T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 09:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 października 2010, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2010, 21:55
Posty: 30
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
witam jestem nowy .mam w posiadaniu t4 z 2001r 2,5 tdi 102km mam problem z migająca lampka świec żarowych gdy zacznie migać wystarczy ze nacisnę stop i gaśnie ale ile można, wymieniłem oba czujniki pedału stopu a ona dalej się zapala oczywiście błędy wykasowane miał ktoś taki problem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 października 2010, 22:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
A czy dobrze wyregulowane czujniki ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 października 2010, 10:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
a jakie błędy wyświetlał i czy nadal się pojawiają
może coś nie kontaktuje w lampach stopu ??? spalona żarówka w stopie powoduje miganie lampki świec


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 października 2010, 18:47 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
ja tez tak teraz miałem jak wracałem z Belgii ,ale w Polsce mi sie juz nie zaswieciła i zapomniałem.jutro tez sprawdze czujniki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 października 2010, 21:23 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2010, 21:55
Posty: 30
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
witam ponownie tak nowe wyregulowałem dokładnie jak te stare a stop działa jak należny ,a na kompie pokazuje cały czas ze czujnik
a może po wymianie trzeba skasować błędy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 października 2010, 23:31 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
mlody30 napisał(a):
a może po wymianie trzeba skasować błędy?

jak najbardziej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 października 2010, 21:07 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2010, 21:55
Posty: 30
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
ok w środę jadę do mechanika na wymianę rozrządu to wykasuje się i zobaczę , dam znać czy pomogło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 października 2010, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2010, 21:55
Posty: 30
model: t4
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
witam ponownie,błąd skasowany lampka nie miga wszystko ok .po wymianie rozrządu teraz motor pracuje jak nowy ,poprzedni niby porządny fachowiec który pracował w serwisie WV 10 lat spartolił mocno robotę ze silnik chodził jak sieczkarnia a kumpla mruczał , a ja myślałem ze mam padake silnik, a źle był ustawiony zapłon.pozdrawiam

EDIT:

dodam jeszcze jedna ważna rzecz przestał rano kopcić na niebiesko (a po odpaleniu kopcił ok 3min i to dość mocno)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 21:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
witam wszystkich na forum t4,podepnę się do tematu migającej kontrolki świec żarowych , po wymianie serwa jest wyżej wymieniony problem po naciśnięciu stopu kontrolka gaśnie na chwilkę i znów zaczyna migać , podłączenie pod wag pokazuję coś w temacie położenia pedału hamulca , dodam że stop działa ale wydaję mi się że z małym opóźnieniem jak przed wymianą serwa , przeczytałem kilka postów na ten temat i zastanawia mnie możliwość regulacji czujnika ponieważ u mnie jest on na dwa wąsy wtyka go się i przekręca a blacha do której się go mocuję jest wyprofilowana na stałe ,dodam że pisało coś w temacie błędu sporadycznego, poproszę o jakieś pomysły na usunięcie tego migotania , pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 21:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
tygrys1701 napisał(a):
podłączenie pod wag pokazuję coś w temacie położenia pedału hamulca ,dodam że pisało coś w temacie błędu sporadycznego

może coś konkretniej o tym błędzie
druga sprawa wymiana serwa nie ma nic do czujników położenia pedału hamulca ja wymieniałem i wszystko działa, chyba że jest źle dobrane ( są różne długości popychacza od strony pedała ) i po odpuszczeniu pedału nie pozwala na wciśnięcie czujnika
jeżeli przed wymianą było dobrze to podejrzewam uszkodzenie kabli od czujnika lub samego czujnika podczas wkładania lub wyciągania
u siebie też nie widziałem żadnej możliwości regulacji położenia samego czujnika


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 21:52 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
http://www.t4-wiki.de/wiki/index.php?ti ... 0604093719
Reguluję się tą czarną częścią. Przynajmniej u mnie jest możliwość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 21:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
ale jak się reguluje ?? u mnie jest inny czujnik jednoczęściowy, a u ciebie pewnie dwa obok siebie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 21:58 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Zgadza się mam dwa czujniki .
Jest możliwość wyciągnięcia tej czarnej części i po puszczeniu hamulca zostanie ona wciśnięta przez pedał do odpowiedniej długości . U mnie obydwa tak samo można regulować .
Tu http://www.t4-wiki.de/wiki/index.php?ti ... 0604094805 .jest to rozebrane na części i widać ten element regulacji czarny nad sprężynką z lewej strony .



Za ten wpis autor CD38 podziękował: tygrys1701 (poniedziałek, 2 stycznia 2012, 17:21)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 22:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
też mam dwa czujniki obok siebie niebieski wyżej a czarny niżej ale nie widziałem możliwości regulacji


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 22:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
tygrys1701 napisał(a):
też mam dwa czujniki obok siebie niebieski wyżej a czarny niżej ale nie widziałem możliwości regulacji
Mają regulacje, tak jak pisze CD38
,a poprawność działania czujników hamulca i sprzęgła sprawdzamy VAG-COM-em w grupie 006 w oknie drugim jest wyświetlony symbol:
0 0 0 (pedał sprzęgła i hamulca nie naciśnięty)
1 0 0 (pedał sprzęgła naciśnięty)
0 1 1 (pedał hamulca naciśnięty - jedna jedynka odnosi się do sygnału z czujnika do ECU, a druga z czujnika do świateł STOP, jeżeli ktoś ma jeden czujnik jest on dwustykowym)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 marca 2011, 15:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
obejrzałem ten czujnik i wychodzi na to że regulacji można dokonać jedynie poprzez rozebranie tego czujnika chyba że jest inna możliwość i coś przeoczyłem , na linku od CD38 dobrze to widać , a jednak żadnej obrotowej części nie ma


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 marca 2011, 16:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Tą czarną część którą trzymam w palcach trzeba wyciągnąć przytrzymując obudowę czujnika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 marca 2011, 16:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
panowie ale jeśli ten czujnik nie byłby wciskany przez pedał hamulca to samochód by nie ruszył z miejsca, przynajmniej u mnie przy wciśniętym hamulcu silnik nie wchodzi w ogóle na obroty

jeżeli nie poda nam konkretnych błędów z VAGa to możemy tylko gdybać co nie działa


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 marca 2011, 20:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Kenobi u ciebie tak, (bo masz jeden czujnik dwustykowy i oba styki równolegle pracują) a tygrys1701 ma dwa czujniki i może akurat jeden nie działa tak jak należy i wali błęda, w dodatku nic nie napisał co się dzieje w grupie 006.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2011, 18:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
czujnik wymieniony i ustawiony tak jak opisał CD38 następnie wykasowano błąd i niestety po chwili znowu miga kontrolka świec żarowych i jest błąd
oo741 kontrola pedału hamulca niewiarygodny sygnał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB