stopni i się wyłącza, temp spadnie do 40 i znowu piec startuje. Jutro spróbuję przetestować pompkę wody, Ktoś wie czy taka sama jest w sharanie i galaxy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 stycznia 2017, 20:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
taka sama.
do ilu grzeje??


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 stycznia 2017, 21:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
piec leci do 200, woda wg VCDS 103/107 in/out. piec nie wyłącza się od razu, słychać że najpierw zwalnia, a po osiągnięciu 38 załącza się. Tu jest krótki log z pracy pieca http://drive.google.com/file/d/0B0tgdTp9ZSouSDhTTVdmYV9LV0E/view?usp=sharing


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2017, 14:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 11 marca 2016, 18:42
Posty: 23
model: Transporter T4
silnik: 2.5Tdi

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 0 razy
Odgrzebuje, mam webasto w vw z 2000r bez pokrętła, sam zegar i guziczki. Udało sie odpalić w lecie tak, z rurki poleciał dym, ale w lecie to niewiele dało.

Próbowałem odpalić ponownie, na pilota włącza się tak jakby dmuchawa i leci powietrze z rurki, ale nic nie grzeje, a po chwili się wyłącza. Przy ustawieniu manualnych na godzinę albo włączeniu ręcznie, timer odlicza czas, ale nic poza tym się nie dzieje. Szukałem na forum i nie udało mi się nic znaleźć, Jakieś pomysły :)? Dzięki za pomoc!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 stycznia 2017, 16:16 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
To samo było u mnie, vag wyswietlil błąd v6, Stefano naprawił elektronikę i bangla


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2017, 12:52 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
skąd jest zasilana pompka v55? Ze sterownika pieca czy gdzieś indziej przez jakiś przekaźnik? Nie zawsze małpa startuje, vcds notuje spadki napięcia nawet 10,5V a aku pod fotelem ciurkiem pokazuje 12,5 przy pracy pieca. Piec startuje i gotuje wodę bo pompka poniżej 11,3V nie ruszy. Którędy idzie ta wiązka bo już nie wiem gdzie szukać przyczyny takie spadku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 stycznia 2017, 13:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
http://t4-wiki.de/wiki/Pumpe_V51_(Kühlmittelnachlauf)


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB