T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 listopada 2013, 00:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Witam.
Jak w temacie airtronic d2 a mianowicie problem polega na tym,
że ogrzewanie odpala czyli wentylator zaczyna się kręcić, świeca się grzeje, pierwszy pyk pompki i pojawia się płomień.
Wentylator przyspiesza pompka również i nagle przestaje podawać paliwo a wentylator wskoczy na chwilke na wysokie obroty, poczym spada na małe obroty i tak się kręci czasami i nawet 5 minut.
Po tym wszystkim pokazuje błąd 064 czyli czujnik płomienia. Czujnik obmierzony multimetrem i wszystko by sie zgadzało z tabelami dołączonymi do instrukcji. Następnie podmieniany z d4 które działa, i na drugim czujniku dzieje się to samo.
Wg mnie coś jest nie tak ze sterownikiem bo co może być innego skoro czujnik jest dobry a wywala błąd.
Mam nadzieję że się mylę.
Miał już może ktoś taki numer wcześniej?
Dodam że to airtronic D2 uniwersalne z 2003 roku


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 listopada 2013, 02:21 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 22:39
Posty: 136
Lokalizacja: Stalowa Wola
opis: DOGRZEWACZE i OGRZEWANIA POSTOJOWE: EBERSPACHER I WEBASTO
model: Sharan, Cordoba
silnik: AUY, ASZ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 33 razy
Ten piec jest diagnozowalny programem serwisowym, trzeba podpiąć i zobaczyć temperatury w piecu, wtedy będzie widać co szwankuje, sterownik czy sam piec.
Pozdr.


_________________
Dogrzewacze i Ogrzewania postojowe: Eberspacher - Webasto, tel. 601052155


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 grudnia 2013, 13:42 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Wiem, że są diagnozowalne. Nawet kupiłem interfejs
http://www.ebay.co.uk/itm/HEATERS-DIAGN ... 35c35161be.
Do tego mam zainstalowanego EDITH i nie działa, tzn nie łączy sie. Próbowałem po żółtym kablu i po niebiesko białym i nic.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 stycznia 2014, 01:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Dla potomnych.
Jest kilka rzeczy które można sprawdzić za pomocą multimetru.
Jeśli wszystko jest ok a ogrzewanie nie działa to na 100% uszkodził się sterownik.
Ja odebrałem dzisiaj po regeneracji i wszystko śmiga jak trzeba
Polecam firmę.
http://www.kotpol.pl/


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 lutego 2014, 13:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 25 lutego 2014, 11:06
Posty: 9
model: T4 SYNCRO
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ważna informacja, dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 października 2014, 23:21 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Witam.
Mam problem z nowym Airtroniciem D2.
Kilka dni temu postanowilem go zalozyc gdyz czasami spie w aucie i cieplo czasami na wage zlota.
Pochodzi ok.5 min i pomka przestaje chodzi nastepnie piec jest przedmuchiwany.Gdyz przestanie sie przedmuchiwac to juz ponownie sie nie odpali,musze go ponownie wyłączyć i włączyć.
Jest nowy wiec najlepiej chyba jak sie skontaktuje ze sprzedawca sprawdza czy wszystko jest dobrze przeze mnie zrobione a jak nie to niech poprawiaja.
Miedzy pompka a piecem pojawiaja sie pęcherzyki powietrza,nie wiem czemu.Przewody zaciskane na obejmy(dostarczone razem w komplecie).Wpierw podgrzewane w cieplej wodzie.Lepiej nie trzeba.
Mam podobnie zamontowane jak tu na linku :
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=394932
Piec zamontowany na boku,sztyftem do góry.Tlumik i rura ssaca skierowane do tylu.Auto jeszcze nie jezdzilo,wiec nie wiem.Co u licha jest.
Jest lekko podniesiony przód auta nie wiem,ale to chyba nie ma wplywu na dzialanie pieca.
Jak ktos moze niech doradzi ,moze nóż widelec trafie w dziesiątkę co mu jest.
Sterowany jest przez standardowy Miniregulator AIRTRONIC.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 października 2014, 08:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
a ile paliwa masz w zbiorniku? Paliwo zasysasz oczywiście sondą z góry, tak?
sprawdzałes ile paliwa poda Ci pompka w 90sekund?
Jak jest nowe to musi działać. Mały kąt pochylenia nie ma większego znaczenia


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 października 2014, 21:34 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Paliwo idzie od filtra paliwa glownego (zrobilem trojnik miedzy filtrem a pampa wtryskowa).Moze złe nie wiem.
W drugim aucie D3 jest podlaczony miedzy zbiornikiem a filtrem i jest ok.Tu w drugim zrobilem troche inaczej(chcac wymieniac filtr paliwowy jeden od wszystkiego)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 października 2014, 22:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
peters napisał(a):
Paliwo idzie od filtra paliwa glownego (zrobilem trojnik miedzy filtrem a pampa wtryskowa).Moze złe nie wiem.
W drugim aucie D3 jest podlaczony miedzy zbiornikiem a filtrem i jest ok.Tu w drugim zrobilem troche inaczej(chcac wymieniac filtr paliwowy jeden od wszystkiego)




a nie jest tak, że wyciągnie Ci paliwo z filtra i potem nie ma siły pociagnac?
w oryginale ciągnie 'smokiem" ze zbiornika


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 października 2014, 22:40 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Wlasnie taka tez padla opcja,ale razem z ojcem ja wykluczylismy.Bo przeciez moze pociagnac tez ze zbiornika.Sprawdze tez ktoregos dnia czy na zapalonym aucie tez bedzie to samo.
Lub dostawie banke z paliwem i zobacze czy bedzie zmiana.
Mozesz pokazac jak jest orginalnie gdyz nigdzie nie wpadlo mi to w oko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 października 2014, 09:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
peters napisał(a):
Wlasnie taka tez padla opcja,ale razem z ojcem ja wykluczylismy.Bo przeciez moze pociagnac tez ze zbiornika.Sprawdze tez ktoregos dnia czy na zapalonym aucie tez bedzie to samo.
Lub dostawie banke z paliwem i zobacze czy bedzie zmiana.
Mozesz pokazac jak jest orginalnie gdyz nigdzie nie wpadlo mi to w oko.


własnie nie pociagnie ze zbiornika przez filtr bo nie ma mocy. nie bez powodu przekrój przewodu paliwowego do ogrzewań jest bardzo mały
tu masz fotę, z mojego multivana i poszukaj sobie mojego wątku : Montaz B3LC

Obrazek


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook



Za ten wpis autor vwyogi podziękował: peters (piątek, 24 października 2014, 21:35)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 października 2014, 09:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
U mnie pompka nie dawala rady nawet jak zapobiegawczo zalozylem przed nia zawor zwrotny
I piec raz chodzil a raz nie
Jakby co mam na zbyciu ujecie paliwa "home made" i kawalek dedykowanego przewodu paliwowego z mala wewnetrzna srednica tez sie znajdzie


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: peters (piątek, 24 października 2014, 21:36)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 października 2014, 21:24 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
No ale dobrze koledzy,przez 10 min pracy pieca wyciagnal by zawartosc paliwa z filtra ?
Mam przeciete przewody (gdyz to byla dawna benzyna,na filtr przy zbiorniku,przewody paliwowe zostaly) to moze tam dam trojnik i bedzie lepiej.
Tak mam przy piecu D3,D5 i chodzi bez problemu.
Za bardzo w to nie wierze,gdyz nie pojawiaja sie pechezyki przed pompka tylko za nia,no ale moze diabel tkwi w szczegolach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 października 2014, 22:10 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Dzis (mimo innych zajec) wieczorem zapalilem auto i wlaczylem Eberka i co ciekawe i dziwne pojawily sie babelki przed pompa.Wiec wniosek ze te moje przylacze paliwowe jest do poprawki.

Dobrze fabryka zrobila nie ma jak to oddzielne przylacze do paliwa.Wykorzystalem przeciecie na dawny filtr paliwa co jest przy zbiorniku i moj Eber D2 ladnie pracuje po zmianie dostawy paliwa.
Tylko na min. cos krotko pracuje a potem sie wylacza,moze sie przegrzewa ? W drodze juz jest zegar modulowy wiec moze dojde co z nim nie tak.Ale na srednich ustawieniach i najwiekszych pracuje az milo,cieplo na pace jest ze hoho.Jeszcze musze cos wymyslic aby mi do przodu cieplo przechodzilo.
I bedzie git.Wreszcie po paru tygodniach powoli sie obrabiam z praca przy busie.Uff.
Mala uwaga malutkie babelki powietrza od pompki do pieca pojawiaja sie w przewodzie przezroczystym.Chyba tak musi byc albo pompka ma nieszczelnosci (bo tylko taka mozliwosc zostaje)ale jest fabrycznie na regulacji dawki zalana czyms (jakims specyfikiem wiec nie bede jej psul) Nie wiem szpec w tych sprawach kolego Stefano mowi ze nie powinno byc zadnych pechezykow powietrza.Ale podpatrzylem pojawiaja sie w takt cykania pomki.Nie wiem co o tym sadzic :?:
Skoro pracuje Eberek wiec chyba tak zostawie.



Mam mala sprawe.Moze ktos jest mi w stanie mi pomoc ?
Chce wiedziec jaka wartosc w Omach ma potencjometr w zegarze modulowym Ebera...
taki jak tu na linku :

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic853890.html

chce zalozyc potencjometr do zegara ktory jest bez regulacji i wykorzystac do ogrzewania suchego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB